2013年12月27日 星期五

搭巴士

喺我嗰個年代一提起搭巴士就眉頭皺,嗰陣時嘅巴士無冷氣設備不在講 ,班次又少。喺繁忙時間,如果能夠廹到上車,尤其係喺中途站,你嗰晚返屋企睇怕都要劏雞還神,雖然誇張少少,但你可以想像一下搭車嗰種辛苦法。
我讀書嗰間中學係喺上水區,所以我讀中學嘅時候開始要搭巴士返學。嗰陣時有架巴士由元朗開出,經過錦田,蕉徑,粉嶺高爾夫球場,然後到上水終點站,呢段路啲風景幾靚架!



嗰架巴士冧巴係
18號。我每日都要搭呢架巴士去上水,然後轉搭另一架巴士冧巴17號,先至可以返到學校。

嗰陣時雙層巴士都重未面世,所有行駛嘅都係單層巴士。





以前搭車要俾
CASH,


唔似得依家用八達通咁方便。


跟住會有張車飛俾番你,



千祈唔好揼咗佢,因為會有人查飛。


我好鐘意收集啲靚冧把嘅車飛,尤其係每一叠嘅第一張,因為由零開始。



有時為咗要張心頭好,不惜買多一張甚至幾張。



學生搭車有津貼,只須俾一半價錢,但係要隨身帶住個半價証。就算你著住校服,有啲賣飛佬(即巴士售票員)都要你攞出個學生半價証俾佢睇睇,所謂認証唔認人。如果唔記得帶,唔好意思,要俾全費。不過大部份買飛佬見你著住校服,都費鬼事問你攞証睇


早期行駛嘅巴士,



有司機負責揸車,售票員負責賣飛,佢哋孭住個布袋,拎住個打窿機,嗰陣時搭車有分段收費,咁點樣識別你落車嘅地區呢?原來車票上面有兩行數目字。一行順序由1-12,另一行由12-1。例如由元朗到上水,你落車嘅次序由1 開始;相反,如果由上水開返元朗,你落車嘅次序則由12 開始,如此類推。




當你買咗飛嘅時候,買飛佬會喺你張飛上面嘅數目字打個窿,表示你將會落車嘅地方。車飛背後寫得好清楚,不得轉交別人



好喇,我噏早幾個站落車咁咪慳番幾粒神
<幾毫子嘅俗稱>!所謂你有張良計,我有過牆梯。九巴除咗有司機,售票員之外,重有稽查員,啲稽查嘅製服好有型,白色短袖裇衫同埋白色短褲,長祙黑皮鞋,成個衞生幫咁嘅LOOK。佢哋負責查吓啲乘客有無買飛;學生有冇帶半價証,重有就係有冇乘客搭全程俾分段錢等等。


佢哋通常會喺中途站上車作特擊檢查,如果捉到嘅話要罰錢,至於罰幾多就太耐唔記得咗囉!由於啲稽查嘅制服好易認,試過有一次唔記得帶半價証,咁啱見到有稽查上車查証,無計,唯有趁佢重未查到之前落車。嗰次都幾慘,落早咗成
4個站,足足行咗超過30分鐘先至返到屋企


嗰陣時啲巴士無冷氣設備,有前門同埋後門,車門設計好獨特,主要靠幾枝鐵通嚟欄住。你睇吓下面兩張照片,就會明白以前車門點樣設計架喇!



當啲乘客上晒車嘅時候,賣飛佬會企喺尾門,用手將鐵通門向後拉埋,咁前門跟住會自動關上;到埋站落車嘅時候,佢將鐵通門向前推,前面鐵通門又會跟住開番,呢啲用槓杆原理設計嘅開關,真係好有特色。好喇,講番個賣飛佬先,佢會逐個乘客咁行去賣飛,之後會企番喺車嘅尾門,用隻左腳踏住其中一條鐵通,主要防止有人喺開緊車嘅時候拉開車門,做成危險!同時亦方便賣飛佬喺巴士埋站時,開門俾啲乘客上落車。點解叫賣飛佬呢?因為我從來未見過有女人賣飛。查實賣飛佬除咗賣飛同埋拉閘關門之外
,佢哋嘅工作重包括通知司機有乘客落車。嗰陣時同依家唔同,家陣落車咪自己鐘囉,但以前如果要落車就要同賣飛佬講話有落,佢就會拉拉條綁住個冷鐘嘅繩個司機聽到鐘聲就會停車落客落完客之後個賣飛佬用個打窿機喺車頂部份敲兩下,司機跟住會識得開車。吓?乜話?如果個客係啞嘅,佢點落車?係喎!真係唔知喎!我咁耐都未見過啞嘅乘客。不過就算遇到,佢唔出聲我都唔知佢係啞個喎!
以前搭巴士,冬天就涷死,夏天就熱死,唔似依得家,九成九係空調巴士。落雨時架車好似水瓜棚咁,四圍都漏水。舊款巴士嘅坐位係用綠色藤編織嘅,我相信好多朋友都未見過。由於用藤織嘅坐位好難清潔,過咗一段時間,就會滋生木蟊,我細個嘅時候鐘意著短褲,個大脾俾啲木蟊咬到一撻二撻,非常之得人驚 。最慘係喺大熱天時,架巴士同個焗爐無乜分別,巴士嘅引擎又熱又嘈,搭巴士真係好辛苦

