2014年5月2日 星期五

生死有命

我唔係導人迷信,但人嘅一生,真係冥冥之中自有主宰,所謂生死有命。如果上天要你走嘅話,你根本就冇得選擇留底。喂!我有大把錢,啲錢都未駛完,唔係好捨得走喎,可唔可以俾多啲時間我,遲啲走得唔得?唔好意思,答案係唔可以。

我相信好多人喺一生之中,遇到過唔少意外,好運嘅,就大步過;唔好運嘅,佢哋人生就 係咁先,提早玩完。如果重有未完成嘅宏願或理想,唔該留番下一世喇。所以有陣時見到啲車禍,成架車撞到散晒,



心諗個司機唔死都重傷,點知啱啱相反,個司機竟然一啲事都無;倒番轉頭,一啲唔起眼嘅意外,往往造成嚴重嘅傷亡。人生係好奇妙嘅,由於某啲嘅延誤,可能救咗你一命,又或者奪去你嘅寳貴嘅生命。你話係咪好玄妙呢?


原先我都唔係好信命運嘅人,但發生喺我身上嘅事,諗番轉頭,你話唔相信人嘅一生,食幾多,著幾多,係整定嘅話就真係自己呃自己

時間過得好快,貶吓眼我已經轉換咗幾個工作地點呢次我喺係邊境某個衙門上班,平時我都有揸車番工。我好記得嗰日,架車拎咗去整,收工後惟有搭巴士由上水番屋企嗰陣時啲車係冇冷氣設備嘅,即係依家俗稱嘅熱狗巴士當時係七月中,又焗又熱嗰日重落埋雨添上到架車度,大部份嘅窗都冇關妥,啲坐位差不多全部都濕晒。車裡面得小貓三兩隻



我搵到飛起,都搵唔到有個位喺唔濕嘅。好彩行到最後嗰排位
,發現車尾後排最右手面嘅坐位係乾嘅。嗰陣時巴士嘅位係用玻璃纖維制造。後面啲位冇分隔開,有時啲阿巫似熟賣熟,一聲唔該就夾硬塞埋嚟坐,結果6個人嘅位7個人坐。你話點頂。所以我唔鍾意坐後排加上啲車如果開得快你會喺個位度跣嚟跣去,如果坐滿人嘅話,一齊跣向你嘅方向,分分鐘因為搭車而被人廹死,你話咁樣死咗係咪眼都唔閉吖




不過當時冇乜選擇,唔通唔坐咩?架車開咗冇幾耐,前面坐喺打横位嘅婆婆好似唔係好妥,猛咁捽葯油,




我最怕聞啲葯油味
。本嚟冇乜唔妥,但聞多幾吓真係有啲反胃,但係無乜辦法,惟有死忍。過咗大約十分鐘,架車啱啱經過古洞,婆婆突然拎個膠袋出嚟,跟住向住個膠袋猛咁嘔,


啲酸宿味同埋啲葯油味,彌漫著整個車廂,加埋夏天超過三十度嘅濕熱天氣,我個陣時嘅感受,簡直唔識形容,總之就隨時嘔埋一份。當時惟一可以做嘅就係儘量閉氣,同埋用隻手揞住個鼻,個腦就儘量諗其他嘅野,分散注意力,當冇事發生。做人就咁架喇,頂得一時得一時.

時間過得鬼死咁慢。啲酸宿味愈嚟愈濃。再過十分鐘,架車就快接近新田個陣時,開始出事喇。突然之間, 我見到黃色嘅液體,夾雜住隔夜嘅食物渣滓,有啲好似飯同埋腐肉嘅物體,從阿婆個口噴射出嚟,一地都係,阿婆個身都黏咗唔少。嗰啲嘔吐物,臭氣薰天,喺車廂內徘徊不散。我依家諗起都有少少反胃感覺,你可以想像我當時嘅感受。


就喺嗰個時侯,我覺得有啲野喺個胃度湧出嚟,我再唔走就真係頂唔順會嘔架喇!話知你前面啲位濕定乾,總之離開阿婆愈遠愈好。去到近車頭位置,求其搵個位坐低算啦。啱啱坐低咗約莫三分鐘,架車去到逢吉鄉。



話時話,呢條鄉個名安得非常差,何解呢?因為逢係《吉利嘅野》都《香》,你話係咪大吉利是呀!

就喺嗰個時候有人落車,司機正想埋站,點知見到有條貨櫃車拖架擺正係個車站嗰度。



司機冇乜辦法,惟有將架車儘量泊入個站,但車尾部份始終突出咗少少出嚟,咁就出事啦。架車啱啱停低,突然澎一聲,成架車向前衝咗一吓,乜樹干? 原來有架貨櫃車殺唔切制,直砍入巴士嘅右邊車尾位嘅位置。啲撞擊力將我成個人拋咗落地,撻到我攤攤腰




跟住好多野從天而降,原來係車窗啲玻璃,喺猛烈撞擊下,變成碎粒。啲玻璃碎好似啲雨咁飛過嚟,我成個頭嘅頭髮都滲滿玻璃碎,最慘連個身同埋褲管裡面都有碎片,整到我成身損晒


驚暈甫定,望吓車尾,發覺右邊位置已經被撞毀,整條由玻璃纖維做嘅座位部份變成碎片。而原先我坐開嘅位置,被撞到凹晒!如果我仍舊坐响嗰個位置,我嘅人生已經可以劃上句號!如果阿婆唔嘔,我唔會離開個座位,如果我唔離開個座位,又有無架貨櫃車隊埋嚟呢? 老老實實,我唔識點樣答你!


