2013年12月24日 星期二

聖誕節

細個時除咗農曆新年之外,聖誕節係另一個我喜歡嘅節日。由於我讀嘅係教會小學,每年聖誕節都會舉行慶祝及表演。每當我聽到悠揚聖誕音樂嘅時候,都會有一種詳和同埋喜悅嘅感覺!而聖誕節令我感到最開心嘅,當然就係有聖誕禮物派喇!

我間學校位於山腳之下,校長每年會向當地村長申請斬一棵松樹做聖誕樹。依家為咗環保,已經再無呢支歌唱喇!至於斬樹呢啲粗重功夫,會由老師帶領高年班同學負責,我都曾經跟過佢哋上山斬樹,幾好玩架。
斬咗聖誕樹之後,每班要派幾位同學幫手佈置,通常喺樹身掛啲彩色紙,五顏六色嘅玻璃球同埋其他小飾物點綴一下,



樹腳放堆禮物,通常都係包裝得好似禮物嘅空盒,做吓樣嘅啫!喂,唔好鬆人住,重未搞掂呀!樹頂要擺番粒大星星先至似樣嘛!
好喇,佈置完棵聖誕樹,就輪到禮堂,因為喺聖誕節當日會有表演慶祝。聖經記載,當耶穌降生時,幾個博士東方見伯利恆方向天空上有一大星,於是跟着嗰粒星去到耶穌基督出生地。



佢哋為咗表示敬意,斷不可能空手而去,根據聖經記載,佢哋分別黃金乳香同埋沒藥朝拜耶穌基督。故此東方三博士喺聖誕表演中,成為不可缺少嘅人物!而搭建馬槽,亦成為指定嘅工作之一。

喺聖誕前嘅一個月,學校會舉行一連串活動,好似有班房佈置,聖誕咭設計等比賽等等。我自問都畫得一兩筆,但始終唔及班上有位女同學畫得咁靚,佢畫得仔細又有心機,所以年年都攞獎。

每個班主任都希望自已教嗰一班可以攞獎威番下,所以老師好多時都參與佈置。佈置物品有汽球,彩紙,聖誕花環等等。最常見嘅就係喺課室中間位置,將一條條嘅彩紙,向班房四個牆角拉去,再用膠紙黐穩。彩紙嘅交滙地方,即課室中間就掛上大大小小嘅汽球,課室佈置叫做完成,跟住到壁報板,平日貼堂嘅文章或學校規則,要通通讓路,取而代之嘅係聖誕裝飾。較有心思嘅同學,會喺玻璃窗上,黐上金色反光紙造嘅天使或者星星,或將兩條唔同顏色嘅彩紙扭埋一齊,效果俾單一彩紙鮮艷得多!佈置大致完成,班房即時充滿節日氣氛!班房大門掛埋個聖誕鐘就大功告成!
吓?賣晒咗聖誕鐘? 無問題,聖誕花環效果都唔錯!

至於同學之間,就興互相贈送聖誕咭為咗買聖誕咭,我要死慳死抵,將啲早餐錢慳慳埋埋,用嚟購買聖誕咭。所以我讀小學時,已經明白乜嘢叫人情緊過債!

聖誕咭分好多類,有聖誕雪景,


有耶穌故事,

有可愛小鳥或純聖誕飾物,


好似聖誕鐘,聖誕花等等沾有金粉嘅聖誕雪景較受人歡迎,之後又推出一種用膠造嘅立體聖誕咭,價錢較貴,但我卻喜歡以下的一種。

依家已經無人會寄聖誕咭咁老土,改由電腦下載嘅會郁動嘅閃咭,然後透過衣貓傳過去,省時又慳錢!雖然比我以前寄嗰啲生動同靚好多,但缺乏了一種心意,所以我認為科技雖然進步,但傳統聖誕咭有佢嗰種令人懷念嘅地方!

一個人兩條心唔係多,我會買唔同價錢嘅聖誕咭,自己友或者靚女同學梗係送張省鏡啲嘅咭喇!有啲同學好醒目,會送埋俾老師,喺呢方面,我就鈍好多喇,所以到考試唔合格,要罰打手板時,老師對我特別認真!

咦?我好似漏減啲嘢無提喎?就係聖誕老人!

我哋以前好少肥仔肥妹,所以搵個有份量嘅同學扮聖誕老人都唔係咁易,個個都了了廋廋,著起紅袍都唔似聖誕老人。高我3年級嘅,有個同學叫肥佬望,佢成隻豬咁肥,扮聖誕老人維肖維秒。佢畢咗業之後,搵人替佢個位置就唔難,但要有番咁上下嘥屎嘅同學,真係難搵咯!唯有將個枕頭綁係個同學條腰度,先至著番件聖誕老人袍喇!

