2014年3月20日 星期四

問米

究竟呢個世界有無鬼神嘅呢?我雖然未見過,但傾向相信有。



我二個家姐嘅睇法同我一樣,佢哋除咗信之外,重透過問米婆,



將先人請上陽間,親自了解佢哋嘅陰間嘅生活狀況,睇吓夠唔夠錢洗?需唔需要燒啲衣物落去俾佢哋等等。我大哥係虔誠基督徒,佢話鬼神係屬於墮落嘅天使,叫我兩個家姐唔好同佢哋接觸!


我細佬就唔相信,佢覺得問米婆講嘅野,只不過係呃神騙鬼,係我二個家姐咁蠢先至會信。


有一次飲茶,講開問米嘅話題,我細佬叫家姐搵一次帶埋佢上去,等佢見識吓個神婆有幾犀利!佢會搵吓有乜破綻,有機會問到佢口啞啞。家姐終於揀咗一日,原本我都打算一齊去,點知到咗臨去嘅前一日,神婆話有事做,唔得閒要遲多一日,咁啱係星期六,我要返工,結果去唔成,但細佬短週,所以可以同大家姐一齊去。

我以為神婆梗係住喺陰深嘅村落,方便施法,但原來佢住喺元朗市中心某唐樓嘅六樓,即最高嗰層。我家姐約好咗喺嗰日朝早
11點上去搵個神婆,我細佬揸車接埋大家姐,喺附近泊好架車,跟住一齊撐上6樓。

細佬話上到去,先至知道神婆原來唔係好大年紀,約莫
40歲左右,佢話要煮飯俾啲小朋友食咗返學,起碼要等成個幾鐘頭,如果唔想等嘅話,第日再嚟。我細佬好慶,


心諗約好咗時間喎,乜咁無信用架?但佢係區內最勁嘅問米婆,係咁寸都無佢辦法,加上一場嚟到,無奈都要等喇。只見神婆你急佢唔急,攪咗成粒鐘先至煮好餐飯,



食完飯差唔多成個半鐘,等啲小朋友出埋門口返學己經接近兩個鐘。我細佬望吓個錶,突然醒起泊車咪錶差唔多夠鐘,即刻拿拿臨走落樓入錶!

就喺我細佬落樓入錶嘅時候,神婆就帶我家姐沿石級上天台,佢話喺屋裡面做嘅話,陰氣太重,對家宅唔好,但又唔可以上天台,因為太過日光日白,所以選擇喺接近天台嘅後樓梯作法。神婆去到彎角平台,就燃點香燭,

跟住瞌埋雙眼, 念念有詞..........

我細佬入完咪錶,拿拿臨衝上樓,唔知係咪心急過頭,幾乎蹉錯腳撻咗落梯級度!
雖然跑到上氣唔接下氣,但都好快趣上到頂樓梯級平台。

平台可以窺見部份天空,佢啱啱入錶時,重好猛太陽,



但當神婆施法時,突然間烏雲蓋頂,



我細佬個心打咗個突!咦? 唔通真係有料到!
神婆整個過程都係垂低頭,合埋對眼,唔係好似扮演問米婆嘅甘草明星羅蘭咁,



雙眼反白,成身震晒。佢只有微微震動,約莫3分鐘左右,突然間開聲:我嚟咗喇! 你想問我乜野呀?當時佢把聲變咗,好似嫲嫲把聲。

大家姐問佢,知唔知同佢一齊嗰個係邊個?佢好慢咁話:佢咪孫仔囉!

家姐問知唔知佢係第幾個孫?神婆握住一個拳頭,喺突起嘅手指骨一路數,一路喃喃自語,大嘅喺好遠嘅地方,要搭飛機嘅!佢又無講錯喎, 我大哥移咗去加拿大都有成十幾年喇!


靜咗一陣間,佢就指住拳頭上面突出嘅第三節,我細佬喺男孫中排第三,佢見到神婆指向第3節嘅時候,呆咗一呆。

家姐又問:你知唔知有幾多個孫?佢諗咗一陣就舉起8隻手指


細佬沾沾自喜,以為佢答錯咗,我吔得
7兄弟姐妹,何來8個呢? 後尾先至知我哋有個大佬,喺3歲時因病過身。


神婆又同家姐講: 你嚟搵過我,我知道架! 但係個阿姑唔夠道行,你以為佢呃你!重同佢嗌交添! 事實上佢已經請咗我上嚟,不過唔夠法力,我上唔到佢身,唯有企咗喺大門側邊,不過你睇唔到我!有無老作呢?我哋無聽家姐講過!

