2014年12月25日 星期四

肥仔恩與黑仔馬




花旗黑仔馬就 Sony 影業的網絡受襲,指控北韓喺幕後策畫,以報復 Sony 發行剌殺金正恩那套電影。在黑仔馬公開表示「將作適當回應」後不久,北韓網絡就開始受到攻擊,出現不穩,是北韓多年來最嚴重的網絡故障。

事件發生後,白宮同國務院都拒絕表明事件是否跟美國政府有關 ,國務院發言人更耐人尋味地說:「我們不會公開討論可能回應行動的執行細節,亦不會評論有關報導,我們可以說,當我們執行回應措施時,有些是看得見,有些卻看不見。」

由是觀之,語言「偽」術,不單是CY專有,老美也有得出賣!從這件事可以看到老美嘅霸權主義,因為北韓曾表示Sony 影業的網絡受襲,跟他們無關,還建議聯同美國一起調查。但黑仔馬即時拒絕,還作出報復!

究竟Sony網絡受襲, 是否真的跟肥仔恩有關?而肥仔恩又有沒有咁嘅能力呢? 在仍未有實質證據前,黑仔馬就一口咬定係肥仔所為,還作出快速的報復行動,實在令人感到詫異!故此,有理由相信整件事件,都是由黑仔馬自編自導自演。此舉是否要轉移國人對警察的仇視情緒,抑或有其他目的?真係不得而知!

肥仔恩的國際形象雖不討好,但黑仔馬對其他國家的指指點點同樣令人討厭!我估黑仔馬想推翻肥仔恩皇朝,之後扶植一個親美嘅傀儡政權,到時就可以喺中國北面為所欲為,包括建立軍事基地等等。對老美圍堵中國的構思來說,北韓呢塊版塊非常重要,因為喺戰略上,可以對中國作出牽引。

黑仔馬喺日前宣布同古巴建交,但人權問題卻可以暫時擱置!呢啲咪叫神又佢,鬼又佢囉!可以睇到政治係建基於利益,有乜野唔啱傾嘅地方唔重要,最緊要符合雙方利益。好明顯如果老美同古巴建交,肯定會帶旺古巴旅遊業,美國可以趁機以經濟滲透,從而影响古巴嘅政治。所以只有香港呢班中小學雞同埋政棍,吓吓以美國所倡議嘅民主為座右銘,而民主阿伯同民主阿婆,周不時去美國滙報香港情況,所以被巿民冠以漢奸之名,實不為過!

當記者訪問為什麼看這齣戲的紐約巿民時,他們異口同聲地說,這是體驗言論自由的一種表現! 那麼,為什麼美國不拍一齣剌殺英女皇的電影呢? 分明是挑釁行為,卻說成是體驗言論自由!

從剌殺肥仔恩呢齣電影來說,表面上係一個商業決定,但諗深一層,重有好多同老美敵對國家,為何唯獨選中肥仔恩做主角呢?呢套戲肯定無咗中國呢個龎大巿場,在商言商,並不化算!作為投資者,我也不會蠢到跟錢鬥氣!故此這齣戲背後有政治目的,絕不出奇!再者,為何不拍剌殺普京?或者剌殺其他不友好國家的領袖? 好明顯,國弱被人欺!北韓正正係一個好例子!

老美打著民主旗幟,實則利用呢種普世價值觀,滲透其他國家,以達到其經濟利益! 皆因這種做法有巿場,故老美屢試不爽! 我相信剌殺肥仔恩這齣戲,只是美國對付北韓的前奏,而不是終結!
 







15 則留言:

  1. 不是我誇張地說,凡富強大多都是靠搶奪、及侵掠得來,這也不分甚麼中外古今,只可說手法粗幼之別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 唔偷唔搶,邊有得發?美國攻打伊拉克,之後九成重建項目,落晒喺美國公司手中!

      刪除
  2. 北韓對中國,其實是一塊雞肋,食之無味,棄之可惜。

    也許,對目前的中國來說,比靠可靠的「盟友」就只有巴基斯坦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂。

      刪除
    2. 雞肋雖然無味,但棄之可惜! 中國最怕係北韓投向美國,到時美國就可以派軍駐守,直接威脅中國!

      我都祝你聖誕快樂,新年進步!

      刪除
  3. 年青人,聖誕、新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐,你都一樣,聖誕快樂,新年進步!

      刪除
  4. 我覺得美國唔會想打仗, 大家都慣左享樂, 唔會捱得到打仗, 而家有核彈, 贏左都會死好多人, 或者輻射害好多後代.
    不過, 美國想做世界警察, 大阿哥, 要指揮其他國家係真既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇吓乜野國家,俄羅斯同中國梗係惹唔起,但北韓呢啲小國就危險得多,美國科技先進,根本唔駛派遣地面部隊,已經可以將北韓炸到片甲不留!

      刪除
  5. Philip :祝闔府假日愉快!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒姐,祝你聖誕快樂,來年成為首屈一指嘅女厨神!

      刪除
  6. Philip :祝聖誕及新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. KAKA: 祝願你心想事成,新年快樂!

      刪除
  7. Philip,北韓人民都好可悲,是其中一個沒有聖誕節的國家,共產党雖然不鼓勵慶祝聖誕節,但大陸的商場到處都充滿聖誕氣氛!

    Merry X'mas & Happy New Year !

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,鬼叫佢哋生喺呢個極權國家咩? 相對北韓嚟講,大陸自由得多了! 我都祝你新年快樂,身體健康!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...