2014年12月23日 星期二

開PARTY

唔好意思,無新稿件,舊文都翻炒,頂住先!

講番我哋嗰個年代,我指係50-80年代,大部份人屋企都無電腦,唔似得依家啲人郁吓就用電腦同朋友傾計或者上網打機,佢哋可以成日唔出街都唔覺得悶因為有部電腦倍住佢哋。喺日本有位上網發燒友,日日喺屋企上網打機,佢日又打夜又打,竟然打到唔得閒出門口,結果成十年未踏出過門口一步。由於佢平日習慣用電腦嚟溝通,久而久之,結果連講說話嘅能力都退化埋,你話係咪好誇張哩。我哋嗰陣時屋企莫講話電腦,就算電話同埋電視亦唔喺咁普遍,你話留喺屋企做乜?所以我哋一有時間就會揾啲FRIEND玩吓HEA吓,而開PARTY就係當年其中一種最流行嘅娛樂。我相信喺嗰個年代出生嘅朋友,唔多唔少都開過PARTY

嗰陣時除咗清明,七月十四同埋重陽節之外,差唔多所有節日都喺開
PARTY嘅日子。如果有朋友生日,唔駛問阿貴,一定係攪PARTY慶祝架喇。但攪PARTY最緊要有埸地,同埋要有朋友幫手。一啲負責音响;一啲負責食物,食物通常離唔開薯片,菠蘿腸仔,花生同埋汽水等等。

PARTY
通常選擇喺夜晚舉行,皆因日光日白會減低氣氛,就算喺夜晚,都要用黑色嘅卡紙貼住啲玻璃窗,務求做到一啲光線都冇。周末係最多人選擇開PARTY嘅日子,因為第二日唔駛番工,可以玩到通宵達旦。加上當時有齣好賣座嘅戲叫《周未狂熱》,直接將周末開PARTY推到最高峯。而負責音响嘅朋友應該係最辛苦,嗰陣時冇微型組合,啲音响好大件同埋好重,好似喇叭,擴音機,同埋唱機等等。攪掂音响之後,又要去借唱片,嗰陣時冇CD同埋LCD,只有黑膠唱片,東又借啲西又借啲,剩係揾齊心目中嘅唱片都嘥唔少時間。之後要將啲唱片整理好,如果攪亂咗還錯俾人,睇怕日後都唔好意思再開聲同人家借。我哋嗰陣時開PARTY全部係用英文歌,音樂分二類,第一類係好勁嘅,俾跳 SOLE用,另一類係情歌,俾跳四步用。

乜嘢叫做跳
SOLE呢?即係一個人亂鬼咁跳,手腳亂撐。唔好意思,我係指我自已咋,完全無意詆各位舞林高手。我有時睇番啲語殘片,睇到有關開PARTY嘅片段,就會感受到當年開PARTY既開心又熱鬧嘅氣氛。跳SOLE要用好強勁嘅背景音樂先至好玩,好似Deep Purple, Santana, Chicargo,Chic  同埋Eagles等等,佢哋係當時最受歡迎嘅樂隊,開PARTY播嘅音樂一定唔少得佢哋一份,例如:25 or 6 to 4, Le Freak,Evil Way, Black Magic Woman, Dancing on a Saturday night, Smoke on the water, Hotel CaliforniaHot Stuff等等。到咗七十年代尾,Bee Gees嘅唱歌風格一轉,由慢歌變成好Rock Music,開親PARTY都會播佢哋嘅音樂,好似Night Fever, Tragedy, Grease 等等。而《揸住煲茶》同《奧利花經頓莊》合唱嘅Grease 更成為開PARTY 嘅必然正選歌曲。

