2013年9月16日 星期一

最美味的飲料

乜野飲品係最美味?有人喜歡咖啡,有人喜歡奶茶,另一啲人覺 得飲鮮搾菓汁最好味!但昨天早上,我覺得一杯涷白開水,係最美味嘅飲品!
事緣我根據較早前的天氣預測,諗住昨天會密雲及間中有雨,加上時屆中秋,早上氣溫應該會比較溫和。所以大清早就去練跑,計劃由屋企跑去南生圍,然後折返,約15公里。
臨出門時忘記飲水打底,跑咗約莫三十分鐘,感到有啲口乾,但已經遠離屋企,唯有繼續跑。到咗六點九左右,太陽出來了,天氣變得翳熱,我跑得較平日慢,所以重未到折返點由於實在太口渴,我幾乎想跑返轉頭!但無理由差少少路程就放棄,終於捱到折返點,但嗰陣時真係勁口渴!自已唯有想像喺一個滿佈梅林嘅地方跑步,望梅止渴,原來想梅都可以頂番一陣!
我一路迎著陽光,一路捱返屋企,好不容易望到錦上路西鐵站,還有約莫 1公里左右,就會回到家中。雖然只有一公里,但我感覺自己隨時脫水而死。幾經辛苦終返到屋企,我立即打開雪櫃,灌咗大半枝白開水,就在那一刻,我覺得冰涷嘅白開水,係世界上最美味的飲品!

41 則留言:

  1. 以後唔好咁大頭蝦喇!
    『無』過方知嚴重!
    明白未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似自己好醒咁!學咗太極係咪會聰明小小啲!

      刪除
    2. 哈哈!你都嚟咗!
      潔潔歡迎你呀!
      點止小小呀!

      刪除
    3. 哈哈!潔潔已經成為大聰明了!

      刪除
  2. 我試一次,喺比賽期間,去到最後一個水站時,先至發覺無晒水供應,嗰次幾乎C得咁滯! 我喺夏天有時會帶樽水去練習,但嗰朝我以為會好清涼,最大原因係我懶得返番轉頭!不過經過呢次之後,明白以後都唔好搵啲咁嘅野嚟搏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次叫埋架水車响嗰處等你!

      刪除
    2. 哈哈!咁又唔駛! 你有無報跑步比賽呀?

      刪除
  3. 哈哈、你說得對極了!所謂渴時點滴如甘露吖嘛 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以乜野為之珍貴呢?要睇當時環境.例如一個被病魔折騰嘅人,健康最珍貴;當犯事坐監時,自由最珍貴! 好多事物,當缺乏或者失去時,會變得珍貴!

      刪除
  4. 冇嘅嘢係特別珍貴嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得有道理,缺乏的或者將失去的東西是最珍貴的!

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 游水就冇缺水呢個問題啦.
    我每次游水都會飲幾啖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前游水,好多時都會含啖水啫,無你咁勇,夠胆去飲!

      刪除
    2. 我係濁親要飲水呀. 哈

      刪除
    3. 我以為你口渴飲泳池水添!

      刪除
  7. 真係唔好制, 而家天氣隨時劇變, 前日跑馬都見到, 熱足一日, 突然就會落陣雨, 一灑一蒸, 好人都變壞呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前後生,好鍾意見到個天就嚟落雨,就會去跑步!個身由濕曬番乾都無事,但依家年紀大咗,驚體質差咗,唔敢去試!

      刪除
  8. 等於肚餓有個豬仔包食都好好味d囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說明一個道理,有啲事物平時你不會見到它的價值,但到有需要時,才發覺它的珍貴!

      刪除
  9. 等於肚餓有個豬仔包食都好好味d囉。

    回覆刪除
  10. 早上我不喝凍飲, 怕凍; 我認為熱白開水很美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都甚少飲涷飲,但如果跑完步或者做完GYM 我會選擇涷飲,因為覺得可以解渴! 我到你的網誌,但找不到留言的地方?你的家很舒適,相信你擺放了不少心血,我感到奇怪,為何你會放售?

      刪除
    2. 我在我的绸法有收到你的留言呀。谢謝。我現在就在那間房子给你寫留言的。

      刪除
  11. 祝中秋節 開開心心啊!
    下次記得帶水嗱!唔喺好易中暑架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,中秋節快樂!你會唔會以燒烤形式過中秋呀? 我好多時跑步都唔帶水,訓練自己嘅忍耐力,但我估唔到上星期日,一早都咁翳熱!ANYWAY 多謝提點!

      刪除
  12. 一早跑十五公里,一D都唔簡單!絕對唔係過氣年青人!
    我就一定錦上路搭西鐵到元朗再行去南山圍,回程當然一樣啦!
    初次到訪,多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝來訪,為了備戰廣州半馬(十一月二十三日舉行)我今年要早少少操練!你有沒有跑步的習慣呢?

      刪除
    2. 由細到大我都冇運動習慣!原來準備半馬比賽,難怪天未光哂就可以跑完15公里,冇得頂!

      刪除
    3. 我細個最憎就係跑步,細個時身體潺弱,周不時跑輸俾啲朋友,最後的起心肝去練跑,由最初跑一條燈柱距離到依家嘅半馬!

      刪除
  13. 我終於入到你的博文了!
    而家開始年長了,已經盡量少飲冰凍飲品喇!
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐!好高興搬家之後,仍然見到你的來訪,我依家知道如果選google+的話,版面會無咁好用!中秋節快樂!

      刪除
  14. 乜原來你巳正式入伙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好識用呢度啲FUNCTION,有朋友嚟過我都唔知,撞撞吓先至見到你嘅留言!我都唔知算唔算入伙?求其落住腳先喇!

      刪除
  15. 我地Bibi都係最鍾意飲水, 所以佢有個朵叫"水霸", d水係俾佢霸住晒既.

    回覆刪除
  16. 真的,口渴起來,有時扭開水喉嗰啲都變成楊枝甘露呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過一次喺沙田參加跑步比賽,去到最後嘅水站,發覺無晒水供應,嗰次重差二公里先至到終點,嗰種渴水程度,我都唔識形容,到依家我重記得!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...