2013年9月30日 星期一

恐龍蛋


 禽日有個老友同我傾訴,話好唔開心幾晚無瞓過好覺。我問佢:何解你想我點幫你?不過老老實 對於感情嘅嘢,我攪唔掂,你最好揾白姐姐;至於錢銀嘅嘢咯喎………你可以揾慌信兄弟…..我老友即刻截住唔俾我再估落去。

佢同我講 :唔好意思,你估嘅嘢無樣啱。老友記!咁唔該你快啲講,唔好嘥晒啲網友時間。


我老友話上兩個禮拜,佢睇完戲,啱啱轉出街角,見到有個婆婆喺度賣恐龍蛋 ,二十蚊五隻。我閘住佢唔俾佢講落去先,我覺得有必要喺度澄清,恐龍蛋係一種生菓嚟嘅,味道同布冧差唔多,唔係真係恐龍生嘅蛋。

跟住佢話恐龍蛋平時買二十蚊四隻,依家賣多一隻,係咪好扺先?所謂執輸行頭,慘過敗家!佢驚住番轉頭俾人買晒,拿拿聲即刻買咗四十蚊,總共十隻。因為執到平嘢,所以心情都靚啲。點知轉出大街, 見到另一檔竟然賣二十蚊六隻,晒士都係咁大咁細,咁即係買貴咗嘢,原本好開心嘅心情一吓子消失晒。

所謂福無重至,禍不單行。返到屋企,佢同老婆講起呢件事嘅時候,佢老婆話:有無咁啱呀!我都買咗恐龍蛋喎!二十蚊七隻。我老友即刻將佢老婆買嘅恐龍蛋,同佢買嘅比較一吓,二十蚊七隻?佢心諗,斷估應該細好多啩?點知一比之下,佢發覺老婆買嘅重大隻過佢買嗰啲,我老友話呢次真係晴天霹靂,蝕得好慘,跟住腳步浮浮,幾乎暈咗喺度,結果幾晚瞓唔著覺。

查實喺呢個世界上,有好多好似我老友呢類人。佢哋活得唔開心,皆因佢哋鐘意凡事比較,唔識得滿足,更加唔知道乜嘢叫做價? 同埋乜嘢叫做值?

雖然價值呢兩個字成日黐埋一齊,不過好多時《價》唔係等於《值》嘅。就以恐龍蛋為例,如果賣二十蚊四隻,啲農民同埋小販都可以得到合理嘅利潤;但如果賣二十蚊五隻,啲農民同埋小販得到嘅利潤可能已經減少咗;去到賣二十蚊七隻,啲農民同埋小販可己經能血本無歸。簡單講句,如果恐龍蛋賣五蚊一隻,就有利潤;如果賣到四蚊,已經無乜利潤;如果賣低過四蚊,啲農民就要蝕本體!

如果我老友明白呢個道理,二十蚊買到五隻恐龍蛋已經係好著數嘅時候,佢就唔會唔開心,更加唔會因此而瞓唔著覺。好多人就係俾佢自已嘅貪婪,唔曉得滿足嘅心態累死。

知足者常亦樂也! 你哋話我講得啱唔啱喇?

16 則留言:

  1. E+大部份人都有UNCLE你朋友的想法,只在自己的立場去想。
    潔潔贊成你所說,為什麼要比較?
    如貧窮線,難道在線上的就沒有窮人?真的一條線就可以分清楚!
    最低工資,爭吵不休,議員們有否為身為僱主的想想?如租金,物價等等,可能僱主才是貧者!!
    此為潔潔私人意見,與BLOG主無關!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當跟別人比較時,發覺自己吃虧了,所以便不開心!最奇妙的地方,人們通常不會跟比自己差的去比較!
      有啲議員,為咗選票,不會本著良心去處事;另一些就睇事情流於表面化,未能深究每件個案的利與敝!

      刪除
  2. 人好多時係會有庸人自擾嘅想法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡跟別人比較,但比較完的結果,卻令到自己唔開心,你說得無錯,他們的做法,真的是庸人自擾!

      刪除
  3. 人人都賣20蚊四隻咪好囉!依家攪到人家咁吾開心!
    幾十年前政府冇乜援助,大家都識得自力更生,午餐肉貴咪食雞翼尖囉,咪一樣養大仔女;冇零用錢就去同人補習,做暑期工,咪一樣讀到大學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!如果佢唔去比較,會覺得好開心,因為買咗平野! 以前老一敞嘅人,無諗過靠政府,有乜野困難都要自己面對,自己解決!

      刪除
  4. 嚇得我Y~重以為係數學題,夾埋平均每個幾錢,& average平咗幾多添!我數口唔精架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁先至好,就算被人搵笨都唔察覺,成日保持心境開朗,人都容光煥發啲!

      刪除
  5. 回覆
    1. 所以啲高官話為人民服務,呢啲正鬼話!

      刪除
  6. Philip : 文字可copy & paste
    但相片必須重新upload 呀!不然yahoo blog 關門大吉,D相也會消失架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還是喜歡呢個留言多D :「怎麼恐龍蛋 變了〝孔龍蛋〞」~~~Philip 兄,你一定是想..含沙射影....〝孔慶東〞....「孔龍蛋」.=>《孔》慶東...自稱《龍》的傳人...但就..胡言亂語、語無倫次...話香港人是〝狗〞,查實..佢自己簡直是〝王八《蛋》 〞!:) (cool)

      刪除
    2. KAKA你都幾好記性喎!俾100個LIKE你!

      刪除
    3. 吓? 咁都幾麻煩! 咪又要重新下載照片!唉!我諗到時消失咗先至再補番上去!

      刪除
  7. 年青人,你用「輕鬆搬家」,日後再從隨意窩慢慢搬啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐,唔知點解,我去你啲文章度,搵唔到回覆留言嘅位置!我已經做咗下載備份, 咁搬咗去隨意窩之後,係自己搬,抑或一樣要通知YAHOO新的網址?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...