如果揸開車嘅朋友都知道,汔車除咗入油之外,重要周不時check 吓有冇水,啲水係用嚟將架車嘅引擎冷卻,嗰陣時啲車嘅散熱系統無依家咁先進,尤其係啲老爺巴士.個引擎隨時因太熱而令到水箱裡面啲水都滾埋.有經驗嘅司機都會擺定樽水喺側邊,不過呢樽就誇張少少,俾你到上車都無地方擺.



記住細細樽就得架喇!如果遇啱咁嘅情況,首先要將架巴士停埋一邊,千祈唔好咁快將個水箱蓋打開分分鐘瀨嘢,因為啲水滾咗導致水箱壓力增大,個蓋一打開,啲水就會射出嚟.試過有司機喺咁嘅情況下,淥到重傷入醫院. 嗰陣時啲舊式巴士,個水箱位置係喺司機側邊,所以如果水滾,啲蒸氣會噴哂入車廂入面,整到成架車廂都煙霧瀰漫,呢啲情景,見怪不怪.通常巴士<谷>得太緊要先至會水滾,由於行大霧山嘅巴士要<谷>斜路,嗰




嗰條線嘅巴士周不時會有水滾情況出現. 如果好運的話,加完水等個引擎冷卻之後可以開番,但有時個引擎太熱,連鍼口都燒埋
加多多水都無用,咁就無辦法喇,大家唯有等下一班車。

企位嘅乘客都鐘意企近門口度,因為無遮無掩,啲風係咁吹埋嚟,你話幾咁爽喇!不過落雨天時就論盡啲,有時架巴士駛得太過貼近路邊,會將側邊水氹啲水唧起,好似個浪
咁冚埋架車度,企近車門嘅乘客分分鐘變落湯雞!所以以前啲人就算上咗車,死都唔肯除低件雨褸就係咁解!


搭車返學條路都算平坦,但係做暑期工我就要經過大霧山先至可以去到葵涌。



由大霧山到荃彎呢段叫荃錦公路,整段路唔係上斜就係落斜,上斜比較傷車,所以好多自己有車嘅朋友,會選擇行青山公路。


由於得一條巴士線,加上班次疏落,所以每班車都差唔多爆滿。大霧山斜路多,而啲巴士又鬼咁老爺,加上好多時超載,所以嗰條線嘅巴士特別多死火。嗰陣時啲巴士係用棍波,揸嗰條線嘅司機都知道辛苦,好多時牛記笠記。何解?原因係架車通常連企位都滿,一上斜路已經要用
1波先至夠力,慢慢熬上斜,架車無風油呔,我見到個司機要成個人企起身,用力將個呔盆扭到飛起,先至轉到個細彎。上落大霧山有幾多個彎,我雖然無統計過,之不過肯定唔會少。


又熱又用力,所以揸一轉大霧山,個司機會散晒。


所謂人老精,鬼老靈。啲司機揸揸吓就會愈學愈精,佢哋一到上山,就用一條木條,大約
2-3呎長,攝喺油門同司機位之間,咁個司機就唔駛成日踩住油門上斜,起碼慳番唔少腳骨力,你話係咪好聰明呢!當然咁做係觸犯交通條例,同埋好危險,因為如果遇到突發意外,都唔可以喺短時間之內殺停架車,不過以前啲人唔興投訴,加上個個司機都係咁做,大家亦見怪不怪
我平均一個月會踫啱1次巴士死火,喺咁嘅情形下無得選擇,唯有等下一班車。不過,就算等到下一班車都唔好開心住,因為分分鐘又係滿到瀉,絕無誇張,唔信你睇吓喇!

