2014年1月9日 星期四

廣告一則

游海棚:「凸首!你有無呃人!巿民話你啲競選政綱全部吹水喎!」
凸首:「我梗係無呃人喇,我啲競選承諾,經過不驚大學化驗過,完全不含水份,貨真價實架!」
游海棚:「咁就奇怪喎!」
凸首:「如果唔信,你可以上網睇吓架,聞見聯呢間大機構都化驗過我啲政綱,証實百份百無水份!」
游海棚:「我識咗你咁耐,點會唔信你呀!」
凸首:「我本住良心做野,對得住天地!」
游海棚:「你啲民望重係一路咁跌喎!邊個咁大整蠱呢?
凸首:「唉!公道自在人心!」

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 吓?講緊政綱,點解你會諗到雞靈高嘅?

      刪除
    2. 游海棚又在小螢幕同龜玲高做咗廣告一則 嘛!

      刪除
    3. 喺Youtube版,游海棚連粗口都出埋!

      刪除
  2. 呃人GE人,點會認呃人吖!
    吓!咁佢係度...呃ING人LOR !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 咁老婆餅裡面都無老婆算唔算呃人呢?

      刪除
  3. 好一句公道自在人心,果然公道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢句說話俾大家無限想像嘅空間! 究竟信定唔信呢?自己諗喇!

      刪除
  4. 棚哥在電視廣告最後一句真係好, 佢話: 有天理既。。。 又中立又政治正確。 講的人冇偏幫任何人,聽的人如果自已身有屎,聽完心慌慌。 不過無論哪一方,都會覺得自已完全正確,天理一定幫自已。 所以講呢句野永遠冇撞板。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個廣告出咗街之後, 好多朋友都唔信鬍鬚佬, 最後嗰句有天理,係咪指佢搵得(搵老襯)太盡,結果有今日嘅結果呢?

      刪除
  5. 我冇睇廣吿唔明><..

    回覆刪除
    回覆
    1. 海天堂雞靈糕被人篤爆沒雞成份,為咗挽回聲譽,搵游水棚賣廣告!
      「鬍鬚佬,你有冇呃人?」海天堂請來老牌演員盧海鵬拍攝電視廣告,企圖借「鵬哥」魅力挽回聲勢。鵬哥回覆《蘋果》時承認收錢拍廣告,但強調昔日做《歡樂今宵》時,獲得海天堂贈券免費食龜苓膏,故一直是海天堂的長期用家,堅信海天堂是「俾人整蠱」。

      刪除
    2. 原來如此!不過我對海天堂形象一向都冇乜好感,一次都未幫襯過。

      刪除
    3. 咁睇嚟佢擁有十幾間舖位同單位,你一啲建樹都無喎!

      刪除
  6. 我以前成日食 "双錢" 牌龜苓膏,10 蚊五罐 (依家約 4 蚊一罐) ,同鬍鬚佬買 35/50 一盎嗰啲差唔多,真喺要問句「鬍鬚佬,你有冇呃人?」 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣龜苓膏可以擁有十幾間舖位同單位,咁好搵?我就真係唔知有無呃人喇!

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 講大話會唔會甩鬍鬚架?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講大話,甩大牙! 我估只會甩大牙而唔會甩鬚! ^^

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...