之前個心猛咁怨阿婆,點知原來阿婆係我嘅救星。


唔通呢啲就係叫塞翁失馬,焉知非福? 撞完車之後,因為無乜傷,所以我無等救傷車嚟就撘咗小巴走咗。至於阿婆傷成點?我冇留意噃!吓?你問我究竟有冇個阿婆係架車度?係喎,事後真係無乜印象喎

21 則留言:

  1. 你冇留意第日份報紙嗎?
    而你講類似這些經歷我都有試過,但不是搭車,是槍擊之類的事,事後也如你一樣感到興幸,大難不死⋯⋯興奮難言,驚慄亦難言啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生命無常,所以凡事不要看得太緊張,處理事情時亦不要太過執著!

      刪除
  2. 有認識的朋友嘅父親,今個星期因工作而意外死亡,
    唉!生死有命,有時真的不是人力可挽救的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真替你的朋友難過!人生就是這樣的,所以說活在當下是就 是這個意思!

      刪除
  3. 上星期,我呢度有單交通意外,架私家車衝出馬路後成架反轉左壓扁了車頂,司机只是受傷,但他的老婆同個三歲多的仔就救不到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久沒有再看到你的作品了,好嗎?一次意外就將一個大好家庭拆散,那位司機的皮外傷,遠遠不及他喪失了太太及兒子的傷痛!在此祝福他可以儘快走出幽谷!

      刪除
  4. 有時,從新聞中聽見傷感的消息,心中總會戚戚然。

    今天,聽見報導說南韓海難中,有一些學童知道自己逃不了,撥電話給父母留下最後的道別...無言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 容我搭訕.....
      很多令人痛心的事...
      好爸爸為家庭,捱到死!
      好老公,身患絕症,不想家人.....自行了斷!
      還有.....
      好難過.....

      刪除
    2. 南韓沉船事件中,給了我一個啟示! 在判斷危難的時候,還是要信自己,專家的意見只能參考!那班學生如果不聽從廣播留在原地,可能已經逃離險境!
      人的一生,苦難多於快樂, 正如潔潔所講,很多死者都是家庭支柱,也們積勞成疾或遭逄意外而離世,遺下的孤寡,成為悲刻的主角!令聞者傷心,見者流淚!

      刪除
    3. 咁多八十後及九十後,好可能已習慣了被人支配。缺乏判斷已成為佢哋哋致命因由。

      刪除
    4. 佢哋習慣咗依賴,到有事發生,未必懂得應付! 好比我哋細個咁反斗,一定唔會聽廣播坐定定!

      刪除
  5. 好險!好多時就是一線之差!
    以前我blog都有講過, 有個男人以為有米派就去排埋一份, 有個戴氈帽嘅男人架車死咗火, 叫佢過去幫手推車,重係咁催佢繼續推, 之後架車郁得返, 佢再望吓條隊先知原來係日本仔拉俘上豬籠車去造苦工!⋯⋯那些年亦有人偷渡落hk,黑夜根皮力盡停低瞓起來, 第朝醒咗一睇先知,若昨夜再行多一步就會跌落縣崖!或者茗茗中有注定還是有神助, 實難解釋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生死好多時都是一線之隔,好運氣的,大步攔過,運氣差的,從此陰陽永別! 但間中會出現某些事情,令到主角最後可以在死神面前逃過! 我都相信,冥冥之中存有主宰!

      刪除
  6. 珍寶號大火父親的朋友在此工作,跳水逃生撞到水中硬物暈倒浸死,也是生命無常的例子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你父親的朋友沒有跳水,是不是可以逃出生天呢? 真係唔知!唯有講句,命運天註定!

      刪除
  7. 我信命中注定, 前世今生, 因果循環. 實在好多野解釋唔到.
    盡量做好人, 頂天立地啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都傾向相信命運早編寫好,即天命不可違!所以甚麼的高人,可以將人的命運改寫,我不會相信! 既然冥冥之中有主宰,做壞事應該會有報應!

      刪除
  8. 回想我約 20 多年前單獨自由行响新疆騎馬上雪山,落山途中被狂奔的馬拋落地,幸好祇跌至肩膀脫臼,如跌落山或冰河便客死異鄉!慶幸當年大難不死,必有後福!依家雖然冇乜 "大福氣" ,但總算退後享吓清福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 威哥,人的一生,少不免會遇到意外,好運的話,會大步躝過,無運的話,就是人生的終結!看來,我同你一樣,能夠逄兇化吉!哈哈,不過分別在, 我仍然捱世界,你就享清福!

      刪除
  9. 有時有些事確實難以解釋的。年青時有一次臨出街之前個心突然卜卜跳、似有不詳之兆。當我準備騎上隻鐵馬度、忽然有一種心寒嘅感覺。當時我有想過改去搭巴士就算。但硬係覺得咁做太迷信、於是撻着隻鐵馬變向新界駛去。結果在高速公路炒車、咁就住咗一個月醫院喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個直覺,每個人即將遇到危險的時候,會有一種預兆.好像你的情況一樣,只不過你沒有理會罷!你都算好運,我個朋友的大哥,在一次炒車中身亡,我及朋友已經排期考電單車,為了這個原因而放棄了!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...