真係插針都唔插唔落架!個司機勉強俾兩三個塞上車已經算係有良心架喇,你話趕時間返工係咪好大鑊呢!所以啲人見到有車經過都會攔截,睇吓有無好心嘅司機,載你一程。嗰陣時啲人比較有人情味,好多時見到巴士死火都會自動停低,我都搭過唔少順風車


據當時有個司機同我講,成條行大霧山嘅巴士總數,加加埋埋都係得
10部咁大把,車程起碼要個半鐘頭,約莫要成25分鐘一班車,所以嗰陣時真係嘥唔少時間喺等候巴士。試過有一次,我又踫啱巴士死火,個司機都唔知幾風騷,佢話嗰朝佢嗰架係第7部死火嘅巴士!返唔返到工呢你哋自己執生喇。點解個司機會咁風騷呢?原來架車死咗火,嗰日個司機就唔駛做,齋坐係度等收工,唔怪得之啲司機咁好人喇,滿到瀉重停車上客,原來搏死火唔駛做。不過說話要公道啲,有少部份司機好好人嘅。遇啱去到某個彎位唔夠力上斜嘅時候,佢會叫減啲乘客落車先,減輕重量,等架車夠力上完條斜路,先至叫番啲乘客上車。唔知你哋搭車有冇遇過咁嘅情況呢?比著依家,個司機肯定俾人插到暈!分分鐘豉椒炒魷。

巴士嘅服務到80年代初都未有大嘅改善,我嗰陣時喺荃彎返工,放5點15分,我習慣喺福來邨個巴士站等車返錦田。當時有兩條巴士線經荃彎返元朗,16號同26號,前車經青山公路返元朗,雖然唔順路,要再喺元朗轉車返錦田,但車比較多。我喺選擇唔多之下,有車嚟都會擠上去,總比喺巴士站無了期咁等好得多。試過有一次,我足足喺巴士站由5點15分等到7點幾。我以前個老細住喺荃威花園,佢食完飯,習慣行落市中心散步,佢見到我好奇怪:咦?乜你放咗工喺荃彎行街呀?我苦笑咁同阿蛇講:我收工等車等到依家,差唔多2個幾鐘!飯都未食呀!阿蛇搖搖頭咁行開咗。

由於荃彎係中途站,大部份巴士嚟到嘅時候,連企位都滿晒,好多時司機都唔會停車,俗稱《飛站》。遇啱啲有良心嘅司機,佢哋會將架車駛過車站約一百米處停一停,跑得快嗰
2-3個就會上到車,你話係咪好剌激呢!有啲唔夠人跑嘅就索性唔追,但條氣又唔順,佢哋通常會揸住舊石頭,,不過呢舊就大過頭,拎得起都擲唔得遠喇!嗱,呢啲細細舊嘅就差唔多!知冇?佢哋見到巴士飛站就擲過去,話時話喎,可能工多藝熟,日日係咁擲,好多時都擲中架巴士車身,之但係又唔會擲爛啲玻璃窗,你話佢哋係咪好好技術呢!所以嗰條線嘅巴士車身,特別多凹凹凸凸,就係咁嘅原因。查實呢種做法好危險,分分鐘做成意外。但係喺嗰個年代真係無王管,市民搵食都唔係手腳,好多盲字唔識多個,邊會好似依家咁,郁吓就話投訴巴士服務呀!

嗰陣時揸巴士都好受氣架,喺元朗有條田廈路,



啲村民唔俾外來車輛駛入,郁吓就喊打喊殺,巴士都唔例外。但係如果巴士唔經嗰條路,就無路入流浮山。九巴喺無選擇之下
,被廹同村民達成協議,巴士可以穿過田廈路,不過唔可以設立巴士站,村民可以隨時上車同埋落車,一伸手或者大嗌就搞掂。我諗全香港九龍同新界,都搵唔到一條無巴士站嘅路線。但之後引發咗好多衝突,有啲司機被啲村民話嗌咗都唔停車,最後仲被人打添!大佬呀,嚟揸車啫,唔係嚟俾人打喎!呢條線你揸埋你嗰份喇!好多司機都拒絕揸嗰條線,後尾巴士公司同村民講掂數,最後設立番巴士站,事件先至平息。

