2014年3月14日 星期五

飲宴




我收到朋友女兒出嫁的請柬,故此在上星期回鄉 飲宴。現在內地年青人對婚禮 也很講 究,但過大禮及接新娘的習仍然保留,還較香港傳統。大禮 包括米酒,生雞,椰子,被褥,甚至LCD大電視等等。



接過新娘子之後,拜過祖先













開始敬茶給長輩。








 
飲過新娘子親自奉上的茶之後,當然要有所表示,至親長輩通常會送贈手飾金器,以示心意。

小心啲呀,唔好拮親我呀!








 

係囉!咁戴就啱喇!








 

戴完金飾之後,成個人都唔同晒,唔單只佛靠金裝,人都要靠金裝 ,你哋話我講得啱唔啱喇!


















 
 




敬茶完畢後,開始將啲禮物帶回新居.

呢啲重任,當然落在兄弟身上喇!唔該借借!


花車佈置也不算老土吧!







婚宴跟香港一樣,通常會在酒樓擺設,但近年已經改往酒店,因為酒店的環境始終較酒樓優勝,既幽雅又舒適。











跟香港唯一不同的,就是沒設麻雀耍樂!

咦?原來太太的死黨朋友比我們還早到,她很喜歡麻雀耍樂,莫非以為今天會有雀局?!




 






酒店一角





















 



在開席前,會播放新娘子及新郎的兒時照片以及一起旅行的片段。朋友當晚聘請了珠江電台,一個名為夜傾情的節目主持DJ做司儀













他除了安排及跟進所有工作流程之外,還要唱歌搞戲氛,這些錢真的不容易贃。
內地開席較香港為早,7時開始進行儀式。我想不到儀式中竟帶有點西洋味道,就是由父親牽著女兒的手進場,然後親手將女兒交給新郎!跟著新人上台,分別講述自己感受,認識的經過及向父母致謝等等!然後到父母上台,向新人祝福及向出席的親朋戚友致謝。












儀式在730分完成,開始上菜,不過跟香港不同,不是吃完一個到另一個,而是在短時間內,將所有菜式端上枱面,大家吃過不亦樂乎!約莫一個鐘頭後,我也吃得差不多了,是時間離開了!
原來我的表姪女也是賓客之一。






這次婚宴,給我一個啟示,內地跟香港的距離,就以婚禮來看,範圍開始收窄,且愈來愈接近了!唯一感到欣慰的,是內地靠過來,而不是香港靠過去!



 






















26 則留言:

  1. 咁早搞掂好,我最怕夜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次過擺晒喺枱面,吃得特別暢快,我覺得好過香港逐碟上枱,嘥晒啲時間!

      刪除
  2. 果然係靠裝喎,你穿起件老西果然成個唔同晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我知你想話我成個老餅咁款! 聽日有乜心水? 我都想搵餐晏仔!

      刪除
  3. 西裝友好醒神喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意著西裝,但去飲要俾面主人家,無辦法唔著番件單吊西!

      刪除
  4. 次次見你都係著戰衣,今次著飲衫,一樣咁年青!
    內地婚禮比香港更熱鬧!不過好快上晒菜,一個鐘左右就散席喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我覺得似老餅多啲喎!^^ 內地婚禮真係比香港熱鬧好多,我情願快啲散席無咁悶!

      刪除
  5. 潔潔從朋友的婚宴中,覺得好似做show,煩氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 婚禮就係一場SHOW!

      刪除
    2. 吓!show 比我的感覺,係商業化,會賺錢同埋宣傳wor!

      刪除
    3. 無錯,係商業化, 承辦公司有錢贃,亦借此機會SHOW公司嘅服務同宣傳!

      刪除
  6. 喜慶都係傳統D至有代表性。花車佈置好靚, 好過擺對毛公仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金利來:斜紋代表勇敢決斷! ···重要用九五之尊嘅金黃色, 真係威記! 唔知領呔係咪真係表現一個人內在性格嘅呢~*

      刪除
    2. 菜單跟HK的是否差不多?

      刪除
    3. 之前有一架係用毛公仔架,都幾得意呀! 吓?乜條呔代表咁多野嘅咩?你唔講我都唔知添! 啲菜式同香港有分別,但燒味拼盤,炸子雞就一樣,魚就係淡水魚,內地好少石斑等海水魚.菜式都係香港正好多!

      刪除
  7. 我最怕親友致辭既環節, 好肉麻好悶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢哋致詞得好快趣,二分鐘左右就完工!無香港啲咁肉麻!

      刪除
  8. 現代的婚禮像拍劇一樣,深程以拍照、錄像主導了!
    借此祝賀新人百頭到老!永結同心!年青人,飲多杯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝火姐! 依家婚禮只有一個模式,錄像介紹新人的成長,認識過程,然後到雙方家長致詞,每次參加婚宴都係類似模式,見得多都有點沉悶!

      刪除
  9. 而家內地D人D婚宴越來越豪華!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺網上見過担住成千萬做嫁妝嘅豪華婚禮!

      刪除
  10. 內地人搞婚禮愈來愈豪氣、與香港來比較大可以說是有過之而無不及。

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地貧富太懸殊,有錢嘅愈搵愈多,窮嘅人愈來愈窮!我哋見到嘅係富有的一面,好多連請親友食餐飯都無能力!

      刪除
  11. 我有個朋友講一句就最應景, "扮上菜"! 個"上"字有兩重意思, 用作形容詞, 就係上等, 扮上菜, 就係好粗鄙地話某某扮晒野. 個朋友講的係"上"字作動詞, 就係去婚宴, 叫晒人埋位然後扮"上菜". 點知唔係有野食, 又要睇幻燈又要聽司儀講一大餐. 除非我係同新郎新娘好熟, 先會用心聽, 用心睇呢個環節, 否則我真係叫侍應成支酒放低, 我自己隊飽佢算數.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋去飲酒主要俾面認識嘅男家或女家.佢哋仔女啲成長同生活照,老實講,我睇完都唔會有任何共鳴或者戥佢哋高興,個心剩係諗住幾時搞掂,快啲開席!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...