2013年12月18日 星期三

老羞成怒

行政會議成員葉太早前接受港台節目<星期六主場>訪問,回應行會選擇性發出免費電視牌照的決定,又是以担心免費電視巿場若太多競爭者,廣告不足,損害巿場可持續性發展為理據,力撐特首早前發出的言論。
電視發牌一事,誰對誰錯,是非黑白,巿民早已心中有數梁振英已多次公開作同一解釋,除非葉太有另一種高見,否則到港台接受訪問,實屬多此一舉。
令人感到詫異的是她接受訪問後,竟對主持麥編導作出投訴,說他不禮貌及不專業!大家如果看過該節目的話 ,相信沒有多少人認同葉太的說話。
葉太為什麼老羞成怒呢?主要原因是主持提出的港視牌照問題,令她說出一些強詞奪理,違心的說話,在廣大巿民面前獻醜。訪問完之後,她雖有跟主持人握手,還贊對方問得好,但回家之後,愈想愈氣,深知此事已經令她形象受損,影响她日後登上特首寳座之路。故此一怒之下,向港台處長作出投訴!
這次事件,再次印證權力使人腐化,為了戀棧權位或者謀取高薪厚職,可以厚顏歪曲事實,指鹿為馬,當今朝野上,比比皆是!
我倒有興知道,假如你有權選特首的話,會不會投葉太一票?

           麥編導

17 則留言:

  1. 她老人家被人窒到透不過氣來、發下爛渣是很自然的事了!不過咁做係乎有點矢缺大方囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨走時重贊賞對方,之後就喺背後插上一刀,咁嘅氣量,點可以做大事呀?

      刪除
  2. UNCLE,潔潔想知道,主持人有何反應呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾著我都唔高興喇! 喺面前就惺惺作態,剛擰轉背就面色都變埋!

      刪除
  3. 我欣賞她捍衛她的掃把頭!

    回覆刪除
  4. 葉太被人稱為 "皇太后" ,嗰日响節日中被個 "靚仔" 全程窒住,冇哂 ":菲士" ,條氣唔順,事後便作無理的投訴。依家特首好以廢嘅,比兩個 ":女人" 响度 "垂簾聽政" !

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家特首患咗自閉症,佢啲手下噏乜佢都好少理或者唔到佢理,佢家吓剩係識得自我陶醉! 葉太無啲政客氣量,點樣從政呀?

      刪除
  5. 自從佢廿三條事件嘴秒秒, 已經證明佢只適合去街市同師奶學是學非, 點知仲可以撈到而家, 證明香港冇乜人材, 或者有能者都懶得從政

    回覆刪除
    回覆
    1. 狼英政府做野亂嚟,民望又低,有心從政,都唔暕呢個時候加入政府喇!

      刪除
  6. 以前有個街坊個女好叻一畢業就做AO...

    回覆刪除
    回覆
    1. ...移民後孽妞都有問佢返唔返黎幫手,睇黎葉很想'大展權腳'!

      刪除
    2. 佢充滿野心,但氣度不足,給巿民一個好差印象,而呢件事更見到佢黑白不分,點服眾呀?

      刪除
  7. 由上一輯開始,我都有上網看

    雖然面對資深老手曾鈺成 (這個是猛人)時仍未夠班,反被牽著走,但除那次外,麥嘉緯作為主持的表現是稱職的,也可看出有做功課,亦說了不少人想問高官的話。

    葉劉的發爛渣,被迫到詞窮時事後投訴人沒有禮貌,反映出一點....「尊貴」的高官或行會成員眼中,傳媒的責任是為誰服務?為民眾的話,主持人/媒體追問要求被訪者澄清實無不妥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不知她的辦事能力有多高,但單單說這次的表現,完全屬於幼稚園程度!沒有容人的氣度,怎能從政?

      刪除
  8. 笑騎騎放毒蛇,暗箭傷人等技倆,係政客最常見嘅招式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但赤裸裸在鏡頭前出醜,屬於唔夠班! 你睇睇凸首表現,勝佢好多!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...