我曾經喺大祠堂
(即係赤柱監獄)做過,揸嗰條線嘅司機都好受罪。巴士冧把就唔記得咗,不過佢嘅總站就設喺石柱監獄前面。喺嗰度上車不外乎幾類人,監獄處職員,赤柱航海學校同埋聖士提反嘅學生。嗰陣時讀唔成書嘅男仔,小學畢業後,但又考唔到升中試,部份唯有入讀赤航,第日可以做海員,叫做有一技之長同埋收入穩定。但有一啲人,利用呢個機會跳船,跟住非法留低,佢哋多數選擇美國,因為美國到咁上下就會特赦黑市居民,我有個小學同學都係咁去咗美國。

而喺聖士提反寄宿嘅學生,多數係有錢子弟,又係讀書唔成嗰類,老豆老母無眼睇,一個唔該將佢哋送去寄宿
,等佢哋可以過吓啲獨立生活,轉變吓環境,希望佢哋無屋企人照顧之下,好好反醒,點知班友仔近朱者赤,近墨者黑,好學唔學,成日同班赤航仔霎氣。赤航嘅學生唔係善男順女,好多都有社團背景。嗰陣時有首詩好流行,頭嗰兩句係:赤航原是咕哩竇,咕哩住滿四層樓……由此可以見出赤航喺一般人心目中嘅形象。

我哋喺監獄工作,俗稱《柳記》,你話我唱衰自己友唔啱都係咁話喇!好多師兄都係乞人憎。佢哋收工上咗巴士,等耐少少就會鬼殺咁嘈,指住自己個手錶同個司機講:喂!過晒鐘囉喎,重唔快啲開車?啲司機都買佢哋怕,未夠鐘都要開車。而班赤航同聖士提反學生都學足晒《柳記》啲衰野,郁吓就對啲司機喊打喊殺,你話揸呢條線係咪好大壓力呢!

嗰陣時搭巴士除咗用辛苦嚟形容之外,重好危險架!我有兩次險死還生嘅經驗。話說有一晚收工,架巴士經過荃彎已經嚗晒棚,司機好人喺巴士站過少少停車,
而我早有準備,見到架巴士收慢油,我同另一個男仔即時發足狂奔

終於俾我哋上到架巴士。架車塞滿晒乘客,我被廹企喺梯級,查實好鬼危險,如果巴士門突然失靈打開,分分鐘會死無全屍,?最多咪斷手斷腳!點會死無全屍呀?嘻嘻!誇張少少得啩?架巴士好似拉牛上樹咁躝上山,有幾段較斜嘅路面,架車慢到幾乎想停低咁滯,當大家以架車會死火嘅時候,點知死吓死吓又捱過,終於到達農林站,大家都鬆一口氣,因為之後全程落山, 就算死火都可以跣落山喇!

架車上山嘅時候,開得慢不突止,個ENGINE重鬼咁勞碌,不斷散發熱氣,跟住吹晒入車廂裡面,都唔知幾咁辛苦。依家落山,架車唔駛俾油,又開得快咗。路傍長滿大樹,加上經已黃昏,啲涼風係咁吹埋嚟,都唔知幾爽!唔通呢啲叫守得雲開見月明?落山嘅時候,望到流浮山嘅黃昏美景,日落餘暉,將晚霞染成金黃色,夕陽無限好!果然無錯正在陶醉喺咁靚嘅景色中,突然發覺有啲唔對路,點解個司機轉彎都唔收油嘅?架車好似比平時快咗好多喎!唔通車神上身?大佬呀幾十條人命喺你手裡面架,千祈咪玩野喎

大家正感到奇怪嘅時候,就聽到個司機大聲咁嗌:個《廹力》有問題,殺唔到制,大家要掹實架車!吓?唔係咁大鑊嘛!聽到個司機咁講,你話唔驚就勢係假,都唔知架車會唔會衝落山,咁大個仔第一次感覺到乜野叫做死亡,唯一可以做嘅就係祈求祖先保祐。啲乘客個個都好緊張,原本架車都幾嘈嘅,不過喺嗰個時候突然無人出聲,個個儘力掹實架車,司機即刻入番個低波,將架車拖慢。由於架車太快,霎時間用低波將架車減慢,個引擎負荷驟增,發出好剌耳嘅聲音。但如果長時間咁做會好危險,分分鐘燒波箱,嗰個時候就神仙難救,因為架車會完全失控,愈衝愈快,結果就係車毀人亡


