2014年1月17日 星期五

虐傭案

日前新聞報導,關於一位來自印尼的女傭工,在香港受到僱主虐待,在機場乘飛機回國時,被另一印傭發覺,知道她受僱主虐待時,游說她在港報警,但她恐怕遭受報復而決定回國醫治。這件案件,應該是同類案件中最嚴重的一次,除了引起本地媒體追訪之外,亦引起國際關注!
對於這件案件,網民作出不同的評論,我將部份有代表性的評語列給大家分享。
「我完全唔明為何要回印尼,這樣舉證會變難,令我不解?」說這番 話的朋友,不明白獨自一人,在一個舉目無親的陌生地方,那種惶恐以及無助的心情,不是一般人可以理解。
「肯定係強國人所為!」這是出自仇視內地客港人的口中,總之有不好的地方,一定是內地人所為!這是一種帶有歧視眼光的言論。
「個印傭係咪自殘搏同情呀?」呢啲係從陰謀論角度去睇呢件案件嘅言論。假如自殘到連牙齒也甩掉,雙腿的肌肉腐爛流著血水的話,我也配服她的決心!
會唔會佢唔識做野,激嬲咗個僱主,一怒之下落重咗手!呢啲言論,純粹站在僱主方面而說的。我覺得就算工人做錯事,也不應動粗!
佢個樣咁靚,個男僱主見到梗係起痰,肯定手多多喇!個女僱主見到咪扯晒火囉,重唔打到佢變豬頭咩?這種言論富戲劇性,我也不能抹殺它的可能性。
除上述以外,你們有沒有新的見解呢?

24 則留言:

  1. 判咗案未?我冇詳細睇過呢段新聞,不過我唔會講以上呢D咁nonsense嘅說話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初警方說沒有人報案,所以不會調查,但依家愈搞愈大,成為國際新聞後,昨天警方列為雜項案件處理,今天將性質提升至傷人案處理,由於証人仍在醫院治療當中,警方會派人到當地錄取口供.涉嫌僱主多年前曾有虐待傭人的前科,但其後因証據不足而脫罪!

      刪除
  2. 老夫子話齋:耐人尋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果單睇傷勢,她被虐打表面証供成立!

      刪除
  3. philip~唉,真係~陰公~,真係不明用錢請個工人都是幫下自己唶,用錢去起火再~虐待~以前我家~姐姐~經常帶被人虐待同鄉來我家~落腳~,真係好慘,懷疑~打斧頭~帶肉....去街市對正,將煲湯/肉去剿有無偷食.....真係~慘無人道~上述匣班人...也好不到那裡,根本~不過適宜去做~僱主~不文明之餘還~反倒文明~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明白會有人將工人當作敵人,或者呢個僱主心理有問題,但這不是脫罪藉口. 目前形勢對僱主不利,如果沒有做過虐待女傭的事,她應該出來解釋!

      刪除
    2. 你那邊的天氣回暖沒有? 如果發生在中國,又會用百年一遇來形容.

      刪除
    3. PHILIP~THX.關心,零下10多度只是2日,我住市鎮凍極有限,多倫多又凍又大雪,~中國,又會用百年一遇來形容.~相信只是HK傳訊....唶,大陸&新加坡只耍政府一下令就還可.....,好似~禽流~咁,上個月我去紐約烏SIR SIR以為去買雞,原來係去買生雞,一入去一樣3面活雞籠,買了先代劏,只是標貼~摸了後果自負~去年US豬感,這裡~無人講/知,每年US 每年都好多US人因~X ~Y 感而死~係HK先咁~熱鬧~

      刪除
    4. 我都睇到豬流感在美加的新聞,你講得啱,什麼的病毒,在其他地方沒有大不了,但在香港就會鬧得熱烘烘!

      刪除
  4. 個僱主應該拉去坐花廳,影衰香港人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果証實個僱主犯事,她除咗坐花廳之外,還會被印傭循民事索償!

      刪除
  5. 真係有因有果, 打得咁開心, 而家比人起晒底, 住邊, 叫乜名, 連相都比報紙登, 抵佢死.

    回覆刪除
  6. 不滿個工人...炒咗佢囉!做乜虐待人呢!影衰晒香港人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 虐待到咁嚴重都算少見, 聽講重無出過人工俾個印傭添! 香港形象,俾佢一舖清晒袋!

      刪除
  7. 僱主肯定心理有問題,打人就係佢唔啱,應該受到法律嘅制裁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗制止同類事件發生,必須重判!

      刪除
    2. PHILIP&KAKA~所謂~影衰晒香港人....~也只是看~個人~評估,多少也看出說出來的人~背景........,以前在HK和朋友說起~傭人~.......真是很~刻薄~她....食了隻蛋又僕奶.......,她要為老板~按摩~,唉~也有maggie,x,y,您們有工人都咁辛苦????帶她一次又一次帶她看醫生又提她食藥還叫她~穿衫~......總之~管理學~是成功關鍵,僱主&員工關係~講不完~US/中國....全世界都一樣是個人行為

      刪除
    3. 是~飲奶~哈哈~藥食了一次叫~食了~,穿一次衫叫~穿了,

      刪除
    4. 請工人的原意係幫輕自己手做家務,刻薄都算喇,但依家呢單係虐待,我唔知個僱主喺度諗乜?個印傭傷得咁重,遲早將件事揚出來,佢都係唔駛喺屋企過馬年喇!

      刪除
  8. 有工人虐待少主,有主人虐待工人,有工人為救少主,掉了生命...

    回覆刪除
    回覆
    1. 即是說好人同壞人,取決於個人本質,跟職業同身份無關!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...