至於四步,去過
PARTY嘅朋友都知道要揾一個PARTNER一齊跳,亦都係我哋嗰個年代識女仔嘅少有渠道之一,唔同依家,上吓網玩吓飛士卜都可以認識唔少朋友。跳四步嘅音樂,主要係一啲舒情嘅情歌。好似人鬼情事未了嘅主題曲,Unchained MelodyMarial Cavey Without you; Engelbert Humperdinck Too beautiful to last Herman’s Hermits My Sentimental friend Bee GeesHow deep is your love Romeo & Juliet 嘅電影主題曲What is a youth ?Michael JacksonOne day in your life重有Patti Page Changing Partners同埋Bee Gees Melody fair等繪炙人口嘅歌曲,跳四步一定唔可以缺少。

如果要營造更加好嘅氣氛,喺佈置場地嘅時候,可以加多幾串燈泡。嗰陣時有種變壓器買,接駁咗之後,啲燈光會隨住
BASS同埋鼓聲嘅輕重而閃動。鼓聲愈多愈強勁,燈光相應閃得愈頻密同埋愈光。強歌熱舞,配合超勁嘅音樂,加埋不停閃爍嘅燈光,所有嚟開PARTY嘅朋友,都陶醉喺呢種狂熱嘅氣氛之下,就算有乜嘢煩腦,話鬼知你啦!一於好少理,玩完先至算。所以嗰陣時點解咁多人鐘意開PARTY,呢個係其中一個原因。

我記得有次我個
FRIEND問我有冇興趣去PARTY。吓?開PARTY?我唔識跳舞噃!點去?跳舞之碼,好鬼簡單,我個FRIEND同我講。如果跳SOLE嘅話,仲EASY,求其郁吓手郁吓腳咁就得架喇。如果想跳得好睇啲,可以加插一啲動作,你可以想像你用條毛巾擦背嘅動作,或者將隻手指指吓天篤吓地,又或者一路《UN》一路好似梳頭咁咪得囉!聽落又唔係好難喎,點知到練習嘅時候,郁極都唔似樣,所以跳舞呢家嘢,真係好講天份,不過我個FRIEND講,喺PARTY裡面,個個掛住跳舞,有鬼人理你跳得好睇定唔好睇咩!咁講法又有道理,跟住我問個FRIEND,四步又點跳呢?

我個
FRIEND話依絲執,只要記住個口訣就乜都掂,吓?乜跳舞都有口訣?又幾過癮喎!佢話:落點上上,上點落落,我係指腳部嘅動作。首先將雙腳拍埋一齊,右腳向後《落》一步,然後腳尖向地點一《點》,跟住《上》番原來位置,再向前《上》一步,左腳跟住踏前一步,最後雙腳再次拍番埋一齊。然後輪到左腳《上》前一步,腳尖向地點一《點》,跟住《落》番原來位置,然後再後《落》一步,之後右腳跟住向後退一步,雙腳又再次柏埋一齊,重複咁做,就係咁簡單,當然要配合個PARTNER喇!佢移向左,你就左;佢移向右,你就右。 明唔明?我話聽就真係好簡單,不過要試吓先至知。跟住有個小學女同學話幫我排練,佢叫我右手揸住佢隻左手,左手就攬住佢條腰。老實講,我咁大個仔都未掂過女仔手,重話要攬住佢條腰添!我有啲猶疑,重感覺個臉有少少〈慶慶〉哋。點知個女同學重大方過我,跟住同我講:駛唔駛驚成咁呀你!我驚?喺呢個環境之下,就算死都唔可以衰俾人睇,一於死撐。跳咪跳!駛死呀!

就係咁,我嘅第一隻舞就奉獻咗俾個女同學。
起初,時間配合得唔好,成日踩親佢隻腳,我SORRY都嚟唔切。直至跳到我踩唔到佢隻腳嘅時候,我個FRIEND就同我講,恭喜你,可以下山架喇。吓?咁快就畢業架啦?我都幾有天份喎!心諗。呢啲叫做老鼠跌落天秤:自稱自讚。事實上喺咪真係識跳呢?心照喇,大家千祈唔好篤爆我。

