2013年10月12日 星期六

阿灰落你好...........野!



阿灰落話槍殺港人嗰個係門多殺,唔關佢事, 亦唔關菲律賓人民事。根據菲律賓文化,佢唔會道歉,亦唔會代表菲律賓人民向受害者道歉!凸首跟住舉咗往年十月一日南Y島沉船事件,話意外雖由兩方船長犯錯所致,但政府都有向市民道歉!凸首講得又唔啱喇!人哋都話咗大家文化唔同,有差異囉,你重舉香港嘅例子出嚟做乜?係咪玩野先!阿灰落應該套用中國呢番說話:冤有頭,債有主,一人做事一人當!你哋咪去告門多殺囉,關我义事?睇吓凸首重有無野好講喇!
關於香港記者被印尼保安強行帶走一事,如果我係阿灰落,我唔單只話做得啱,重會話做得唔足夠,應該作出刑事檢控,因為記者將咁敏感嘅問題,喺呢啲國際場合提出,會令到佢好尷尬!始終過門都係客,佢到印尼開會,東道主有責任保護佢嘅權益,同埋香港記者問嘅提問,同嗰次會議毫無關係!
至於話抵制菲傭,我係阿灰落就一啲都唔驚,因為我睇死中國人唔會齊心,大部份在唔損害自己利益嘅大前提下,會充滿正義感,又話要制裁,又話要杯葛,一旦觸及自己利益,就會側側膊,唔多覺!
雖然阿灰落長得蛇頭鼠眼,成個白痴仔咁,但我哋唔可以以貌取人,畢竟樣衰唔關佢事,係關佢老豆老母事!我喺呢度力排眾議,獨撐阿灰落!

19 則留言:

  1. 唔係阿公出手, 根本阿灰落就唔係理, 而家已經太遲, 香港人冇籌碼在手, 淨係唔請菲傭經已唔得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冷對特首,即係唔俾面阿公,加上台灣事件,南沙主權問題,阿公對呢固阿灰落已經忍無可忍!所以都醒吓呢個白痴總統!不過我認為總理唔係真心為港人出聲!

      刪除
    2. 現在的菲傭都唔吼香港顧主喇!
      我都認為總理唔係真心為港人出聲,但意外地又背係咁二出咗一句聲,下聞就無期望喇!

      刪除
    3. 據統計,菲傭在港仍佔大多數!

      刪除
  2. 潔潔睇見呢個阿灰落個樣就憎, 喺印尼見面時, 佢個乞人憎座一張櫈, 港人三個人座一張櫈, 郁都唔郁得. 做乜jack , 見得咁委屈 !
    衰人阿灰落有本事召回菲傭lor , 唔洗佢d 國民離鄉別井, 做家傭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 斃在港人無咗賓賓唔掂呢? 口頭就話支持制裁,不過關係到自己利益時,大家就會閃開!

      刪除
    2. 港人要爭氣lor, 考慮其他國家唔得咩 !

      刪除
    3. 我就一定唔會去呢個國家!

      刪除
    4. PHILIP&潔潔~對一些人&國家不可能用......態度去對待, 要揸佢~死穴~才WORK,HK人無~賓寊~只是~藉口~

      刪除
    5. 賓仔睇死我哋香港人自私同唔團結,所以唔會驚香港有制裁行動!

      刪除
  3. PHILIP~囝幫忙開放了新BLOG,還在摸索中,唉~philip,放開罷,人物國家都是看質素,幸好這個~亞do not~佢死鬼亞媽無教佢認有~華裔血統~

    回覆刪除
    回覆
    1. Maggie ,開心見到你又嚟咗 Google blogger 呀!:)

      刪除
    2. 我都好開心見返MAGGIE!

      刪除
  4. 有 阿灰落 一日,菲律賓都唔使有運行!

    回覆刪除
  5. 其l實唔使刻意抵制,只要D人齊心唔請菲傭,唔買菲貨,唔去菲島就得,所謂自由市場由市場决定!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人講就天下無敵,做就無能為力!

      刪除
  6. 眼花!回应咗响KaKa度添:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呢度好易睇錯架! YAHOO都有佢優點!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...