2014年3月3日 星期一

騎呢衙差

有啲衙差好騎呢,真係講都無人相信,我上星期接到一個電話,對話內容如下:
「請問呢度係咪執笪屎辦事處?」
「無錯!請問有乜野可以幫到你?」
「我想搵陳彼得先生!」
「陳彼得?你打幾多號電話呀?」
94139413!」
「電話就啱,不過無呢個同事喎!」
「無理由架,我禽日返屋企,家人話有衙差搵過我,重留低封信添!我依家照住封信上面個電話打俾你喎!」
「咁麻煩你俾個檔案編號我呀!
我跟住攞咗個快佬出嚟,再摷吓啲文件,見到有封信,再睇真個簽名,真係陳彼得喎!但個同事明明係叫陳大文,真係乜野葫蘆賣乜野葯呢?我都好想知道!
解答完個查詢電話後,個同事剛巧工作完返番寫字樓。我俾個快佬佢,跟住問佢點解用陳彼得個名出信俾巿民?
佢回答我話 :
「我係陳彼得喎!點解唔簽得?
「你幾時改咗名?如果改咗名要通知人事科喎!」
「我無改名,乜你唔記得我英文叫Peter? 咁中文咪譯做彼得囉!寫字樓個個都知架喇!
聽完呢佢啲解釋之後,我差啲坐咗落地下!

26 則留言:

  1. 自以為事嘅人,做乜事都自己認為係啱就算,身邊嘅人真係會俾佢地激親架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個衙差平日口水多到浸死人.也都要拗吓先至安樂,如果成世對住佢,真係命都短幾年!

      刪除
  2. 哈哈哈!白癡?!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢周不時彈呢個同事唔掂,嗰個又唔掂!最掂係佢!你話死未!

      刪除
  3. 我有個舊同事, 有句口頭禪好適合呢個人: 呢D人真係難教.

    不過可以唔教就唔好理佢, 免得激親

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲人就算話咗佢,佢都唔覺得自己有問題,倒返轉頭,佢覺得我吹毛求疵添!對於呢啲衙差,我退而求其次,叫佢以後用返自己姓名出信就算喇,費事嘥口水解釋教精佢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 最斃佢唔似講笑,重好嚴肅添!

      刪除
  5. 騎騎、呢位差大哥可能好緬懷事頭婆當家嗰段日子喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位大哥做咗幾十年,我真係服咗佢!你話新入職衙門出現咁嘅情況還情有可原!

      刪除
  6. 如果唔係正式公文, 我覺得佢又幾有創意喎.
    我公司同事好中意同人改得意花名咖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 衙門做事,有晒指引,對外信件,有劃一格式依從,以免影响衙門形象!

      刪除
  7. 咁簽名呢家野呢,只係代號黎,佢敢死用隻龜都得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簽名式樣確實無規定,不過在簽名下會印上該官員的名字,以便巿民知道發出信件官員的姓名.日後可以跟進!

      刪除
  8. 哈哈!咁你第日可以用“年青人”個名出信呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!如果我中咗六合彩想唔撈,或者會咁做!

      刪除
  9. 我上月4號打個email去政府一個部門問野, 一直都冇回覆, 月中打電話去問, 又話會覆我, 今日有另外一個女人打比我, 話個問題轉左比佢, 因為之前果個走左. 我唔明點解咁簡單都等成個月, 都幾氣頂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類衙差,屬於沒有承担一類,我從巿民角度嚟睇,話之你上手有無調走!,我只係想知問題嘅答案! 成個月都答唔到,俾著我都氣憤!

      刪除
  10. 咁你記得唔好叫D同事做靚仔丶靚女丶靚靚..等,不然咁多相同簽署有排搵!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家講說話要好小心,分分鐘俾人告X 搔擾!

      刪除
  11. 哈!哈!哈!笑死人,無命賠呀!

    回覆刪除
  12. 我响衙門都見過好多騎呢嘅衙差,做野又求其,hea 爆,每個月白逗成 "兩皮" 疇,啲亞爺飯真喺好容易食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!威哥你曾親歷其境,我也不用多說!

      刪除
  13. 咁你上頭有問過佢,確實有多少個英文名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住呢啲咁嘅衙差,問多一句都嘥咗啖氣!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...