個司機好彩臨危不亂,重不斷响鞍,等上山嘅車有所警惕。去到老襯亭附近無咁斜,司機想橫過對面線,用右邊車身揩埋塊護土牆嚟整停架車,點知正想斜斜哋<咳>過對面線嘅時候,咁啱有架私家車迎頭駛上山,司機即刻扭番架車返番自己條線,認真驚險。架私家車司機以為巴士司機發夢駛過線,幾乎同佢炒埋一鑊,驚魂稍定之後,擧起咗隻右手,跟住俾隻中指個巴士司機。呢啲叫啞仔食黃蓮,有苦自己知!你估個巴士司機想嘅咩!不過架私家車嘅司機都唔知道架巴士無制嘅!


之後嘅路段好窄同彎多,搵多幅護土牆睇吓都無,個引擎發出嘅噪音好大。我幾驚佢遲早玩完,佢玩完時睇怕我哋都差唔多囉!我嗰陣時反而豁咗出去,無咗開頭咁驚。架巴士一路落,一路落,過咗空軍宿舍,



重有排都未到山腳。假使去到山腳,嗰度係三义路口,交通比較繁忙,都唔知點殺停架車,到時睇吓邊架車唔好彩俾我哋架車撞倒喇!再過咗
5分鐘,去到一條斜大直路,個司機見到對面有個小斜坡,佢唔理咁多,即刻行咗過對面線先,就算有對頭車見到咁嘅情形都會閃避,跟住將架巴士剷上個斜坡上面,夾硬將架車衝落啲草叢裡面,架車雖然撞爛咗右手邊一大片嘅車身,好彩無人受傷,嗰次總算不幸中之大幸

我之後都遇過另一次又係架車無制,嗰次架車揩埋山邊停低,大家都好夠運,除咗架車身損毀之外,得幾個乘客輕傷。但係喺大約
1979年左右,我都記得唔係好清楚係咪嗰一年,嗰次有架巴士又係無制,去到山腳嘅時候,直衝入喺三义路側邊嘅一間舖仔,而間舖仔被撞之後引起火警。嗰次無咁好彩,最後造成好多乘客受傷,同埋有3個人死亡

多謝網友ckk提供資料,原來死亡人數係6個先至啱!
http://www.youtube.com/watch?v=rDodeb0CJ4U&NR=1&feature=endscreen

自從發生咗咁大鑊嘅意外之後,嗰條路線嘅巴士先至受到關注,運輪署之後嚴格規定,行駛嗰條路線嘅巴士,需要特別構造,


上斜要夠力,唔好行行吓就跪低,同埋必須加裝癈氣殺車系統。自此之後,關於殺車系統引致嘅嚴重意外已經再無發生。

隔咗幾年之後
,啲巴士愈出愈夠力,大霧山咁斜嘅路居然可以行雙層巴士,你話係咪好犀利呀!


第一次坐嘅時候,我都有啲驚。諗起以前啲單層巴士都成日唔夠力,落山又無<廹力>,雙層巴士咁大架,容乜易死火同無廹力架!不過坐過之後,發覺架雙層巴士比單層嘅重夠力,新嘅殺車系統設計獨特,巴士無制自此成為絕唱!


泠氣巴士相繼面世,
我仲記得第一架泠氣巴士係成架白色嘅,俗稱《白板》。

而舊式無泠氣嘅巴士俗稱 《熱狗》。


如果唔趕時間,好多人情願搭泠氣巴士,因為比較舒服


之後出現嘅係金色嘅泠氣巴士,



啲人又覺得金巴士比較豪華,到依家巴士愈出愈靚,搭巴士先至唔係一件苦事。
  (完)

24 則留言:

  1. 「0000」咁靚車飛你都有!佩服!
    第21張轉彎斜路相,似係嘉道理農場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉道理農場路邊比較多樹木,呢段係由上村往荃灣方向,差唔多上到老襯亭前的灣位!

      刪除
  2. D驚險,一住睇都一住驚!而家D巴士就舒適得多,不過反而有D唔慣下層後排,要同其他人打對面坐嗰D位,真係膝頭頂膝頭> <

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰有啲嘅乘客,雙腳佔埋你的位置,你要縮腳嚟就佢!

      刪除
  3. 喺樓上,轉彎時,會唔會好驚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 起我第一次搭都驚架!但習慣咗,又唔會當係一回事!

