2013年9月9日 星期一

問題大叔

搬到嚟呢處之後, 真係乸手唔成勢! 我有好多野都唔識點做, 亦有好多問題,我相信未搞好間屋前,我暫時唔會發表新網誌! 我有以下問題想請教各位網友: 1.我 唔知發出咗乜野指令,令到留言BLOGGER嘅頭像消失咗! 2. 我唔識點樣加文章分類標簽!3.如果通知咗YAHOO新嘅網址,是否YAHOO會自動幫我將舊嘅網文搬過嚟新屋?

40 則留言:

  1. 有說YAHOO祇搬網誌,但不包括留言.
    其他問題在研究中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已使用「輕鬆搬家」到隨意窩,但如進入自閉台。
      雅虎一條腳毛都無貪污,回應和回覆都有番!

      刪除
    2. 即係話所有連圖片,照片及留言一齊搬埋咯喎!

      刪除
  2. 有成果的話,請你通知我! ^^

    回覆刪除
  3. for U,maybe useful
    http://wayne-fu.blogspot.hk/2012/11/recent-comment-avatar-title.html

    回覆刪除
  4. simple and easy for moving y blog to g blog tut.
    http://seeddauding.blogspot.ca/search/label/tutorial

    回覆刪除
  5. 【又會咁嘅? 我已經ADD埋你咯喎! 我依家都去到你網誌留言! 】...
    Philip 兄 : 你講乜呀???

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 我識得將文章分類喇

    回覆刪除
  8. Philip CHU, 我係man-man,我還未搬舊網誌去新地方,而且很抱歉我都唔識搬呀!唔好意思幫唔到你,我留意下有冇其他網友有冇人識整,到時話你知喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未搬!聽講YAHOO會幫手搬,唔知我有無理解錯呢?你唔好客氣,我相信唔係好多網友識得搬,識搬嘅朋友我估都有IT基礎!

      刪除
  9. http://gutgutmama.blogspot.hk/
    呢位blog好多分享, 好堅架, 慢慢學啦, 大把時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!好開心又見到你呢隻貓貓!剛搬新屋,係要時間適應架喇!

      刪除
  10. 你放心啦, 一個二個都會將乾坤大挪移心法傳授俾你既.

    回覆刪除
  11. 過氣年青人,午安。吳獅皇來探您了。

    回覆刪除
  12. 過氣年青人,您BLOGGER嘅頭像消失咗!而我的Blog留言個別回覆一欄就消失了!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 您可以試試選過另一版面,因為有啲版面無左回覆嗰欄! 您可以從 範本(進入)>(選)浮水印.

      刪除
  13. 潔潔的uncle, 我唔識搬呀 ! 救下我可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家用原始方法,copy & paste ! 真正搬家要將啲檔案上載,但YAHOO會即時停止運作,所以我暫時仲未正式搬家!

      刪除
    2. 你開咗BLOG之後,進入範本,選取浮水印!呢個版面就好似我依家用緊嘅一模一樣!

      刪除
  14. 文章分類屬於「版面配置」既「小工具」, 你drag and drop 就得啦.

    回覆刪除
  15. Uncle,你E+唔係問題大叔喇!

    回覆刪除
  16. 我都有好多唔識。搬嚓呢度樣樣都好唔慣。又唔可以单篇播音樂,又冇私人留言。依家先覺得以前yahoo blog 都算好用啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度吓吓要自己做裝修,唔似YAHOO裝修好晒,一搬入去就住得,所以我都係覺得YAHOO好好多!

      刪除
  17. 講到搬家實在好煩、在下也只將部份傢俬搬過來就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你剩番嗰啲唔打算搬埋過嚟咩?我唔清楚係咪到期清拆前,只要知會YAHOO,YAHOO就會幫我哋搬過嚟!

      刪除
  18. 其實有好多網友好掂,佢哋有貼文教路,例如菊主、雨中淋、Peter(鵝兄標誌)及 Ms A 都有好多心得,試找找他們的雅虎博看看……

    回覆刪除
    回覆
    1. 但Peter嘅網誌,我搵唔到留言位置喎!

      刪除
  19. 我想問你點樣搬過黎,係咪開咗個新blog址後直接通知yahoo就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用愚公移山式逐篇搬過嚟! 我自已就將舊網誌copy一份出嚟儲存先,然後備份,其他都係摸摸吓!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...