2014年1月22日 星期三

香港糖尿聯會健康長跑2014


今早5時50分起床,天氣寒冷,約莫10度左右.老實說,起床比跑步還要辛苦. 我吃過少少食物,615分出發.


公車在7時抵達上水,會合完阿陳之後,我們開始步行前往起跑地點.抵達起跑區時,望望手錶,仍有整個小時才開跑,加上天氣寒冷,怪不得跑友寥寥可數.因為離開暖笠笠的被窩,實在需要很大的勇氣!


我們踫見一個由紐西蘭來港教書的跑友,原來她是首次參加長跑賽事.我對她說,香港有很多人想逃離香港,覺得香港非人所居,但她卻從千里迢迢的新西蘭來香港,究竟香港有什麼吸引力?她說喜歡香港夠安全,交通又便利,阿陳開玩笑的說,跟印度比較,婦女在香港實在安全得多!



今次多了幾個臨時帳篷作更換跑步衣服之用,我還是首次見識這種帳篷.有種新鮮感覺!


今早天氣實在寒冷,我恐怕涷到疆咗唔識得開步! 結果到開跑前的二十分鐘,才更換衣服,再將行李儲存在擺放區內.

  跑前留影


 領隊:全部隊員望過嚟呢邊,佢有佢影,唔駛做佢報景版!


這條賽道我非常熟識,故此我跑來沒有陌生感覺.天氣雖然冷,但我卻十分喜歡在這種天氣下作賽!

  哈哈!到終點喇!


 完成賽事後,影番張照片留念!




這是今年的跑衣.不錯吧!







雖然破不了我的最佳紀錄,但我也滿意這次52分21秒的完成時間!有紀錄跑友人數989,我排248.


















14 則留言:

  1. 恭喜恭喜!248. 都係好數字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係喎,幾好意頭, 我在終點前的一殺那發力,過了兩個跑 手頭,否則拿不到8字尾!

      刪除
  2. 都好凍吓喎~咁跑法有冇汗出?!
    揀跑鞋其實又有冇咩要講究?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗嗰朝早得十度八度,我跑過終點時,成頭都係汗! 練跑嘅鞋要夠厚,但出賽嘅則要夠輕同薄.

      刪除
  3. 恭喜恭喜!成績吾錯喎!
    件戰衣好靚呀!但你永遠都好似拿度咁,著綠色戰衣參賽,係咪每次的戰衣用作收藏紀念呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 每次參賽都有紀念跑衣,你講得啱呀,我嘅跑衣大多數用作收藏紀念! 我喜歡穿瑩光綠跑衣,貪佢夠搶眼,所以每次出賽都會穿著,但下月渣馬我會穿橙色跑鞋,趁橙色戰衣!

      刪除
    2. 哈哈~PHILIP~經常鍊~次次跑~當然惦~穿瑩光~遠處看~似年輕~近眼前~無睇錯~翠兒姐~也認同~啊~~

      刪除
    3. 哈哈!年紀愈大,穿的衣服就要愈加鮮艷, 咁先至唔會俾人有老餅感覺!

      刪除
  4. 恭喜uncle,祝你再創佳績。

    回覆刪除
  5. 比賽最中意跑衣, 又實用, 又抵. 我反而唔要cert, 成績用excel記住, 號碼布就留低紀念.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每件跑衣都有代表性,可以給你記回那一次的賽事! 如果成績自己覺得滿意的話, 我喜歡 keep hard copy 作紀念!

      刪除
  6. 究竟你而家總共有幾多件戰衣?

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...