2013年12月11日 星期三

RONHILL香港15公里挑戰賽2013


上兩星期跑步時弄傷了左腳筋,以為一星期左右會痊癒,但到上星期四,行路仍覺痛,心感不妙,因在星期日要參與十五公里賽事.由於兩星期內都沒有練習,故此在星期五收工,到健身室練習划艇機,希望藉此可以拉拉左腳的腳筋,怎知划了十公里後,發覺情況比先前還差.有點後悔去了健身室!

第二日致電跑友阿陳,通知他我到時未必能夠出賽.但十五公里是我最喜歡的賽事,加上氣溫低過二十度,又是我最喜歡的溫度,我真的不想錯過!到了下午,雖然覺得腳筋有點扯住,但我仍然出外試跑了3公里.看看跑完之後效果如何?如果只有少少痛的話,我在周日一定出賽.幸好慢跑了3公里之後,雖然有少少扯住感覺,但覺得問題似乎不大,可以出賽.我如常準備跑衣;

那天早上我5時正起床,我按按左腳膝蓋外側及大脾,只有按著才感到痛楚,我相信可以捱到終點吧!六時零五分出門

我在七時左右會合阿陳,跟著到達起跑集合的地方,已見有參賽者在熱身
溫度及濕度很適宜比賽
拍了數張照片




跟住到行李寄存區
放好行李之後,準時8時開跑.

我跑了約5分鐘,覺得腳筋沒有怎樣痛,胆子即時大了,開始加快速度,到了十公里顯示牌時,用了55分鐘,我保持均速直趨終點.時間公佈了,我的時間是1小時24分46秒.對我來說己經達標了!



完成賽事人數:1184 我的位置: 676

今次的跑衣還不錯吧!















23 則留言:

  1. 好有毅力!不過有人鞭策吓係好D嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 我睇唔到有人揸住條鞭喎! 否則可能跑得重快啲!

      刪除
  2. 咁...比賽完到而家無事呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好只係肌肉酸痛,腳筋就無事!

      刪除
  3. congratulation! 相信是你咁年跑步最滿意的成績。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 是的! 以最近的五次賽事來說,我最滿意的是這一次了! 你最近練習進度如何?

      刪除
    2. 以前跑十公里都可以,最近温度太低,反而呼吸不暢,昨天跑十公里,還要停了好幾前,雙腿又覺得疲倦,好像體能下降。

      刪除
    3. 我剛好相反,如果溫度太高,我不想展步,如果溫度低的話,我會跑得特別起勁! 我往年在攝氐10度左右,喺10K賽事中做出51分06 秒的成綪. 跑步好講狀態,距離渣馬還有兩個月,有充裕時間操練.我相信你可以應付到!

      刪除
  4. Uncle! 你形容得好好笑呀,『胆子即時大了』,哈哈!笑死潔潔!
    Aiya!笑到肚痛!爸爸話我係傻女,咁都笑一餐...哈哈!真係好好笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和uncle希望下次胆子大了嘅係你,到時你一次過打八段錦,和太極,笑嘅係我哋和你爹爹咯!

      刪除
    2. 我當日沒有多大信心出賽,就算開跑咗,個心裡重有啲怯,五分鐘後無事喎,所以胆子咪即時大了囉! 人兄講得好,我哋等你胆子大了,可以現場看你耍太極和八段錦!不過,我就算想笑,都會埋在心裡面,唔會笑出聲!

      刪除
    3. Aiya ! 好!等潔潔胆子大了,就話比uncle同wingho知。
      吓!唔笑出聲,就好似青蛙谷一下收一下個肚?
      哈哈!又笑死我喇!哈哈哈.....

      刪除
    4. 潔潔係咪睇得金庸小說多咗,蝦魔功!一般青蛙祇會在求偶時才會叫出聲,佢係咪由求偶想到自己另一半而甜絲絲呢!

      刪除
    5. 哈哈!人上人兄,你都好富想像力喎!

      刪除
    6. 哈哈!Wingho,你好呀!你笑uncle philip!
      佢仲求偶?!佢時時都會想到另一半架啦!
      絕招!好武功!...誰是大英雄?大英雄!
      Wingho lor!

      刪除
    7. 哈哈! Wingho 似乎唔係話我喎!

      刪除
  5. 有同自差不多水平既sports mate好正呀, 可以互相鼓勵. 我就冇lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無再搵JOJO?她不知有沒有再參加比賽呢?我同朋友平時都係各自練習,到跑時才會約埋一齊.我依家出賽,見到好多不認識的跑友,但大家都熟口熟面,跑步好易認識朋友,到時唔會感到太孤單架!

      刪除
  6. PHILIP~傷腳筋之類一定要重視,最怕有後患,西醫筋骨之類只是一般,如果再痛就找~跌打~啦,我也是一個不疼身人,有時見人~日攪夜搗~所謂健康食品真係服字,同煉仙差不多,不過筋骨....到時到候痛&跛跛下事大,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚跑完之後返唔到工,托賴只係肌肉有點酸痛,筋絡沒有大礙,謝謝!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...