咗冇幾耐,我個FRIEND話有PARTY開,問我有冇興趣去玩吓?梗係有啦!我即刻答佢,學咗之後都想試吓究竟係咪真係識跳。不過,你估我真係想睇吓自己識唔識跳咩!梗係唔係喇!查實我想識女仔就,不過呢句話我冇講出口,只係自己同自己講嘅啫。

嗰次係我第一次去
PARTY,真係有少少緊張。呢個係聖誕PARTY,地點係古洞童軍營地。嗰度裡面有幾間營舍,而PARTY就喺其中最大嗰間舉行。我同班FRIEND齊齊靚架車,跟住向目的地進發。去到之後,發覺嗰度嘅聖誕氣氛非常濃厚,營地之內有棵好大嘅松樹,掛滿晒飾物同埋閃燈,我哋喺門口已經聽到悠揚嘅聖誕音樂,原來已經有好多年青人到咗。我嗰陣時仍未過氣,所以都係其中一位年青人。我哋成班FRIEND,女嘅梗係望吓有冇俊男;而男嘅當然揾吓有冇靚女。可能十八冇醜婦,我覺得大部份啲女仔都叫做順眼。

我哋入去之前,個
PARTY已經開始咗。原先諗住霸番個好位,依家就唔駛諗喇!入去嗰陣時啱啱播緊25 or 6 to 4,如果大家聽過呢首歌,都知道啲音樂幾咁強勁,幾咁ROCK。當其時有成幾十人喺度擺動蛇腰,當然亦有水桶腰啦.燈光隨住強勁嘅鼓聲閃動。我哋喺閃動嘅燈光之下,幾經辛苦先至揾到個位坐低。我個FRIEND講得好啱,大部份人都係亂鬼咁跳,同時真係冇人得閒會留意你喎!

我坐咗喺度周圍望吓,睇睇有冇靚女先,可恨燈光太微弱同埋場地太大,睇得唔夠清楚,唯有喺側邊偷吓師,學吓人哋點樣跳舞先至好睇。有啲動作好細微,個人好似
木咁企喺度
UNUN吓;有啲就好誇張,跳到成個人好似識飛咁,唔知重以為師傅上身添;有啲動作望落去真係好似疏頭咁喎;至於指天篤地咁跳法嘅亦大有人在,成個裝錯摩打咁款。睇吓睇吓,又幾過癮

第一首歌完咗之後,跟住播嗰首都好勁喎,係
SANTANA EVIL WAY,我問個FRIEND,佢話呢首都係跳SOLE 用嘅,跟住佢叫我出去跳。我突然間周身唔自在,推話等多隻先,查實自已未克服心理障礙,重未有勇氣喺大庭廣眾之下輕歌慢舞。突然間,我發現遠處有個長頭髮嘅靚女,啲勇氣竟然間返晒嚟,之不過幾次想起身行出去想請佢跳舞,往往俾人截足先登。所以話好嘅嘢,如果唔積極爭取,真係蘇州過後冇艇搭,唔好話唔提醒你,否則後悔都嚟唔切

唔知負責打碟嗰位朋友係咪唔抵得我哋有咁多機會親近啲女仔,所以佢跟住播親嘅都係跳
SOLE嘅勁歌 ,佢可能心諗:睇你哋班友仔跳得咁過癮!死味! 跟住播成十幾隻都係勁歌,呢次大家都為咗一個共同利益,所以好鬼齊心,一齊報以噓聲,有人大嗌:有冇搞錯,想跳死人咩!結果,喺大眾壓力之下,嗰條友仔死死地氣咁播番多啲慢歌。

事實上,直到嗰個時候,我連一隻舞都未跳過。當心目中嘅靚女俾人請咗去跳舞嘅時候,我個心有少少失落。痛定思痛,呢次我醒目喇,當啲音樂未停嘅時候,我已經好似架跑車咁,入定個一波,俾大油門,一鬆《極力子》,架車就飊到去,咁都唔夠人爭就真係冇嘢好講啦。話咁快就到下一首歌,未開始播嘅時候,我已經想偷步衝出去。


