2014年12月28日 星期日

城門河皇者之戰馬拉松長跑比賽2014

今次由力行社舉辦的長跑比賽,起跑時間較平時參與的賽事遲,全馬在早上630分出發 ,而半馬賽事則在820分起跑。故此,那天 (21-12-2014) 早上我不用太趕,在530分起床,時間仍很充裕。
當天除了全馬,半馬,十公里賽事外,主辦大會還加插了二公里及輪椅賽。在本地賽事中,除了渣打馬拉松外,這次可算是一場大型賽事。
 
我在730分左右抵達馬鞍山運動場,看到很多跑友,一些在場邊做拉筋,另一些在運動場的田徑賽道上,作緩步跑熱身,準備出賽,場面十分熱鬧。


 
在開跑前,我拍了些照片留念.





這次賽事的獎盃.


田北辰議員主持起跑鳴笛,賽事在820分準時開賽。跑手在環繞運動場一周後,魚貫離開跑道,接著轉出跑步徑,我參加的是半馬賽事, 我原先以為這次賽事會在平坦的路段進行,怎知轉出運動場後不久,就要跑上梅子林那段斜路。




五分鐘後,我仍然在上斜,我估計這段斜路超過一公里,結果我在這段斜路花了不少氣力。到了十公里的指示牌時,我已經用了57分鐘,這個時間,對我來說並不是太差,但由於用的氣力較平時多了,結果到末段一公里,成了強弩之末!我想加速,但力不從心,最後的半公里,只能以意志力來克服,時間公佈了,是2小時06分12秒! 我的組別位置是76.












 

40 則留言:

  1. 可以挑戰半馬已好勁啦, 北潭涌既公益金比實, 中國沿岸半馬, 都係好多斜架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 南中國海沿岸馬拉松被譽為全港難度最高的賽事,其次是北潭涌及大埔新娘潭路舉行的綠色半馬!

      刪除
  2. 現只不過「半馬」,希望來年你可以「一馬」當先啦!
    再,一年中有那麼多賽事,真很佩服你的毅力,想知道,跑一趟回家要休息多久呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全馬要用雙倍時間操練,不過練得太勁,臉容會殘好多!所以我情願將練全馬的時間,改為操練肌肉. 參加比賽時,會全力以赴,跟平日操練不一樣,所以消耗較平日操練大,我會在三天左右恢復!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 唔停跑兩小時,聽到都腳軟(其實有冇奬金架?^.^!)
    過兄出年至再跑,响度預祝你新年進步,2015行好好好運!

    回覆刪除

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑友當中,我根本未夠班!每次跑步比賽,都設有獎金,但要跑得好勁先至有機會攞! 我下次賽事會在1月3日,出戰廈門,到時睇吓可唔可以破自己紀錄喇! 我都祝你羊年行大運,一年後生過一年!^^

      刪除
  5. 意志力來克服!yeah!

    回覆刪除
  6. 賽事好頻密喎,啱啱至跑完,下個星期又跑,好快又渣打馬拉松,你真係好年青,充滿活力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用比賽作為廹自己做運動嘅動力,跟住呢個星期六我會到廈門出賽,順便當埋旅行!^^

      刪除
  7. 飛擸兄、在下行過這段路、那條斜路行起來也要力撐、何況跑呢!繼續努力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄!我係第一次跑嗰段斜路,因為唔知有幾長,所以判斷差咗,嘥咗啲力!多謝鼓勵!

      刪除
  8. 跑步真係一項好健康的運動,你要繼續努力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵! 你本身有無做運動呀?

      刪除
    2. 都有去公園做運動。
      祝新年快樂!身體健康!

      刪除
    3. 做運動真係好好架! 新年快樂!

      刪除
  9. 睇philip個blog,發覺其實香港都不少長跑賽事,只是自己唔跑唔覺而已。之前有個朋友話去跑北潭涌,你有冇去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在九月份的網誌泰基杯10K,跑的就是北潭涌那條被跑友譽為魔鬼的賽道.
      http://philipchutingkai.blogspot.hk/2014/09/10k.html

      刪除
    2. 北潭涌條「跑道」好似都唔算冷門,我朋友之前十二月又係北潭涌,不過我唔係跑開步的人,不知路線是一樣。

      刪除
    3. 應該都係嗰一段路! 差在長啲或者短線啲,視乎跑嘅矩離.

      刪除
  10. 身經百戰嘅Philip...有無D非常難忘ge賽跑回憶呢??

    回覆刪除
  11. 最難忘係第一次跑美津濃半馬,以為跑完大壩折返係最後一程,點知去到大壩盡頭,先至知道仍要跑落另一條小路,由於判斷錯誤,嘥咗唔少氣力,結果跑過終點後,即刻抽筋,坐咗落地起唔番身! ><

    回覆刪除
  12. 祝闔府事事如意!身體健康!

    回覆刪除
  13. 等你在厦門的賽跑報告~

    回覆刪除
    回覆
    1. 行色怱怱,剛由廈門回港,明早又要回鄉淋花..........遲些才寫賽後報告!

      刪除
  14. 你都好好嘢!人到這年紀,仍能這麼積極參加比賽。佩服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人兄! 你都可以架! 我如果唔廹一下自己參加比賽,我就會無咁積極做運動架喇!

      刪除
    2. 其實好多嘢都係事在人為,我自己就每星期都會跑3次。每次都不少於6公里。

      刪除
    3. 每個人唔同,如果報咗名參賽,我會練得較為積極一點!

      刪除
  15. 你同我講過,lee條跑徑最辛苦,因為暗斜,我有無記錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個賽事要跑上梅子林條斜路,都幾辛苦,但最辛苦並不是這段路,應該是北潭涌同新娘潭路。

      刪除
    2. 我唔記得係新娘潭前定後, 有條路好斜, 就算踩單車都未必個個頂得順, 又何況係跑手........

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...