2013年10月9日 星期三

搬家往隨意窩

我終於的起心肝,依照YAHOO指示,將網誌做好備份,然後搬往中轉屋隨意窩! 家中垃圾太多,總共用咗二日時間搬遷.在昨天已經完成整個搬遷行動, 成功搬進隨意窩。我之後入去睇睇,效果唔錯,所有網 誌同照片都無遺漏!
我跟住按指示通知YAHOO新網址,做到呢一步之後,係咪已經完成整個過程呢?咁喺隨意窩裡面啲網誌,係咪會自動擺番入Blogspot裡面?唔知各位網友,你哋又做到邊一步呢?

12 則留言:

  1. 我好少網誌啫唔想搬囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲網誌數量和其他網友比較,可謂小巫見大巫! 但唔想嘥咗啲心機!

      刪除
  2. 不會自動擺番入Blogspot裡面的,你都要一篇篇滙翻入Blogspot!
    但...好處是Y-blog 關門,D圖不會變死圖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺"外婆 (完結篇)" 只有KaKa 的留言,e.g. " Philip 個樣 + 身型....好似50年不變咁喎!" 無咗Meimei 中間 D 留言!

      刪除
    2. Philip: 去呢度睇睇呀.....http://balycmseseacry.blogspot.hk/2013/09/eblogger.html
      " eBlogger搬遷成功從 隨意窩

      刪除
    3. 多謝你的幫忙,你好心水清喎,連其中一段MEIMEI嘅留言無咗都留意到! 我去上述網址學吓野先! 再次多謝提供!

      刪除
  3. 你既post好有懷舊價值, 當然要備份.

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑咪,你都有好多唔錯嘅文章,咁你有無備份?

      刪除
    2. 應該唔會, 只係搬部份去海怪度.

      刪除
  4. 囝內話備份後搬極都無反應, 這個篙好用嗎?如果好稍後就開個

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係暫時性的,但我不知怎樣由XUITE搬去BLOGSPOT?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...