2013年10月15日 星期二

考勤報告

我在這寫字樓工作剛剛超過十年,在這段期間,總共有4位同事因病逝世,年紀最大的卿姐還差半年便退休。她向同事透露,打算退休後同老公四處遊玩,安享晚年。但人算不如天算,卿姐由發病到病逝,只有短短3個月,令人感到生命的脆弱!
上二星期有另一位同事因病過身,他幾年前患上癌症,手術後接受化療,但上月癌病再度復發,結果病逝。
今天收到總部送來的一份內部文件,原來是病逝那位同事的考勤報告。我有點兒奇怪,據我理解,考勤報告的主要作用,是用來反影受評核同事,過往一年的工作表現,包括長處及短處。該員工日後調任或升級,都是依據該報告作參考之用。
假如受評人已經離世,評核報告還有什麼作用呢?難道寫完之後,當衣紙般燒落去?我相信可能在制訂條例之前,沒有考慮這個情況。衙差做事彊化,如果條例沒有明確指示的話,照著去做,肯定唔會孭鑊,至多咪話你做事唔識執生!

20 則留言:

  1. 人多自然會有錯漏啦, 我以前間公司, 竟然繼續出糧比辭左工既人.

    回覆刪除
  2. 咁都得!?嚇壞人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為搞錯咗,問問總部,回覆話無錯喎!

      刪除
  3. 咁你點處置個file?囧

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係 Departmental Grade,唔關我事,但我老細話既然上頭話要,佢咪照寫囉!

      刪除
  4. 考勤報告...喺唔喺電腦出錯呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關事架!我打電話上總部澄清,但上頭話要寫喎!

      刪除
  5. 咁就幫佢有咁好寫咁好, 推薦佢做署長啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha...贊成!(善哉善哉!)

      刪除
    2. 哈哈! 咁做署長又過份咗少少,早知寫話佢好過晒目前所有的老細就算喇!

      刪除
  6. 咁!後來點寫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰個唔係我下屬,所以唔關我事! 如果係我下屬的話,咪寫: 一言難盡四個字囉!

      刪除
  7. 我稔上頭寧得罪人,莫得罪...!!><

    回覆刪除
    回覆
    1. .......咁咪要俾佢全部A?....癈事佢有乜唔滿意時返嚟投訴...><

      刪除
  8. 也可算是說笑,若他不做那考勤的報告,相信他自己的考勤報告便會有問題了,一笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,如果你同老闆話寫嚟都無用嘅話,到老細寫你評報告時,肯定話你唔服從上司命令!

      刪除
  9. Philip,或者你講得0岩,是僵化到一個很厲害的程度。感覺上,有一種習慣就是跟足程序做,有什麼問題的話,都可以說「跟足程序」,變有相有問題的是「程序」,而不是執行者責任,沒有人須負責,最多是日後安排檢討和優化竹程序而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好熟識衙差嘅運作, 如果跟足程序去做,肯定唔會俾上頭咋形,因為係依足程序去做!衙門成日俾人批評話政策不合時宜,但衙差唔會主動提出修改,就係咁嘅原因!

      刪除
  10. 其實,我都係說出一般政府部門的作風ja ^^

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...