至於牧羊人同東方三博士都係搵同學仔扮,


咁聖嬰耶穌又點搞呢? 好簡單,搵個膠公仔咪得囉!
我相信教會學校會較為重視聖誕節,至於非教會學校,聖誕節是否會失色好多呢?我就真係唔知喇!話咁快聖誕節就到,我喺呢度祝各位網友聖誕快樂!開開心心!





















31 則留言:

  1. philip~聖誕快樂~新的一年~心想事成

    回覆刪除
  2. 記得小學時, 流行用縐紙來裝飾佈置, 仲將D縐紙剪到碎濕濕, 係咁灑係咁灑。 當然啦, 事後清理果個就媽媽聲啦

    回覆刪除
  3. 無計架喇!好似中秋節後嘅公園,啲臘蠋油滴到四圍都係,清潔阿嬸一樣做到媽媽聲! 通地縐紙會增加聖誕氣氛!

    回覆刪除
  4. 我剩係記得聖誕節玩踩波波,和交換聖誕禮物咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!記到呢兩樣野夠架喇! 最近有無操練呀?重有唔夠兩個月就出賽!

      刪除
    2. 上星期三跑,仲撞到明星,不過撞埋d風度,都幾係嘢!星期日又又跑,兩次都跑咗十幾公里,都係一個鐘頭多D。

      刪除
    3. 12月25日由吐露港出發,9:45去到馬鞍山聽濤雅苑10:55,初時幾好時間,但由於追咗人,跑快咗,回程時體力不支,番到去12:15,其實第一次跑咁長,係咪應該要慢慢適應咗圥,才可以快跑?

      刪除
    4. 我跑得都唔係好專業!不過我覺得最緊要練好條氣,循序漸進應該係一個正確的訓練方式,但我同你一樣,沒有這種耐性.我覺得你係時候要練長課,因為二月中要進行比賽.總之,跑完之後沒有心翳,只是肌肉疲勞,應該沒有大問題!

      刪除
  5. Philip:☁﹒‧°°☆﹒°.☁﹒°..•☾¤°°﹒.☼﹒‧☁°.﹒‧°☆°
    。*.__██__聖░誕░快░樂░&░新░年░快░樂░
    。˛. ( ´• ̮• )˚❉*. _Π______*。*˚*• ˚* ❀.˛* ..*
    。.°( . • . . ) •˚ */______/~..\。˚•❥* ❀.˛*✿ ..*.✿*
    。*(...'•'.. . )• ˚.| 田田 |█...| ˚ ღ˛°..*.✿* ❀
    ▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓

    回覆刪除
    回覆
    1. KAKA! 你張咭設計得好有心思!謝謝你! 祝你聖誕快樂,新年進步!

      刪除
  6. 鍾意有屋仔嘅雪景聖誕咭,有埋人唱歌佈佳音嘅都好鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有雪景加埋有間屋,再透出黃色光線,俾人有溫燰感覺!

      刪除
    2. 講得好啱我心意呢。

      刪除
    3. 我都有同感! 依家啲商場嘅裝飾,佈置得雖五光十色,非常奪目,但連耶穌,馬槽這些基本代表耶穌降臨嘅佈景都欠奉,我覺得已經失去咗紀念聖誕的意義!

      刪除
  7. 祝你聖誕快樂!新年進步!

    回覆刪除
  8. 哈哈!成隻豬咁肥....好好笑。
    以前好多嘢,都要落手落腳去做....

    回覆刪除
  9. 哈哈!所謂三歲定八十,
    「已經明白乜嘢叫人情緊過債!」
    「有啲同學好醒目,會送埋俾老師,喺呢方面,我就鈍好多喇,」
    呢兩點從你分享過的網誌都睇得出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做人都算唔夠醒目,一早應該學識擦鞋,就唔會成日同老細對著幹!

      刪除
  10. 聖誕快樂、新年進步!
    好開心的回憶,好快樂的童年!

    回覆刪除
  11. 教會學校係多D聖誕氣氛的,我嗰時就最鍾意聖誕party,因為有遊戲,交換禮物仔和走時人人都有袋雜錦糖果帶回家, 哈~嗰時巳覺很豐富!
    Merry Christmas to You~

    回覆刪除
  12. 聖誕樹見得多,但至今就從未試在家擺過一棵......
    又到聖誕了,一年好快就過,在此誠祝佳節愉悅,新年進步,身體健康!

    回覆刪除
  13. 聖誕懷舊編勾起在下共鳴。祝聖誕快樂、新年進步!

    回覆刪除
  14. 聖誕節的確喺全年同人生最歡樂嘅日子,小學時大家互送聖誕卡,中學時開聖誕聯歡會,年青時去開 P,中年、老年都可以去舞會及 Ball ,由細玩到老!

    回覆刪除
    回覆
    1. 識跳舞係唔同D嘅!可以由後生玩到老! 聖誕節特別多PARTY,啱晒你喎!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...