2013年9月29日 星期日

滅貧

梁英政府大部份施政雖乏善足陳,但政黨議員亦好不了多少!

日前梁振英說滅貧係不可能的事!這番言論,被議員張超雄斥梁未打仗先投降!

我覺得梁振英呢句說話無乜問題,如果要消滅貧窮,除非行返共產呢條路,即係將所有人嘅資產拎晒出嚟,然後平均再分配,最後大家咁高咁大,無話邊個有錢,邊個貧窮! 否則,我諗唔到有乜野方法可以滅貧!

滅貧講吓就容易!唔通張議員諗住將政府啲儲備分晒俾啲窮人?等佢哋變成有錢人, 但當佢哋用晒咗啲錢,咪又變成貧窮!我覺得政府應該問問張議員,佢既然懂得斥責政府,應該有真知灼見啩! 如果佢嗰套真係有效,可以推廣到全世界,香港從此可以揚名立萬!

19 則留言:

  1. 而家國內都滅唔到貧,何況香港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貧窮沒有可能消滅!啲議只不過為斥責而斥責!

      刪除
  2. 同意!他們總是為了反對而反對!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲野好明顯無可能達到,但佢哋都重可以振振有詞!

      刪除
  3. 長此下去, 香港永無寧日.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時睇到啲議員嘅無理取鬧!

      刪除
    2. 無能議員! 乜都反!

      刪除
    3. 算喇!係咁架喇,我都睇開咗囉!

      刪除
  4. 垃圾會議員個個都第一時間抽水架啦~~~ 長毛就次次都係盡快被趕離場, 早D去食晏. 李卓人就乜都拉到佢首本戲最低工資上. 呢個張超雄, 群埋李卓人, 學埋佢籠野, 乜鬼拆高球場, 攪貧逼對立, 勞資對立, 都係嘩眾取寵博政治本錢, 都係社會的寄生蟲.

    回覆刪除
  5. 滅貧之後, 又會有另一批唔係貧窮線但係又收入低既人墊左底, 咁滅來滅去滅唔完.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一睇都知根本無可能滅貧! 但部份議員重拎呢個題目嚟大做文章!

      刪除
  6. D議員冇實質經濟發展或就業建議,言行似匀民,無質素可言!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一味想政府派飯派錢派津貼,助長D人一味靠惡!

      刪除
    2. 佢哋最緊要係講啲選民啱聽嘅說話,究竟行唔行得通就好少理!

      刪除
  7. 我好同意你嘅講法,佢哋議員根本剩係攞分,不顧後果,即使派錢,言一班人唔窮,又會有下一班人,咁點啊!又派過,根本就是行不通。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本就係沒完沒了!如果政府成日有錢派,我都懶得做喇!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...