2014年12月12日 星期五

給之鋒的一封公開信



之鋒同學, 今年的諾貝爾和平獎名單己經公佈,你榜上無名,我真的替你不值,我還以為你可以黑馬本色,殺入決賽,成為絕無僅有獲取諾 貝爾和平獎的香港人! 繼風帆及單車之後嘅另類創舉,為港人頭 上再添光環。




你無需自責!因為我覺得你已經盡咗最大嘅努力,沒有放軟手腳。環顧當年花旗教主黑仔馬,亦暗中幫了你一把,否則,那些年你的反國教示威,只是碎料一宗,在國際上,完全談不上影响力,但你的專容,卻可以登上時代雜誌的封面,跟已故的小平同志,甘地等等,平起平坐,好不威風!從那一刻開始,你聲價百倍,令我對你充滿信心!

呢次雨傘運動,港人已經跟你盡力配合,大家堅持咗六十幾日,到接近諾貝爾和平獎放榜之際,你再以絕食一招,將自己聲望推上高峰!老實講,你呢次嘅留放,可用一絕嚟形容,絕對不比連任十多屆冠軍騎師韋達遜色,奈何對手馬拉拉嘅實力,實在太過強勁。





你一貌堂堂,馬拉拉同你相比,簡直望塵莫及,單睇容貌,你應該可以K.O.馬拉拉!我不明白你為何會落敗?我經過多日苦心思量,終於搵到你落敗嘅原因!第一,你面對嘅,係香港警察,而馬拉拉面對嘅,係舉世聞名兇殘嘅塔利班;第二,你只係佔地露營加埋絕食咗幾十小時,但馬拉拉就中咗幾槍,子彈貫穿頭骨,幾乎性名不保!第三,你之後最多面對被律政司起訴;但馬拉拉卻冒著再被暗殺嘅風險!
縱觀以上各點,你形勢完全處於下風,落敗實在無話可說,唯有怨句:「既生瑜,何生亮!」不過,你唔駛灰心,我有信心,You will be back! 作為你嘅忠實 Fans , 我不妨照直講,你呢種玩泥沙嘅絕食方式,毫無難度,加上之前大肆宣傳話無限期絕食,但結果三日貨仔都唔夠,好難得到高分數!所謂兵行險著,我建議你下次不妨諗諗自焚呢招!.................吓?自焚會好危險?........咪玩我喇!大家都知你做慣搔,識得點到即止嘅!如果真係驚出意外嘅話,咪安安份份返番學校,繼續做番個普通港男囉!







19 則留言:

  1. http://rthk.hk/rthk/news/expressnews/20141212/news_20141212_55_1060871.htm

    今日呢位哥仔在電台節目講,“ 清 場 行 動 中 「 沒 有 流 過 一 滴 血 」 , 可 見 運 動 的 開 始 與 最 後 都 恪 守 和 平 非 暴 力 原 則 。”

    當年曾鈺成自詡政治智慧高,我估對住黃同學,今次佢都要認輸。

    我就認為難度唔係在想唔想得出條橋,而係臉皮夠唔夠尺寸去講出口。黃同學與各位學棍代表,其實已經好夠厚度,乜都講得出口。香港有呢班才俊,一定可以演化成一條寧靜的漁村,回復百幾年前面貌,好organic哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱!呢位黃同學,日後必成大器!因為佢有著當呢類政客嘅元素:臉皮夠厚,夠胆色,唔怯場,講過算數,喺適當時間,講適當說話,加埋將歪理當真理都臉不改容。所以花旗人睇起佢,唔係無道理架!

      刪除
    2. 時代變得快,我地一脫人真係OUT晒喇。以前我地成日講泥水佬做門,過得人過得自己。而家無人講呢一套,唔理他人死活之外,仲要強加自己意願在其他人身上。無論佔中或反佔中人仕,黃絲帶,藍絲帶都係一樣,博得就博。白頭周攪的反佔中,都綑縛左保普選在內,又係博晒懵。我只係反佔中,唔要呢個普選方案得唔得?

      而家想安居樂業,唔攪咁多野都咁難。咁即係好快玩完。

      刪除
    3. 依家個社會,爾虞我詐,咁先至可以出位,有機會出位,就有機會搵快錢,你睇番無論支持佔中或者反對佔中,暴光率最高嘅政客或者支持者,個個各懷鬼胎,而相由心生,所以無一個好樣!

      刪除
  2. 飛擸兄、蜂仔好改唔改、居然將袁木那句「這裡一個人都沒有死」改城「那裡一滴血都有流」而犯咗奧黑馬嘅忌諱、所以人家就拒絕向「樂晦意獎」主辦當局推薦佢囉!其實要攞獎好容易、只要將事實倒轉來講就得架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,所謂熟讀唐詩三百首,不懂吟時也會偷! 蜂仔都有咪書,只不過引喻失義吧! 無咗樂意獎,時代雜誌都俾咗個安慰獎佢,話佢嘅影响力拍得住普京!真係信不信由你,反正我是信了!

      刪除
    2. 飛擸兄、我睇山姆大叔把心一橫、刻意將隻蝦蟆仔捧成大龍蝦、無非都係想激動更多少年盲流出來活化其顏色革命啫!咁樣做、既經濟又奏效、是一門值得投資嘅買賣吖嘛!

      刪除
    3. 你講得好有道理,將蝦蟆仔變成龍蝦確實有好大吸引力!假如我係蝦蟆仔,我都想變成龍蝦喇!但蝦蟆仔無諗到,成千上萬嘅蝦蟆仔,只有一隻可以變成大龍蝦,而變唔到龍蝦嘅蝦蟆仔,日後嘅蝦路將會十分難行!

      刪除
  3. 哈哈哈哈哈!!!!馬拉拉同佢相比,真係笑C人唔使本囉!
    佢嘅尊容,,,,,唔緊要,,,,,樣醜無罪,心醜就害死人多啦!!!!

    回覆刪除
  4. 我都想給一些建議,下次罷…
    下次也「讓子彈飛」好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip, 你懂得的……呵呵!

      刪除
    2. 哈哈!Shu 兄,我真係.....唔係好懂喎! 佢又唔係阿肩..........

      刪除
    3. 通常肯捱子彈…又唔死嘅,多數都會有運行,只不過你敢唔敢去演啫!

      刪除
    4. 通常呢類子彈係射唔死人嘅!

      刪除
  5. 馬拉拉捱子彈, 入過院, 差D死.
    呢個港孩捱兩日肚餓都要飲葡萄糖水, 清場就龜縮, 根本冇得比. 有得上鏡就大大聲聲扮義正辭嚴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 話明係港孩,要求一定要大幅降低! 如果以跑一百米作比喻,起碼要讓90米! ^^

      刪除
  6. 我真喺服咗之峰弟弟,岑傲輝同佢一齊被警察拉,但...只有佢話被警察多番性騷擾下體,難道佢吸引力大啲??:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔咁講,點會捕捉到傳媒焦點?加上呢啲事,死無對証,要上時代雜誌封面,唔出位點得?!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...