音樂一响,我就好似隻馬咁即時彈出,反應凌厲,點知就喺呢一個時候,冷不提防有個四眼仔突然間攔住喺我面
,原來想請我跳舞.我即刻同佢講:喂!老友記,我唔係女仔嚟架!唔該睇清楚!佢跟住同我講,SORRY!啲燈光太暗,而你啲頭髮又咁……長,我一時睇錯咗啫,唔好意思!你就唔好意思得過喇!個心真係想炳佢一鑊,呢次真係俾你累死!我自己同自己講。四眼仔一頭霧水,唔知我噏乜?我話冇嘢喇,唔該快啲閃開,麻煩晒同埋唔該晒。所謂謀事在人,成事在天,我再望已經唔見咗個靚女,唯有無奈坐番喺個位度。


同我一齊嚟嘅朋友,個個都走晒出去跳舞。我百無了賴,週圍望吓,睇吓見唔見個靚女先?點知喺人
之中望咗好耐,發覺個女仔可能已經走咗,佢坐開個位亦都俾個肥仔《得》咗係度。我喺嗰個時候有些少失落,吓?唔通真係有一見鍾情嘅?但老老實實,我根本睇唔清佢個樣噃,只係見到佢有把長長嘅秀髮,直覺上佢係靚女,諗落似乎有啲斷估喎,再諗深一層,我會唔會好似個四眼仔咁睇錯咗呢?可能嗰個唔係女仔嚟嘅噃,諗到呢度,我突然間有少少阿Q精神,自己同自己講:咁重好,起碼可以留番一個美好嘅回憶。

雖然我最後都冇跳過一隻舞,但我覺得去
PARTY都幾有氣氛同埋好好玩,跟住嗰一年,除咗七月十四,清明以及重陽之外,所有PARTY我都有參加。所謂日子有功,我嘅舞藝一日千里,雖然同米高積遜有少少距離,之但係郭富城如果同我比,都要行埋一便,而開親PARTY梗係有靚女請我跳舞,喺嗰個時候,我先至知道乜嘢叫做無敵係最寂寞。諗下諗下,真係好開心,突然間聽到班FRIEND嗌我:冇鬼用,一隻舞都唔敢跳,夠鐘走啦!唉!個夢發長啲都唔俾,你話呢班喺咪FRIEND嚟架?
(完)

如果想重温以下
嘅歌曲,可CLICK入下面條LINK度聽吓!信我,幾好聽架,唔會介紹錯嘅

25 or 6 to 4
http://www.youtube.com/watch?v=iUAYeN3Rp2E
Le Freak
http://www.youtube.com/watch?v=4KUL9-eNXzQ
Evil Way
http://www.youtube.com/watch?v=ztsFzknPBM8&feature=fvsr
Hot Stuff
http://www.youtube.com/watch?v=27-TM3q5-Cc
Too beautiful to last
http://www.youtube.com/watch?v=WA0-3-EgyLc
One day in your life
http://www.youtube.com/watch?v=44_qWFAdjqQ
Changing Partners
http://www.youtube.com/watch?v=pWQGUMROh4I
My sentimental friend
http://www.youtube.com/watch?v=5hXQpi2Cxy8
What is a youth
How deep is your love
http://www.youtube.com/watch?v=kJY9wYodL4Q

Smoke on the water
http://www.youtube.com/watch?v=2WX_4FNoto4
Dancing on a Saturday Night
http://www.youtube.com/watch?v=fHb60K2RLx0
Black magic woman
http://www.youtube.com/watch?v=eaKnRUfh_5I
Hotel California
http://www.youtube.com/watch?v=1ygI3BZxdCY
Melody Fair
http://www.youtube.com/watch?v=8s9WLWc7wZo
Unchained Melody
http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw
Tragedy
http://www.youtube.com/watch?v=MSVTOMkJdqs
Night Fever
Grease - summer night
Grease (By Bee Gees)
http://www.youtube.com/watch?v=oxEtwtib7MM
without you

27 則留言:

  1. 哈哈! 笑死我! 好似半夜嗰D粵語長片, 胡楓做主角.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋嗰固年代係咁架,唔信問問你爸爸!

