2013年9月19日 星期四

中秋節

一年容易又中秋,在此祝各位網友中秋節快樂!
酒微菜薄,唔好意思,寫錯咗添!應該係菓微餅薄先至啱!唔使客氣,食月餅喇!
吓!呢啲唔健康?你哋真係愛惜身體!咁食呢啲喇,健康好多!

啲生菓今朝先至買,好新鮮架!試吓喇!
柚子

菱角同埋芋頭呢啲應節食品當然唔少得喇!
大家請起筷!唔好同我客氣!


最後祝各位朋友花好月圓!中秋節快樂!

22 則留言:

  1. 祝中秋節快樂!人月兩相圓!請過嚟食自家制月餅啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!咁我唔客氣喇,即刻過你度HEA吓!

      刪除
  2. 年青人中秋節快樂!
    我今年冇整月餅,你請我食吖,我要吾健康的傳統月餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!間中食吓啲唔健康的月餅無傷大雅! 哈哈!最緊要唔嫌棄!

      刪除
  3. 菱角個殼好難攪!

    回覆刪除
  4. 中秋節我開OT差唔多到8點! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜咁多野做?你間公司肯定唔係同大陸人做生意,因為大陸昨天係假期,你想做都人啋你!

      刪除
  5. 祝佳節過後繼續快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知道按邊度「追蹤」你添!唯有按以電子郵件訂閱。

      刪除
    2. 我依家都重係摸摸吓!

      刪除
    3. 火姐,唔知點解,我在你的網誌找不到留言的地方!

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 中秋佳節快樂 ! 今年我無燒烤形式過中秋呀! : )
    佳節過後...要做多D 運動先得囉!:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我如往年般一樣,到大家姐家的天台燒烤! 你講得啱,節日多食咗,要喼番弗啲,因為第一個比賽會在下月6日舉行!

      刪除
  8. 黎遲咗添!重有冇菜汁剩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天使仔整咗盒哈根多斯雪糕月餅,佢响FB POST 過出嚟,好就好食喇, 稍嫌貴啲,7舊幾水得9件,比迷你月餅大少少!

      刪除
    2. 真是賞月豪華團!7舊幾可以買一幢月餅啦~

      刪除
  9. 補祝中秋節快樂!
    有心唔怕遲,我會唔客氣係咁食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,雯雯!唔駛客氣,意食乜就食乜!^^

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...