問完米之後,家姐先至講,大約喺二個月前,有個朋友介紹佢去咗流浮山芒井,話有個問米阿姑好靈,我家姐咪去試吓囉!個阿姑作咗法無幾耐,就示意阿嫲己經嚟咗,叫家姐有野即管問.家姐第一句就問佢知唔知佢係邊個嘅時候?阿姑話係親人!家姐問乜親人,阿姑噏唔出,剩係話係親人,我家姐咪即時話佢無料到,懶得再問其他問題.重不歡而散添! 呢件事我家姐從無對人講過,咁除咗嫲嫲,真係無人知嗰喎! 你話神婆佢勁唔勁喇!


神婆繼續講: 我知道點解個孫仔會嚟,因為佢唔相信你真係會搵到阿嫲,所以嚟睇睇!你曾經同佢講過搵我,但佢唔信不特只,重話你俾人呃!孫仔,你記唔記得講過呢句話?細佬無奈點頭!我今日會令你大開眼界!我細佬開始手心有啲冒汗!

神婆個頭仍舊垂低,移向細佬方向,跟住講
:你記唔記得啱啱跑上梯級嘅時候,幾乎跌親,阿嫲一路喺你側邊,用手托一托你先至無事喳! 細佬聽完之後,毛管直豎,因為幾乎仆親嘅事,剛剛發生,未有時間向任何人講!
我家姐跟住問:咁你收唔收到我哋喺清明燒俾你嘅金銀衣紙?神婆話:收就收到,不過你哋將啲名寫埋喺啲衣紙度,燒落嚟俾我就唔係咁吉利,陽間嘅姓名唔好燒落嚟陰間,對你哋唔好架!以後剩係寫眾孫兒我就知架喇!

家姐又問:咁老豆老母佢哋點呀?神婆話:佢哋喺下面嘅環境唔係咁好,唔夠錢駛,我大把錢,駛唔晒,俾減啲過佢哋!你下次記得燒多啲金銀衣紙俾佢哋喇!



神婆又同我細佬講:孫仔,你都好有阿嫲心,日夜裝香,



不過你趕時間都唔好用口吹熄啲香,因為吹過陽氣嘅香,就算燒咗落嚟我都食唔到!記住以後搵手撥熄啲火,唔好再用口吹喇!我細佬呆咗一呆,因為趕時間,佢習慣用口吹熄啲香!
神婆又同講 :廳裡面打橫張梳化,



我好多時都坐喺度,但你一入門口就
《得》落去,有幾次我走唔切,幾乎俾你坐親!你知唔知道呀?以後返入屋時,慢少少,咁我先至有時間走開,你就唔會責親我!

細佬話嫲嫲去世時,都未買張梳化,佢依家唔單只知道有張梳化,重清楚張梳化擺放嘅位置,你話係咪有啲不可思議呢


我家姐重想問嘅時候,阿嫲話:我依家要走喇! 話口未完,只見神婆慢慢張開雙眼.

自從親歷嗰次問米之後,細佬對於呢個世界有無鬼神呢個問題,都無以前講得咁肯定同大聲!

我將呢件事同大哥講嘅時候, 佢話家姐同細佬見到嗰個唔係嫲嫲,而係邪靈透過神婆扮演嫲嫲嘅啫! 我問大哥有乜野可以証明佢嘅論點! 佢舉咗個例子, 一個先人過咗身,之後有個靈魂,咁由陰間請上嚟陽間,喺邏輯上可以講得通! 但我哋睇神打表演時,間中會請齊天大聖上身,



唔好忘記,齊天大聖只係小說人物,根本無靈魂,但都可以上到身,証明邪靈可以演譯你腦海中所期待嘅人物! 咁聽落似乎又有道理, 各位網友又點睇呢?


(完)

35 則留言:

  1. 呢個世界好多野,我地係無知的,當我無知既時候,我會假定係有.好似兄弟姐妹,母子母女之間係有心靈感應,但人類至今還是無法解釋....

    回覆刪除
    回覆
    1. 言之成理! 任何事在未肯定之前,假設是有,才會有動力去尋找真相!

      刪除
  2. 信則有, 不信則無! 小雲都是半信半疑!!~

    回覆刪除
  3. 我相信有D人係可以通靈, 例如細蚊仔睇到.
    我有3個唔同分部既同事既仔女, 細細個都睇到, 大左睇唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,小朋友憑直覺反應,唔會講大話!所以如果話睇到啲過咗身嘅親人,我都會相信!

