2014年1月24日 星期五

特首的胸襟

梁特首宣布不會出席渣打馬拉松開步禮,聽說梁先生不滿意渣打銀行,沒有抽掉在蘋果日報的廣告,故此一怒之下,取消出席在下月十六日舉辦的渣打馬拉松開步禮。
渣打馬拉松已經成為一件城中盛事,大會今年更邀請多些頂級跑手參與,希望爭取成為國際B級賽事。
我覺得有幸被邀請作主禮嘉賓,這是一種榮譽。在香港只有特首才會有這個機會,但梁先生卻因為某種原因而拒絕出席。
我不知道他心裡想些什麼?或者他以為可以借此次機會,警告那些不服從他命令的機構,跟特首對著幹是沒有好結果的。作為一個馬拉松的參賽者,我樂得知道他在當日不會出現!往年開跑前,當他發言的時候,被大部份跑手一齊喝倒彩的情景,我仍瀝瀝在目!或者,他這一次,故意找借口不出席,免得又給巿民踩台!
當梁先生被傳媒問及為什麼不出席開步禮的原因時,他回答說:出席過一次,不等於每年都要出席。假如我是記者,我會問他,往年回歸日,他有出席升旗禮,他今年會不會以同樣理由婉拒不出席呢?

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 那個廣告我也不大清楚!

      刪除
    2. 關乜廣告事咩!蘋果最支持民主派,唔鍾意俾蘋果賺廣告費,費事啲錢又攞嚟反中央咋掛!

      刪除
  2. 講真、特首去與不去做開幕嘉賓是有選擇權、假如每次邀請都答應肯定周身唔得閒。不過從今天的政治氣氛看來、特首確實有小氣之嫌。這使我想起當年老董話自己唔想做show大概是同出一轍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參加過幾屆渣馬,記憶所及,不單單是梁特首,就算煲呔都俾人噓,反而董伯伯無人噓喎!

      刪除
  3. 你講開喝倒彩,記憶所及,梁生上任後,第一次去馬場開鑼日主持開幕儀式,報紙都有賣佢俾馬迷勁噓,第二次轉左林鄭去,都叫搵個司長出席。今次馬拉松降了兩級,找個局長去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都心水清,查實搵邊個去做主禮嘉賓,啲跑友都噓架喇,我參與過好多賽事,喺起跑前,跑友都會大聲叫囂,未必係同政治有關,我覺得係攪熱鬧個氣氛多啲!

      刪除
  4. 報紙最大收入應該係樓盤廣告, 佢地轉晒去免費報紙啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個10K賽事,有興趣可以玩玩,好有特色,跑巿區街道.
      http://runourcity.org/tc/streetathon.html

      刪除
    2. 我覺得銀行廣告收益有限,特首做法,只不過係擺一種姿態居多!

      刪除
  5. 你睇凸手份人咁瘦,胸襟廣闊極有限,一般人都會明白架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你語帶相關喎!潔潔得90磅左右..............

      刪除
  6. 凸首胸襟咁窄咁小氣,點帶領HK行大路?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我哋唔好旨意佢帶路喇! 自動自覺自由行算喇! ^^

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...