2013年11月5日 星期二

GigaSports 10公里賽

比賽日期
2013113(星期日)
開始時間
:上午8時正
 
今日5點起身, 未夠6 點就出門口.老老實實,我返工都無咁神心,皆因約咗跑友喺大學站等,我無理由遲到!

離家時間:




會合跑友,沿途快拍:





開跑前影相留念:










今日打風,天氣叫做好少少,但對我嚟講,都重嫌稍熱. 由於練得唔足夠,到最後1公里顯得力不從心,希望下次賽事會有改善!

好喇,終點在望喇!加快兩步先!




跑完之後排隊領取紀念品,包括毛巾,水樽,金屬牌等等;



紀念牌



MIZUNO 賽事紀念T恤




成績差咗,跑57分幾!


20 則留言:

  1. 再拉再厲,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵!我頻頻參加比賽想操FIT 啲,主要係為咗呢個月二十三日係廣州的半馬比賽!

      刪除
  2. 都好勁啦, 少於一個鐘, 我都好想跑呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解,天氣熱少少我已經覺得辛苦,唔想跑落去!

      刪除
  3. 潔潔依然喜歡你家的時鐘。
    橙色及白色相遇.....好搶鏡啊!
    你的跑姿及面露笑容,最好用來做宣傳片:常做運動身體好,雖然是過氣年青人,但要保持不老的心!
    明白嗎?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時鐘側邊係鏡片,不同顏色係折射的效果. 明白了! 要多做運動嘛!

      刪除
  4. 你好, 來探你喇? 我個blog終於都自己搬好哂喇! 希望到時唔會冇哂啦!
    謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見,多謝到訪!我都未搬齊晒,逐D逐D黎喇!

      刪除
  5. 多謝到訪!我搬到呢度都重係一舊雲!

    回覆刪除
  6. 你要繼續努力,加油!下次有機會一齊玩過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你跑的時間比我好,我今年狀態麻麻,有机会一齐玩过!

      刪除
    2. 點樣查時間,記得教埋我吖!

      刪除
    3. 唔好意思,我啱啱查到,但比心目中的時間慢,因為前頭跟快咗,橫隔膜有點痛,加上我喺頭一次跑,唔敢扯到咁盡,不過多謝你帶我見識下!

      刪除
    4. 唔好客氣!以第一次參賽,你都好叻架喇! 我喺賽事相薄找到你的照片,我想同你下載,然後電郵給你,但唔知點解下載唔到,話我部電腦唔SUPPORT張相嘅格式! 你試試睇睇.
      你照片的位置在 Edward So 共 858張 那一輯 照片號碼係: ESD7666

      刪除
  7. 呢個月23號嘅廣州賽,唔係你主場,會唔會難跑D架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係主埸影响不大,我第一次跑廣州,可能更加有新鮮感! 最大問題係我操練得少,跑二十一公里同十公里唔同,但依家唔多夠時間操番起,所以有少少担心架!

      刪除
  8. 預祝廣州賽跑出好成積,加油!這幾日天氣清涼,很適合去跑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返天氣預告,廣州比賽當日都算清涼,對我嚟講會好啲,無咁辛苦!

      刪除
  9. 跑步呢家嘢唔啱我,其實係所有運動都唔啱我至真,你跑到咁嘅成積已算好好喇,希望你下次跑出更好分數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵! 無辦法,如果唔做運動,我會好容易肥!我以前最憎嘅就係跑步,但估唔到依家就成日跑!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...