2013年10月2日 星期三

窮在深山有遠親?

日前閱報,關於一名露宿者,從天橋飛墮地上死亡。警方事後曾到現場調查,發現一張帆布床,一卷紙巾,水樽,蚊香及數張椅子等物件。

對於該位露宿漢是否自殺或他殺,我倒沒有多大興趣。反而,我對他攜有數張椅子更有興趣。

假如有朝一日我淪落到露宿街頭,我不會讓朋友知道,更不希望他們來訪,畢竟露宿街頭不是一件光彩的事!我只會隨身攜帶一些輕便的基本用品,如帆布床,被褥等等!當然,我不會期待有雪中送炭的朋友來訪.

所謂窮在路邊無人問,富在深山有遠親!在香港這現實的地方,當你落難時,還會有朋友到訪嗎?

但那位朋友竟還隨身帶著幾張椅子,難道他真的還有朋友到訪?那些椅子是用來招呼朋友的? 那麼,我真的戥他高興了,在艱苦的歲月,仍然有沒捨他而去的朋友!

34 則留言:

  1. Philip 同學仔:唉!睇完你呢篇文章,KaKa 意會到你平日一定沒跟CY 落區體察民間疾苦!那些椅子不是用來招呼朋友的,椅子可作自衛保命,也可擊退賊人,可作飯桌、書桌、甚至加條繩在兩椅子中間用來曬衫.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 住開獨立屋D人,又点會明Y!XDD

      刪除
    2. 不過嗰句諺語,真係至理明言!
      N年前我响一舊屋替人清理一下信箱D立雜信件,舊業主係個巳故多年亞婆,信箱竟然重有‘親戚’寄咭比佢,‘哂’吓自己去旅行D happy近況佢知。…我心稔:唔係哇?乜亞婆C咗你冇送佢咩?

      刪除
    3. KAKA:真係要向你學習,咁有政治觸覺!
      吓?露宿都重要帶埋張枱做飯桌,咁真係要諗諗點番之蠟燭,實行蠋光晚餐浪漫一下先得囉!

      刪除
    4. CKK講緊佢係英國嘅獨立屋啫!我响大陸碧桂園獨立得嚟無配套,有鬼用咩?
      你有無睇搞清楚嗰個究竟係咪已經同阿婆喺同一地方!

      刪除
    5. 講真 KAKA 真係無乜政治觸覺架! 不過會留意吓周圍所有的事物與人!
      露宿者可能也要浪漫架...曾睇過TVB "時事特輯",追訪露宿者,
      原來露宿者不但年輕化,而且不少是智識型,由於屋租貴,
      他們寧可露宿,但一定要買 I Phone 5 傍身,可以上網看電視、上facebook、打game ....精神食糧不可缺呀!

      刪除
    6. CKK:我嘅理解喺...有D人明知道親友已經C咗,但心中難以忘記,"’ 寄咭比"C咗嘅亞婆",喺話比天國嘅亞婆聽,佢生活得好快樂!不用擔心佢!

      刪除
    7. 贊同KaKa的說法!

      刪除
    8. KaKa,Stella, 咪講笑~我就話佢根本幾年都冇正式問候過獨居亞婆,只係一式幾份copy派遠親show off佢自已D快樂家庭近況,連亞婆瓜咗幾年都唔知就真!俗語有謂:有嘢留返拜山先講是也!

      刪除
    9. KAKA : 或者依家啲人對露宿嘅睇法已經改觀!從經濟學角度嚟睇,會贃咗好多,如果以每月租7K嚟計,一年慳番成10皮野,你話去邊度搵喇!

      刪除
    10. KAKA說法有可能,但我覺得機會唔大,反而CKK講法較為可取,有啲人習慣做慣性動作,好似我喺依家個POST都做咗成4年,但有好多宣傳信件,仍舊寄俾上手退咗休嘅阿姐,呢樣我都理解,因為啲公司唔知佢退咗休, 但間中有朋友打電話嚟搵佢,我就覺得奇怪,佢退休咁耐都唔話你知,你重當佢係朋友?

      刪除
  2. 可能他的朋友也是露宿者呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好有人情味啫,起碼有張櫈招呼吓啲老友!

      刪除
    2. Philip, 唔怪之你屋企D梳化咁大啦!不過我都冇機會做座上客!

      刪除
    3. 竹徑茅廬,實在難以接待貴客!

      刪除
    4. 啊 ! Uncle, 你衰 ! 你關後門呀 !

      刪除
    5. 可能菲力兄嘅廳廳房房掛滿哂‘藝術照’啩,邊招呼得我呢D生保人啫!

      刪除
    6. Meimei你有所不知,潔潔住西貢獨立屋..............點招呼呢?

      刪除
  3. 咦,原來你咁有米架住獨立屋嘅。哈哈..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!CKK講啲說話跟高官差不多.......你自己諗諗喇!^^

      刪除
  4. 會唔會排好D椅當床訓, 咁就唔吸地氣啦.

    回覆刪除
  5. 係噃, 通常我們只會見D 露宿者各自各地, 即使聚在附近, 也不見他們一起聊天. 不喜愛結交朋友.

    回覆刪除
    回覆
    1. 露宿背後多數有唔光彩故事,行到呢一步,朋友都無晒架喇,所以佢哋心理上會有問題,多數沉默寡言!

      刪除
  6. 我以前有個同事,久不久便有位陌生人找他,原來這一位是移居外國的人,托他給錢,住在天橋底的親人,不過這一位同事兩年前已走了,相信現在這位住天橋底的人要和外國親戚要斷絶音訉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都識得有個朋友,全家移民外國,但佢唔慣,自己回流返番嚟香港!你同事個朋友,可能有刑事案底,移民唔到,或者唔適應,但回港後又無經濟能力,流落街頭,咪要海外親戚照顧囉!

      刪除
  7. 睇過報導, 話有D露宿者其實係有工作, 佢地露宿, 係為方便返工. 佢地可能係公屋分配到冇雷公咁遠, 收入低, 與其搵埋唔夠搭車, 訓街好過. 呢D情況真係可以話幾荒謬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽過呢啲個案,但我情願辛苦每日廹車,都接受唔到流落街頭!

      刪除
  8. 在下對閣下這編文章的觀點十分認同。不過所謂適者生存吖嘛、無論住大屋抑或瞓天橋底都是生活方式。以在下所知、有很多人寧願瞓橋底都不願接受政府安排、正所謂鹹魚白菜各有所愛啫!當然有頭髮嘅話、當然冇人想生瘌痢的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱!有好多人自覺有風骨,唔會為嗟來之食而彎腰!情願瞓街都唔接受援助!

      刪除
  9. 那位朋友竟還隨身帶著幾張椅子...可能要來做床都唔定o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 24小時麥當奴都好多人瞓通頂架!

      刪除
    2. 咁用椅子做床會無咁舒服喎!

      刪除
    3. MEIMEI,香港麥記已經被自由行同巴巴斯坦旅客佔領咗,本地人唯一出路只有佔領中環!所以啲學者開口埋口都剩係講佔中,因為大家都知麥記已經淪陷咗!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...