2014年12月18日 星期四

Brooks 15公里 挑戰賽 2014 (14-12-2014)


剛過去的週日,早上六時起床,因為要到上水塱原比賽。由於前一晚看完英超後,已經深夜三時有多, 睡了只有二個多小時,幸好愛隊阿仙奴狂數紐卡素41, 我捱更抵夜捧場都值得。但被鬧鐘鬧醒時,仍有神不守舍的感覺!
我在七時十分到達目的地,只見寥寥幾個跑友在現場熱身,場面冷清,可能早上天氣太寒冷的緣故。






今年陳先生沒有報名,故此只得我一個人獨自參賽。
在起步前四處拍些照片留念。






起跑時,大會宣佈當時溫度為攝氐10度,一個寒冷但天朗氣清的早上,十分適宜長跑比賽。
每次出賽,我會跟自己說,不要勉強自己,慢慢跑,享受比賽的樂趣。但每當離開起步點時,我的想法又會改變。除了不甘被其他跑友拋離之外,更想打破自己以往的紀錄。故此,這次也不例外。在最後的一百米,我還拼命跟另一位跑友鬥足一條直路,由於對方年青力壯,我輸了一條頸位。

剛過終點!

結果公佈了,我的完成時間為1小時22分03秒,較我的舊紀錄1小時2231秒快了28秒,亦是我在此程的最佳紀錄!年紀大了,還可以跑 得快過舊年,收貨了!這次賽事,姚潔貞以刷新 香港紀錄的54分07秒成為女子組冠軍,而余顯華則以50分03秒榮膺男子組冠軍。

我的成績:過終點人數:1242,我的位置:574

           今年的跑衣 






















39 則留言:

  1. 恭喜你呀!破自己紀錄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你! 今個星期日沙田皇者之戰跑半馬,我都希望破自己紀錄,但要睇臨場狀態,希望可以跑好啲!

      刪除
  2. 今個星期六要早瞓呀,唔夠精神點破紀錄呢!

    _

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 好彩阿仙奴喺星期日先至有比賽! 今個星期日沙田皇者之戰跑21.0975公里,難度大好多,但我會悉力以赴!

      刪除
  3. 你就好啦, 我越跑越差.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你將啲時間練踩單車同遊水咪一樣啫,運動主要目的係強身健體,我以超越自己紀錄作為一種練習的推動力吧!

      刪除
    2. 你後生過我,只要多操練,一定會有進步!

      刪除
    3. 我對腳好多舊患, 體質比你老好多啦.

      刪除
    4. 不過,鍛練可以彌補不足喎!

      刪除
  4. 恭喜你呀!有進步!

    回覆刪除
  5. 做人最緊要係跑贏自己……
    恭喜你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,你說得對,連自己也嬴不了,怎樣去嬴別人? 多謝鼓勵!

      刪除
  6. 只睡了兩個多小時仍可跑畢全程,年青人果然氣魄十足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六斤兄見笑, 我不年輕了! 現時的跑步比賽,多數在大清早舉行,一般來說,所有跑友都要特別早起床,睡眠肯定會比平日少!就以1月25日的渣馬來說, 早上5時30分開跑,我要預早一個鐘到達集合區,所以半夜3點就要起床!

      刪除
    2. 老兄是位過氣的年輕人,看看標題便知。六斤卻非老兄而只個年幼一截的女紅妝,原來老兄仍不知情。我的大頭混淆了老兄的視覺,真對不起。

      刪除
    3. 哈哈!真係估唔到,還以為.........................

      刪除
  7. 好嘢吖!寶刀未老,記得保持住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人上人兄,你今年有無報名參與任何賽事呀?

      刪除
    2. 冇!平時練跑,旨在強身健體。

      刪除
    3. 如果報咗,會練得積極一點!

      刪除
  8. 有時有個目標去追住跑,有時會帶你跑快啲,有時會影响你平時步速,若果跟得上,會幫到你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比賽時同練習唔同,由於有競爭,所以會跑快咗。根據專家所講 ,每次練習,應練到呼吸有點兒急促才算有效!

      刪除
    2. 我平時練跑,跑緊時好少會喘氣,若果停下來才會喘氣,以前有人教過我,練跑時要控制呼吸,呼和吸都要盡量援慢。

      刪除
    3. 但專家話,如果想進步,一定要練到喘氣同埋肌肉酸痛先至會有效!

      刪除
  9. 攝氐10度...真喺寒冷,考驗意志力同耐力嘅時候!
    預祝你星期日沙田皇者之戰破自己嘅紀錄!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵!明日會盡力而為!

      刪除
  10. 佩服佩服!今晚利記對阿記,記得睇啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定一定!兩隊近涗都係好飄忽,誰勝誰負好難預料!

      刪除
  11. 飛擸兄、能破自己紀錄已經是得好喇!最堅要就係能夠參與吖嘛!努力啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將跑步作為健康指標,因為我無驗身習慣,又無買保險,唯有多做運動吧!

      刪除
  12. 唔知堅持跑步係咪可以毅鍊毅力同集中精神嘅呢?我成日遊雲同唔記得password,幾乎又入唔返嚟!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑步對集中精神有幫助.但我覺得可能你有太多咭緣故,或者將PASSWORD改到有咁了能得咁了能,所以咪記唔番囉!我自己知自己事,所以所有提款咭甚至開電腦,都係用同一個密碼!

      刪除
    2. 請看我在你28/11網誌嘅回應B-)

      刪除
  13. 今日跑成點呀,好唔好成績呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日條路段不易應付,開頭1公里有多是長命斜,結果末段乏力!成績未能突破!

      刪除
  14. philip:祝冬至快樂!

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...