2013年11月30日 星期六

Photographs and memories

數月前搬屋,在清理什物的時候,我在櫃桶一角,竟然發現了一本相薄。我之前曾經找過這本相薄,但找了很久也找不到,誤以為是在二十年前搬屋時遺失了。今天失而復得,理應感到高興,但當我翻閱相薄時,其中部份照片,卻帶給我無限感慨!

圖中兩位是我的好朋友,我們曾一起做署期工,一起旅行,一起開
PARTY。當年的快樂情景,現在仍歷歷在目!不過他們現已離世!我在署期工那篇網誌曾提及過的兩位朋友,被剪線頭的明姐睇相,贈言只有四十歲壽命的,就是他倆位!當時對於明姐的贈言,大家一笑置之,但想不到二十多年後,竟然一語中簽!



這張照片的女孩子是我的下屬,她利用工餘時間進修。一天晚上,在放學回家途中,她所駕駛的私家車失去控制,直鏟上分隔高速公路的石壆,整架車如同炮彈般飛過對面線。據趕到現場的救護員稱,由於衝力太大,她的頸骨在意外中即時折斷,他們到達時,她經已死亡!她叫小雲,做工作甚有效率,待人接物彬彬有禮,是一個好同事,但想不到二十多歲便遭逢厄運,只有慨嘆一句天意弄人!
 


圖中是我弟弟的私家車,他是汽車發燒友,該部三菱GSR剛焗油及換上四條合金鈴,但想不到未及一星期,就被賊人偷去!如果弟弟沒有重新為他的私家車焗油及換上合金鈴,賊人未必會留意,結果弟弟心愛的座駕從此人間蒸發!



雖然照片會帶給我唏噓的回憶,但亦不乏馨的一面.

圖中的黃狗叫……
我真的忘記了它的名字!先前的貓狗水火不容,但這一隻番狗與別不同,跟貓貓非常老友,還餵奶給小貓吃呢!



佢當然唔識講人話喇,不過佢望住我嘅表情,好似想講:喂!呢啲鏡頭點可以出街架!會影响我哋啲狗嘅形象,快啲刪咗佢!



這隻黑狗叫蕃薯,生得神高神大,身型嚇人,不過它很善良,喜歡跟這隻黃貓玩耍。可能係狗夾貓緣,他們十分老友,間中貓拳狗腿,都只不過是耍吓花槍!

黃貓: 你又想點呀?........蕃薯:想同你玩吓囉!


黃貓: 死開!我無心情,唔想玩!


蕃薯: 夠胆郁我? 一於還拖!


舊照片帶給你回憶,有苦亦有甜!舊歌何嘗不是呢?以下這首歌對我來說是百聽不厭的!

Photographs and memories



21 則留言:

  1. 貓同狗係細隻時一齊養會合得來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋兩隻係喺家裡出世,由細玩到大,所以好好感情!

      刪除
  2. 失而復得的感覺良好啊! 可是只得懷念昔日的好時光; 我對貓加的照片好有FEEL啊! 太可愛了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬屋都有好處,間中會搵返一啲以為失去了的物件! 捕捉貓狗的有趣動作要好快手,怇哋有時好似小朋友咁好得意架!

      刪除
  3. Uncle 是一個長情的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長情?你問吓佢E隻狗係点C先算啦!
      佢呀……哼!

      刪除
    2. 我隻狗係老死架! 乜你以為我劏咗佢嚟食咩?

      刪除
    3. 点知你呀!你唔補邊keep到日日‘年青人’咁呀?!(發烂渣中…)

      刪除
    4. 駛乜KEEP啫! 你都好後生啫, 睇起上嚟咪最多二十五歲! ( 好認真地講.....)

      刪除
  4. PHILIP~長情~短情~x y z n咁多情,不如~珍惜眼前情,唉~很多人為~眼前~一些細微事情而~執著~去痴~去貪~再去~嗔~一生一世.......下去,始終被困在一個~幻影~中,何必呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. MAGGIE無辦法喇,人老咗就喜歡懷念以前,當然亦要兼顧及珍惜眼前!

      刪除
  5. 明姐有冇講, 人既壽命長短係前世種左個因?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋嗰陣時當佢講笑,亦唔相信佢講嘅野,完全無擺在心上,故此無問佢其他問題!

      刪除
  6. Philip,以前的舊照片是我們人生的記憶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對! 除非對那事件印象深刻,否則人的記憶會隨著時間而轉淡,當見到照片時才會記返起.

      刪除
  7. 重温你這篇網誌感憾人生無常!
    又再見到蕃薯同黃貓精神為之一振!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃薯係喺屋企出生,當時佢有5兄弟姐妹,但唔知點解佢比其他幾隻大咗成個SIZE,雖然佢走咗有成三十幾年,但諗返起,我覺得好似係無幾耐嘅事,時間過得真快!

      刪除
  8. 這個三菱老相片可分到 Mitsubishi Fans Club 可以嗎? 我地在整理相三菱老車相片在星期一刋登

    https://www.facebook.com/MitsubishiFansClubHk

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...