2014年3月11日 星期二

代言人


幾個月前,我收到個電話,有個女仔一聽到有人應電話,就
一輪咀咁講:

你好呀,先生,我係乜乜天體公司打嚟嘅!我想問你今年幾多歲?有幾高同埋幾重?月入幾多?
吓?乜野天體公司呀?

都未講完,電話就傳嚟咭咭笑聲:
唔係天體,係纖體公司!我哋想搵代言人,代表公司宣傳,喺咁多個客戶中揀中咗你!


哦!
……但我無參加過纖體課程喎!點解會係你哋嘅客戶呢?

你唔一定參加過我哋啲課程先至係我哋客戶嘅!我哋透過一啲公司咪攞到你啲資料囉,所以俾電話你!

吓?咁都算係客戶呀!咁做代言人駛唔駛出鏡啫?

梗係要喇!

我好怕醜喎!又滿面暗瘡,
點出鏡呀?

先生你講得好啱,成為代言人之前,公司會安排個訓練課程俾你。

唔好住先,我個樣同身裁都唔得,點訓練呀?

咁你又唔駛自悲,
8両金都做明星喇!我哋公司好專業,同你包裝過之後,成個人唔同晒!唔怕靜雞雞話你知,依家好多姐仔,未化裝之前,係人見到都彈開,不過化咗裝之後,就星味十足!係喎,你都未答我你今年幾多歲,有幾重同埋幾高?

我二十三歲,
250磅,5呎差吋半!

咁即係
………

4
10吋半!

唔!身裁肥就肥咗少少!

咁即係唔掂
咯喎

梗係唔係喇!先生,你放心,我哋公司好專業,包保你一個月可以瘦番二三十磅!

吓?有無咁神奇呀?我之前幾乎剩係飲水都減唔到一二磅喎!

吓?乜我無話你知咩(係度扮野),我公司用最新嘅納米技術幫客人減肥!

納米技術減肥呀?我真係未聽過喎!

呢啲先進技術好鬼複雜,我講你都唔會明!總之信我喇!我唔會點條黑路你行嘅,依家剩係美國先至用咁先進嘅儀器同客人減肥!我
東南亞唯一用呢種先進嘅科技嘅公司!(講到真嘅一樣)

…………

係喎!你都未答我每個有月有幾多收入?

做代言人關收入乜事呀?

無!公司規定要問,用嚟做統計啫?

………咪住先!阿媽話如果有人問你幾錢收入,呢啲公司多數都係呃人嘅!

啲老人家思想係保守啲架喇,你咁大個仔,出嚟搵食,唔駛吓吓都要問過阿媽嘅!你信我喇!我呢間公司係做正行生意,主要唔係為咗贃錢,係想訓練多啲呢方面嘅人材,造福模特兒界!(講到似層層)好多名人好似鄭瘦民,輸奇都係我公司代言人!

話時話喎,我都唔識你,點解要信你?

……….
(無言以對有成幾十秒)。你聽吓我把聲都知我老實架喇!我呃你有乜著數!
………
.
咁都得(我心諗,呃到我咪有人工收囉!點會無著數?)

我唔會呃你嘅!你都未講幾多錢一個月?

我依家做臨時工,收入唔穩定喎!

…………
咁你有無咭?

信用咭?得一張咁大把!

哦,咁就得架喇!我依家暫時幫你做個登記先!

都係咪住,我禽日睇報紙,見到好多人俾嗰啲模特兒公司呃錢,叫佢哋參加啲乜乜課程,物
物課程,搞到簽咗十幾萬咭數!跳樓都唔掂!

哦!
………..我哋呢間同嗰啲模特兒公司唔同嘅,你都知架喇,樹大有枯枝,我都好憎佢哋整衰晒我哋呢一行架!唔好講咁多喇!你下個星期或者呢幾日收工之後,邊日有時間上嚟我公司見見面?

………
唔好意思(我故意壓低聲線)我老細見我講咗咁耐電話,望緊過嚟,燶起塊面,遲啲再同你傾!

喂喂喂
………先生


我無回應佢,跟住乘機收線。嘻嘻!呃完偈傾重唔收線咩! ^^
 

27 則留言:

  1. 騙上騙喎。你好醒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時做野做到悶悶地,搵啲野嚟娛樂及調劑一下刻板式的生活,都唔錯架!

      刪除
  2. 哦...你衰...同第二個女仔....傾咁耐偈....告你狀呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Aiya! 係佢打俾我先喎!

      刪除
    2. Ya 乜野 jack,都係你唔啱lor!^^

      刪除
    3. 吓? 咁都算我唔啱? ><

      刪除
  3. 哈哈哈!你好野!^o^
    4呎10吋半,250磅咁都畀你諗到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個女仔反應都算快,重好有耐心咁聆聽我啲癈話,佢俾我印象唔錯,好盡力做好佢份工!

      刪除
  4. 點解而家仲有人用呢D舊橋架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!祈福黨都重有巿場,可以反影橋唔怕舊,最緊要有人受!

      刪除
  5. 你無立刻收線,可能佢有第二次揾你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之後有搵過我,但我話上次老細見到我講私人電話,跟住醒咗我一餐,重話以後再傾就炒魷!嚇到個女仔即刻收線!

      刪除
  6. 哈哈,好搞笑,你又同佢癲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活太沉悶,間中要搵啲笑料調劑一下,否則一個星期真係都幾難捱架!

      刪除
  7. 哈哈、你就玩得幾爽喇、佢就白花口水囉!你係得嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我算係咁架喇,我有啲同事一拎起碼電話就話:痴線! 起碼我都好友善,同埋俾咗個憧憬佢,以為可以做到單生意!

      刪除
  8. 咁...佢之後有冇再打嚟呢?
    通常D一輪咀嘅電話...我會扮聽唔清楚...叫佢重新講過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔咗唔夠三日,佢再打電話俾我,不過我話上次老細見到我講私人電話,跟住醒咗我一餐,重話以後再傾就炒我魷!嚇到個女仔即刻收線!

      刪除
  9. 十年前我响佐敦恆豐中心外面比一隊全身西裝 重好後生熱誠又靚仔嘅保險從業員誠意邀上公司車介紹D唔知乜乜, 見大街大巷唔怕啦, 原來係傾保險同要答份水蛇春咁長嘅問卷,好辛苦至甩到身!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你梗係中咗美男計喇! 我都試過當街俾幾個推銷保險嘅靚女圍,不過我話依家暫時待業,跟住問佢有無失業保險買?我都未講完,佢哋就彈走晒!

      刪除
  10. 唔知佢玩你,定你玩佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!佢係咪玩我就唔多清楚! 不過我真係好認真架!

      刪除
    2. 知道,你好認真咁玩佢嘛。^^

      刪除
  11. 橋唔怕舊, 但你交足戲, 就俾咗機會佢練習點去呃人咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋受過專業訓練! 貪小便宜以及耳仔軟,才是受騙的主要原因!

      刪除
  12. 你都好無聊喎!可以同陌生人講嘢講咁耐,其實你可以約佢出嚟,呃埋佢餐飯先至收科格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓? 咁都得?我主要目的唔係呃佢,只是想給她一課 training 吧!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...