2013年11月24日 星期日

踩單車 (下)

過咗無幾耐,我個死黨朋友又建議由錦田踩落元朗,過屏山,右轉入屏廈路,經過廈村,直入流浮山。到達流浮山之後,沿住上下白泥,稔灣,爛角咀,可以一路踩去龍鼓灘,踏石角,中電發電廠,跟住到望后石難民營,然後取道蝴蝶彎路出番屯門,再沿住單車路穿過元朗,咁就可以踩返錦田。



正!我呢個朋友嘅提議認真有建設性,呢條路線又真係幾新鮮喎!但我哋當時無諗過,究竟條路通定唔通?


事不宜遲,我哋即刻由錦田出發,沿途你追我逐,過咗元朗市中心,眨吓眼去到屏山,跟住直趨流浮山,左轉入上白泥,沿途風景同大欖涌水塘截然不同,白泥分上白泥同下白泥兩笪地方,最出名係日落景色。


嗰陣時有齣電視劇叫大地恩情,好多鏡頭都係喺嗰度取景。嗰度啲村民除咗出海攞漁之外,就係養鴨,所以我哋沿途見到唔少嘅鴨場。一路踩一路迎住由后海水彎吹過嚟嘅微風,認真舒服。




我哋冇幾耐就過咗下白泥,正想由稔彎
兜番出爛角咀,點知嗰處係掘頭路,前面有個山擋住。咁點搞?唔通踩返轉頭?我個
朋友話無咁衰仔嘅,點可以踩返轉頭咁失威!佢話前呢嗰個山應該係《青山》,如果冇估錯,個山後面就係龍鼓灘,我哋可以沿住啲黃泥路踩上個山度,眨吓眼就爬過個山喇!又有道理,羅文話齋:小小苦楚等於激勵!我哋一於勇往直前,無有怕

我哋沿住山路一直向上踩,啲路愈嚟愈崎嶇不平,加上係斜路,我哋雖然踩到攤攤腰,但又唔衰得,大家係度死頂,話冇問題,照去!接近山頂嘅時候,前面已經冇路可踩,我哋又唔甘心踩返轉頭,唯有將架單車托上山,之後發覺托架單車上山係好辛苦嘅,我哋曾經想返轉頭,但望返轉頭先至發覺條路好斜,根本無可能將架單車托番落山,呢次真係斃傢伙,進退兩難,喺嗰個時候先至知道乜嘢叫做上山容易落山難。


望上山頂見到前面有幾舊大石擋住條路,我哋冇可能一邊托住架
單車,一邊爬過舊大石。我哋都唔知點收科同埋有少少後悔踩上山。我哋無計可施,唯有一個爬高啲,然後兩個將啲單車托起,再逐架傳上去,雖然距離山頂只有十幾呎,但我哋足足用咗成二十分鐘先至將啲單車全部傳晒上山頂。呢次真係成身散晒,最後我哋幾個攤晒喺山頂度
氣。

突然間聽到一把聲音問我哋喺邊度嚟?嚇咗我哋一跳,明明個山頂得我哋幾個,點解會有聲呢?睇清楚,原來有三個著咗迷彩軍服嘅《穿山甲》部隊,佢哋喺度執行緊反偷渡工作,佢哋用墨綠色嘅繩網,扎咗個營喺
叢林側邊作掩飾。如果唔留心啲睇,以為係一堆爛草添。我哋話:阿蛇,我哋係喺白泥嗰邊爬山過嚟嘅。佢哋話:你哋都得囉,嗰邊冇路上山個喎!咁都可以托住架單車上到嚟山頂?真係唔知班差人讚定笑我哋。佢哋跟住話:呢度好多偷渡客,因住俾人老笠,重有,落山條路好斜,開頭嗰段最好推車,唔好踩落去,如果唔係,分分鐘撻死冇命賠 !

班差人講得冇錯,條路真係斜夾窄,我哋唯有慢慢推落山,去到較為平啲嘅地方先至上番車,然後沿住蝴蝶彎踩番出屯門,再經過洪水橋,元朗,跟住踩返錦田。見過鬼怕黑,自此以後,我哋都唔再敢再踩上青山。


我哋喺踩單車期間,經歷過好多驚險鏡頭,其中有次個朋友喺大霧山翻車,我哋以為佢嗰次真係唔死都一身潺,結果好好彩,剩係啲衫褲擦爛咗,同埋擦損咗啲手手腳腳,個人冇乜大礙,可以話不幸中之大幸。我哋又試過踩上屯門公路,發覺條公路係分開幾笪地方同時施工,然後再用預先做好嘅路面接駁。我哋偷偷踩上其中一段飛車,點知俾啲工人發覺,追住我哋喊打喊殺。我哋都好鬼招積,重同啲工人講:吹咩!嚟捉我哋呀!跟住踩住架單車飛返落青山公路。我哋算唔算係單車發燒友呢?你哋話喇!我哋一得閒就踩,直至幾年後我考到車牌,先至將踩單車畫上句號。


(完)
 

16 則留言:

  1. 莫說《青山》多障礙
    風也急風也勁
    白雲過山峰也可傳情
    哈哈哈!好勁呀你地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐,你啲歌詞好應景喎! 年青時真係精力過剩,一日踩到黑都唔知攰!

      刪除
  2. 你地當時真係精力過盛嘅年青人

    回覆刪除
    回覆
    1. E家踩單車有單車徑,不過相信而家你都唔想踩,寧願週末跑馬仔!XD

      刪除
    2. 同我一齊踩嗰位老友,依家仍然咁發燒,一得閒就返大陸或者台灣踩,由靚仔踩到成為阿伯, 我就轉咗跑步.你講得啱,我真係好少踩囉,不過同跑馬仔無大關係,主要踩單車減唔到條腰,所以我選擇跑步!

      刪除
    3. 跑步可減腰?真唔真架!

      刪除
  3. 踩單車除咗喺單車徑踩...會安全D外,
    喺香港車多路窄嘅環境下,其實踩單車...都有危險性的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋嗰陣時踩單車,其中一個原因就係貪夠剌激,不過細個唔識死,亦無諗過危險呢兩個字啫!

      刪除
  4. Uncle Philip,潔潔都識踩架,不過係....三個轆...haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!咁都算叻架喇,有啲連三個轆都踩唔掂架!.....^^

      刪除
    2. 哈哈哈!我同潔潔有伴喇!

      刪除
    3. 唔好意思!你嘅留言,昨日才透過GOOGLE通知我! 估唔到你唔識踩單車喎!

      刪除
  5. 哈哈!你地真係好野!托車上山都夠膽!如果上左山冇路咁又點算呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思!你嘅留言,昨日才透過GOOGLE通知我! 你講得啱,我哋無諗過呢問題喎!

      刪除
  6. 你知唔知道點能後生咁多人喜歡踩單車,哈,我諗因為覺得好free,尤其是落斜的風馳電制,那感覺真的好掂......
    其實我還有另一想法,係在未能有車牌前的模擬享受感至真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 踩單車比行路快捷同埋舒服好多!我以前住新界,搭巴士好唔方便,嘥好多時間,尤其係去就近巿集,好似元朗等等!所以踩單車除咗可以四圍去玩之外,重有實用價值!當然正如你所講,喺落斜嗰種風馳電制嘅感覺,真係幾爽架!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...