      刪除
  4. 我讀小學同中學都喺搭 "11" 號巴士,行路返學,遺憾沒有 Philip 那麼多的坐巴士難忘回憶!

    依家九巴啲服務越做越差,班次梳,車費貴,重成日加價,我寧願坐地鐵,唔坐巴士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個時代都有當時的術語,如果你依家同啲小朋友講:搭 "11" 號巴士,佢哋唔會知道你噏乜! 依家巴士都幾難經營,好似以前由元朗及屯門出市區,搭巴士係唯一選擇,但多咗西鐵之後,巴士乘客少減好多,原因係乘西鐵既經濟又快捷! 所以巴士服務只會漸漸走下坡!

      刪除
  5. 呢part 情節「大家正感到奇怪嘅時候...不過架私家車嘅司機都唔知道架巴士無制嘅!」寫得好緊湊,一路睇一路心跳加速!讚!
    如果唔趕時間,都會搭吓巴士嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的贊賞! 當年每天搭巴士比上班工作還要辛苦! 我都知乘大霧山巴士危險,但沒有其他選擇,只有聽天尤命! 依家啲巴士相對舒適同安全,有時間遊吓車河不失為一個好嘅消閒節目!

      刪除
  6. Philip,我都鍾意搭巴士,可以看風景。不過現在城市鐵路化,巴士線始乎會進一步被cut。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔趕時間的話,搭巴士可以欣賞沿途風光,但趕時間上班的話,很多人會選擇乘鐵路,因為有時間預算! 巴士服務萎縮係大勢所趨!

      刪除
  7. 這編巴士懷舊圖文並貿好精彩。從前巴士是人力拉閘、記得有次清明節人山人海齊齊迫上車、拉閘佬叫概啲人都繼續夾硬迫上車、依是佢一隻腳撐住閘口、雙手出埋飲奶嘅力、依牙鬆槓咁款才能關閘。這情況也許對今天年青人來說是大話西遊都未定喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰陣時啲賣飛佬好辛苦,遇啱你講咁嘅情形,真係要同乘客角力架!

      刪除
  8. PHILIP~我們少時搭巴士回憶真是~多采多姿~各有感受,maggie除了和您好一樣~迫/危險.......之外,還試過幾次~焗暈~&經常~咸豬手~......我們感受應該給新一代知道,hk巴士不是一天就有目前成績

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗暈我都見過,但嗰陣時都已經有咸豬手就無真係唔知喎.....嘻嘻!可能無人咸過我喇!

      巴士服務不斷改進先至有今日咁嘅成績,雖然仍有人投訴,但相比以前,真係好咗好多!

      刪除
    2. 哈哈~PHILIP那是~咸豬手~比現在更~明目張膽~,不過就不似現在~男女皆可, ~木蟊~在HK少時只聽過,令教 ~木蟊~就在US第一間屋,真是很可怕,西方國家叫~bed bud~,那是有沒有~傳染回家~

      刪除
    3. 哈哈!你講得好幽默,依家咸豬手男女都啱! 木蟊真係好討厭,咬到你又痕又痛,最驚俾佢哋咬咗之後,會引起其他併發症!

      刪除
  9. 嗰陣時班次少,咪賺錢,依依班次多蝕錢,咪加價囉!你講古仔嗰陣時都幾有你我風範。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!咁我轉名叫 "我你" 都好喎! ^^ 我嘅理解係以前巿民無其他選擇,焗住搭巴士,所以先至會咁好賺!

      刪除
  10. 原來車票上兩行數字原來是作分段收費之用,好得喎。司機叔叔和售票員叔叔啲工作好辛苦,黠解要售票員叔叔通知司機叔叔乘客有落嘅?唔通驚啲客亂叫停站?一邊看你寫乘巴士的難忘經歴,一邊在抹汗,好緊張呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰陣時唔同依家,如果想落車咪自己按電鐘囉! 以前啲巴士上面無電鐘,所以落車要通知售票員!你嘅疑問巴士公司都睇到,所以後期轉晒用電鐘! 依家啲交通同以前比較方便好多同埋舒服,不過重有好多巿民投訴,主要入黨巿民要求高咗!

      刪除
  11. I also remember there are frequent 'boiling water' events on old style buses.

    回覆刪除
    回覆
    1. "Boiling Water" phenomenon does not only exist in buses but also some private cars when their engines are overheated.

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...