2013年11月13日 星期三

ASICS 香港十公里挑戰賽2013

日期: 2013年11月10日
上午八時正開跑

早上起床,發正在下著雨,天氣還不太好,但我比較喜歡雨中作賽,起碼無咁熱.

我在7時30分到達起跑點,雨已沒有先前的大,但這場雨將起步時間推遲到8時15分.往年起步點附近的一大片空地會給跑友熱身,以及擺放行李,但今年該幅地沒有開放, 幾千跑友廹在起跑點附近,有點兒混亂.






起跑前影番張相




開跑時沒有下雨,天氣還好不太熱,但跑了約莫20分鐘,開始感到沒有想像中的舒適,沒有風加上濕度高,跑步有一定難度,我在途中看到有3個跑手倒下需要送院,我看見有兩個乎失去了知覺,所以跑步切勿死頂,如果不適就要停下來!

跑了35分鐘左右開始下雨,雨水混和汗水令到眼睛有點身赤痛,很不好受,幸好都能夠完成賽事,不過又再次交出一個慢時間: 58分左右!

跑完之後,個個跑友都變成落湯雞

我照例同阿陳影番張留念



24 則留言:

  1. 原來跑步也是高危運動!咁要小心喇!
    你『飛』咗髮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛咗髮加埋落雨,成頭濕晒! 跑步屬高危運動,會令到心臟好大負荷,隨時猝死!

      刪除
  2. 跑步唔夠氣好辛苦,不能勉強架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣一熱,我呼吸就無咁暢順,跑得就會好差! 但我知道跑步危險,所以唔會勉強自己!

      刪除
  3. 起跑前影番張相,果然醒神喎!

    回覆刪除
  4. 我成日覺得鬼子佬野就係咁吊詭. 運動應該係令身心健康舒泰, 但係西方所謂帶氧運動, 又咁容易死人. 就算唔死人, 長期落去, 都會損害關節, 一樣係搵來攪. 所以我都係選擇做D拉筋, 八段錦, 呢D中式運動, 未聽過耍八段錦死人丫嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得運動千祈唔好過量,適中嘅運動對健康有益. 損害關節可能跑姿唔好,身體太重所致,又或者跑得太頻密,同運動本身無關係.每個人應針對自己體質來選擇運動.我知有啲跑友會私自進行比賽,賭成萬銀,所以搏晒老命.結果跑到入醫院! 

      刪除
    2. 馬拉松來源係古代一個士兵跑到死, 但, 又咁推廣馬拉松, 真係矛盾.

      刪除
    3. 哈哈,正正為咗記念佢囉!

      刪除
  5. 打下太極都係好好嘅運動架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何運動可以持之以恆,對身體都係好嘅!

      刪除
  6. 一口氣跑58分鐘都唔簡單,淋埋雨重難跑!月中嘅廣州馬拉虫都係至在參于吓好啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛相反,我呢三次參賽,主要為咗應付廣州馬拉虫進行熱身,因為唔可以俾人睇C我呢啲港燦!

      刪除
    2. 咁我落重注買你嬴啦!呢幾日你記緊補住度元氣噃,賽前燉返碗蔘就更好!

      刪除
    3. 今晚同同事去華員會食蛇,唔知會唔會有幫助!

      刪除
  7. 58分咪仲慢過上次,下雨雖然可以降温,但有時地氣將啲雨上蒸番上黎,都好辛苦,你寓賽于操,到跑渣打時狀態一定好fit勒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘一路跑,啲汗連埋雨水流入眼度,醃到對眼好辛苦!對眼鏡俾雨水整到濛查查,最後2公里要除咗嚟跑!今年可能比往年操練多咗,但年紀又大咗一年,還要睇吓當日狀態,否則未必能夠破到舊年紀錄!

      刪除
  8. 喺邊度比賽?....比賽場地好似熟口熟面咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 天水圍濕地公園前嘅高速公路.

      刪除
  9. 今年件tee質地好唔好?
    果日我都係去左跑步, 落雨跑幾得意既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上嗰二次跑步嘅T啲質地同顏色都唔錯喎!反而我唔鐘意渣馬嘅新設計!

      刪除
  10. 佩服....7 日前你才跑了10公里....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我練得少架喇! 我喺比賽第二日晚,即係11號,都練咗15K,明天16號,一定要練夠20K ,否則到23號到廣州比賽時,會唔夠信心!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...