2014年3月26日 星期三

AXA安盛香港街馬10公里@九龍東2014

我今次參加嘅係由「全城街馬」主辨,AXA安盛冠名贊助AXA安盛香港街馬10公里@九龍東2014」。安盛香港街馬將於今個禮拜323(星期日)上午八時半喺啟德郵輪碼頭開始比賽。

根據「全城街馬」主席及行政總裁張亮表示:「街跑,是跑入日常生活的大街小巷,接觸周遭的人和事,細味其中變化,讓我們更了解我們的社區。我們希望透過舉辦是次大型街跑活動,令更多香港市民可以認識及體驗到街跑帶來的互動樂趣。」

AXA安盛行政總裁夏偉信亦表示:AXA安盛很高興能夠全力支持這次別具創意的大型跑步賽事,希望藉此提升社會大眾的健康意識。我們植根香港,一直投放資源於社區及慈善活動。我們與『全城街馬』抱持的理念不謀而合,希望透過『安盛香港街馬』,讓巿民透過身體力行走入社區、關愛市民大眾,為社會帶來正面訊息和能量。大家想就跑!」

「安盛香港街馬」賽道全程十公里,由啟德郵輪碼頭起步,途經觀塘海濱長廊、觀塘工貿區與及九龍灣住宅區,再返回啟德郵輪碼頭終點,讓參加者可以在跑步之餘,感受九龍東的變化。同場更設有攤位遊戲、美食、展覽及音樂表演,讓跑手及其親朋好友享受熱鬧歡樂的星期日早上
呢次嘅賽事同我以往參加嘅賽事有好大分別,以往多數在效區進行,但呢次卻可以在鬧巿中穿插,我相信會有另一番感覺!



話咁快又到咗賽事的大日子,我在5時起床,疏洗過後,由於是跑10K,所以食一隻蕉當早餐已經足夠!610分離家。到達九龍灣地鐵站已經720,會合陳先生便趕去搭的士,到達起跑 點約莫740分。放好行李,
影影相,



熱熱身,眨吓眼就 到開跑時間,賽事準時在830分展開。

當日天氣非常好,充滿陽光,不太熱又不太涷!沿途有很多喇喇隊打氣,又有街頭演奏,打鼓助慶等等!氣氛比渣打馬拉松熱鬧!



我約莫在55分鐘內完成賽事!返到終點前每位跑友可獲星巴克贈送朱古力奶一杯,算做不錯!

  今年的跑衣.





  完成賽事後有個紀念金牌.


 

時間公佈了:
總名次:823
完成時間:00:53:39

                 是日比賽花絮








22 則留言:

  1. 8:30展開賽事?當日潔潔8:45,開車經曉道過香港,看見很多人在郵輪碼頭,啊!你在當中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 8:45 我應該離開咗碼頭範圍,跑到接近工業區!

      刪除
  2. 似乎你比其他人跑得輕鬆, 真棒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近月每次都操15K, 故此有超過10K的長力,只不過欠速度吧!許志安那天有出賽,還有很多粉絲伴著他跑哩!但他的時間偏慢,以1小時13分完成賽事。

      刪除
  3. 53分,唔錯,收貨啦.
    這個賽事好有意義,比跑馬拉松更有意思,我都好想跑,但錯過了報名時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個賽事好有新鮮感, 今年係第一屆,我相信明年會更踴躍,要報名真係要快快手至掂!

      刪除
  4. 順利跑畢全程兼獲飲品一杯、沿途仲有啦啦隊助興。認真爽啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同其他賽事比較,呢次街馬確實幾好玩。今年係第一次舉辦,獲星巴克讚助,所以有飲品贈送,明年跑手太多的話,我相信星巴克未必會讚助!

      刪除
  5. 睇報紙,有受訪的參賽者都話街馬路旁有市民打氣,氣氛過公路賽好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多巿民同工作人員在跑道傍邊打氣,跑友都會跑高一線!

      刪除
  6. yeah!拍拍拍!畀掌聲你!

    回覆刪除
  7. 你真係好勁!成日跑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟其他跑友比較,我屬於跑得少架喇!

      刪除
  8. 好似趣味高過渣馬喎.
    渣馬想做到好國際化, 但係D配套唔多好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣氛好得多!安排7萬跑手參賽不是一件容易的事,我覺得渣馬做得已經唔錯架喇!比賽完2日已經可以找到自己照片同時間紀錄,效率十分高!

      刪除
  9. 影到你清清楚楚, 好靚仔架啦!

    回覆刪除
  10. 又完成一次,你嘅身體狀況都保持得良好吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢部老爺車車頭,保養得算係咁,仍然可以撻得著火! ^^

      刪除
  11. 今次對你黎講可説是輕而易舉。呢次冇幾千人參加?

    回覆刪除
    回覆
    1. 名額5000,頭二日已經爆滿,我有好多朋友想報名參賽,但最後都只有望門興嘆! 跑10K每個人嘅能力不同,如果唔強求自己喺某個時間內完成,基本上好他條.好似我嘅情況,我如果想喺50分鐘內完成,一定好辛苦,我10K最快紀錄都要51分幾,相對如果在一個鐘頭內完成,真係可以用輕而易舉嚟形容!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...