      刪除
  4. 我就唔否認有往生者之存在,但就真係好難判斷邊個問米至係堅!
    你亞嫲呢單case, 如果冇'怍'你地一大筆添香油錢,睇黎都好堅吓~

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果要辨駁齊天大聖上身呢類, 或者係一D高級靈體,你用咩名義稱佢,佢就用呢個身份示現,方便D人call佢!⋯⋯思念親人問米情有可原,但我認為接觸神打就確實冇乜謂喇!

      刪除
    2. 佢都話幫我哋燒番啲野落去俾啲鬼差,所謂有錢使得鬼推磿! 不過就無話獅子開大口!
      我都覺得可以演譯你心目中嘅人物,呢啲應該係有番咁上下道行嘅高級靈體! 問米同主動請神上身係兩回事!俗語話齋易請難送,尤其係呢啲靈界朋友!

      刪除
  5. 如果話, 行衰運係會見到嗰啲嘢, 咁就唔好去好過去......
    不過真好多言之鑿鑿的聽聞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信行衰運嘅時候,真係唔去好過去,費事好嘅唔靈醜嘅靈!

      刪除
  6. 鬼神呢 D 嘢,我本身唔多信!
    但...我聽過有人有親友無故失蹤了也找問米婆問親友身在何方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當搵唔到其他解決方法嘅時候,就算平日未必相信鬼神之說,但都會自自然然想到求神問卜!

      刪除
  7. 信則有、不信則無。大概這叫一切由心生矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼神之說,很難核實,信則有,不信則無!

      刪除
  8. 好恐怖!好驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多事情難以解釋,還是那一句,信則有,不信則無無!

      刪除
  9. 你好,找這類問事的人很久,可否告知聯絡方法或地址,不勝感激

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!多謝到訪!以上事件發生在二十多年前,聽我家姐說,那個問米婆已搬到屯門區,我嘗試問問姐姐,看她有沒有那問米婆婆的電話!我會在此交代她的預約電話。不過,始終是一些牽涉鬼神的事,在接觸前,要考慮清楚 !

      刪除
    2. May 如果你真的想去,可致電: 2479 4440, 我還是那一句,去尋找前,請再三考慮!

      刪除
    3. 即係你嫲嫲,爸爸媽媽還未投胎?

      刪除
    4. 哈哈!我真係唔知喎! 同埋人生根本係邁向永生過程的其中一環,唔會有投胎呢回事嘅!

      刪除
  10. 你好 請問一下問米婆地址係邊?
    係咪要電話預約?(((急問😣😣😣
    可以mail通知我
    Mail: sikyanchobits@yahoo.com
    萬分感激!!!!!🙇🙇🙇

    回覆刪除
    回覆
    1. Iris 你好! 很老土的一句,你透過神婆請上來的,未必是你的親人,不過,我的想法是否正確,我也不肯定!

      刪除
    2. 我未能透過你的 email 將資料送給你,你可試試電話 2479 4440, 據說神婆的居所,已經由元朗搬到屯門.

      刪除
  11. 你好,雖然呢個post已經有啲日子,但就想知道個問米婆仍在嗎?喺咪叫二姑呢? 流浮山芒井個問米婆仍在嗎?(因為我都需要去問米)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過問米,不過大家姐就好迷呢樣野,佢話流浮山個問米婆婆無料到!你可試試呢個電話 2479 4440,睇吓神婆退咗休未?

      刪除
  12. 看完以上你的經驗,還是想知道流浮山問米的地址及聯絡,謝謝幫助!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛問過大家姐,她說在流浮山的婆婆聞說已離世。如你真的想找問米婆婆,可致電2479 4440,這位神婆十分靈驗,希望能夠幫到你!

      刪除
  13. 可以给我詳細地址及電話嗎?
    收費如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的!舊的神婆已退下來,現時的那一位功力似乎麻麻,你如想去的話,可以預約,至於價錢方面,約莫一千元.
      電話:2479 4440
      屯門楊小坑村東海堂

      刪除
  14. 前2月年我同一個保安傾偈(傍晚6時左右),傾傾吓見到他左方口角露出了一只長方形的牙齒,當時我毛管豎起, 但仍停不住和他談話,回家後才醒覺到見鬼.鬼神之說,我不得不信.

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 是否有靈體存在?我相信有唔少爭議,幻覺及一些可能連科學也解釋不到的事,有機會存在的。

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...