      刪除
    2. 我問咗啦! 佢話: 我邊有你個UNCLE咁叻, 我只有打架, 周山走....

      刪除
    3. 哈哈!可能你爸爸唔想你知佢開PARTY時嘅菸野都未定!

      刪除
  2. 我果個年代, 好多歌曲都流行整多個remix版, 總之就係長D, 節拍好似唱片唔過線咁, 專供disco跳舞用, 譚詠麟首夏日寒風, 就有個咁既版, 班仔仔女女跳到甩頭甩髻, 一到果一句, 就齊齊叫: 狂呼我空虛, 空虛...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得一首歌叫Discobeatlemania,個名字有可能串錯,呢首歌好似你話齋,連續播成二十分鐘有多,大家跳過不亦樂乎! 而你講嘅情景,喺後期開PARTY好流行,大家齊齊嗌,好有氣氛!

      刪除
    2. 老實講, 人就自古至今, 無非都係男的想識女的, 女的想識男的. 古代就元宵去賞花燈, 七八十年代就開派對, 托辭花燈靚呀, 音樂好聽呀, 不過總好過現在明目張膽, 一年三百六十五日, 蘭桂坊都有派對, 個個都喜愛夜蒲

      刪除
    3. 自從多咗電腦同手機之後,好多人變成宅男同宅女,既無元宵,又無開P,結果造成好多未婚男女!

      刪除
  3. 咁講,so far你有冇跳過同請到過女仔同你跳舞架! 咁長篇竟然冇高潮同戲肉, 呢篇文零分呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩你唔係教師啫,啲分乸得咁緊! 俾老校見到你教嘅學生,有九成零分重得掂嘅? 呢次係我第一次開P嘅遭遇,之後,我參加過好多PARTY,梗係有同女仔跳過喇!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. Meimei ,你幾時變咗 費老師(費師奶),好耐無人對KaKa & Philip
      D post 評分喇!:)

      刪除
    4. Meimei 希望延續老師嘅評分精神!

      刪除
    5. 講到費老師,佢至係堅料!過兄快D三顧草蘆請佢出山啦〜

      刪除
    6. 我諗老師唔係住喺草蘆個喎!老老實實,如果要搵老師,可能要登尋人廣告!

      刪除
  4. 又開 party 追女仔喇!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!PARTY嘅主要作用就係男識女,女識男!

      刪除
  5. 以前叫開Party, 之後叫去P, 落disco, wave party, 船P....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰個年代,有賣票嘅P,三唔識七聚埋一齊跳舞,周不時為咗踫撞或者女仔打大架!

      刪除
  6. Party,我哋五十年代的人沒有邊個冇去過啩,但係我只玩咗年多些便轉攻Disco,又或去下啲船河Party。
    而家俾你一講,就諗到以前去Party趣事,真的好難忘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年代唔同,如果同依家啲80或者90後講PARTY,佢哋唔知我哋噏乜! 我哋嗰個年代無咁多電子資訊產品,但群體活動較多,我都係喜歡我哋嗰個年代嘅生活方式,比依家獨自打機同上網好得多!

      刪除
  7. 看完這一編有種回到七十年代感覺。當時社會氣氛聖過今日百倍架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以往嘅社會氣氛好過依家好多!我都好緬懷年青時嘅生活!

      刪除
  8. 飛擸兄、這編文章將舊日開 P 嘅樂趣描述得簡直活靈活現、由其是你 post 嘅歌就更有代表性喇!佩服之至。在下祝你聖誕及新年愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,我亦在此祝你有個開開心心嘅平安夜!

      刪除
  9. 青年人:祝你聖誕快樂!新年愉快!每次比賽都破紀錄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒姐,我都祝你新年進步,心想事成!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...