2013年9月4日 星期三

大遷徙



雅虎收地,被廹收拾細軟,進行大遷徙!

對於我呢類老餅, 搬家是一件十分煩腦的事.平日執執埋埋啲垃圾,擺晒响屋企,又唔捨得掉, 日積月累,到搬家時,先至知道有成堆垃圾.無辦法,唯有暫時搵咗地方先,等裝修完畢,再慢慢搬!

搬到新環境,乸手唔成勢, 總之乜野都要重頭做起,重新適應!

35 則留言:

  1. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 都係照舊用返Meimei個名算~

      刪除
  2. 哈哈哈....有劏房住已經算好架喇!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去delete 咗個驗證碼喇!擾民!
      去 " 設定" 個度嘅 " 文章和留言 " 度 攪攪喇!

      刪除
  3. 你睇下我係咪算add咗你?

    回覆刪除
  4. 你去設定 --> 文章和留--> 將[顯示字詞驗證] 設成 [否] 啦, 咁我地一個二個留言就唔駛下下打果兩隻驗證碼啦.

    回覆刪除
  5. 看來一班圍內人都係過檔GOOGLE既BLOGSPOT, YAHOO今次為他人作嫁衣裳了

    回覆刪除
  6. Hi!過黎八吓先!

    回覆刪除
  7. UNCLE,潔潔要COPY YOUR ADDRESS 然後貼在SEARCH BAR 才能入你新居, 為什麼呢?

    回覆刪除
  8. 白龍王又死咗,哨牙聰又坐緊監,無高人贈言,你都係用番舊屎個名穩陣啲!

    回覆刪除
  9. 我覺得呢個平台好難用!

    回覆刪除
  10. 潔潔!你問我我都唔識答你!

    回覆刪除
  11. 哈哈!搞到你都想死?唔好啦!你死咗,邊個陪我呀!
    笑死我喇!

    回覆刪除
  12. UNCLE,我把你的網誌,加內閱讀者清單內,成為你的追蹤者,才可入你的BLOG.暫時解決這個問題!哈哈!

    回覆刪除
  13. Philip,做個朋友.. ^^

    回覆刪除
  14. uncle,唔好咁快搬呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔搬住,我暫時都唔會响YAHOO發表網誌!

      刪除
  15. 又無公仔表情……好唔慣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同YAHOO有啲差別,我有好多地方重未熟習,希望慢慢嚟喇!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...