2013年11月15日 星期五

狼特,呢次我撐你!

根據報章透露,特首辦花費公帑 $902,443元買 293張椅,其中有兩張椅共花費咗$27,398元,即每張$13,699元,結果招來議員狠批窮奢極侈!
我覺得議員咁講就唔啱喇,所謂工欲善其事,必先利其器,張椅坐得唔舒服,邊有心機做野?如果買啲由強國進口嘅貨色,分分鐘會成張散晒,或者啲質料有問題 ,引起皮膚敏感,到時要喺屋企養傷咪重得不償失?一分錢一分貨,貴椅有佢嘅價值,無論用料以及設計,都符合最高要求!坐咗喺張椅度,個腦會靈活好多,做任何事情都會得心應手,所以真係物有所值。

另一方面,呢啲咁貴嘅椅,並非一般平民百姓可以負擔得起,故此政府一定要鼎力支持,先至可以維持銷路。依照港視呢個事例,政府喺簽發牌照時,曾考慮該公司嘅財政同埋巿場嘅消化能力!基於以上原因,就算政府知道啲椅價錢超貴,但為了該公司嘅利潤以及政府嘅威信,所以一定要幫襯。

凸首身為特區之首,坐萬零蚊一張椅,梗係cheap!會俾其他元首睇唔起。好似上次同賓仔總統阿灰落會面時,阿灰落咪俾張爛鬼疏化你三條友仔「得」吓囉!反正佢心諗你班友仔喺香港坐慣嘅椅,同呢張都係差唔多啫。如果凸首坐慣嘅係幾十萬嘅大班椅,就名正言順咁對阿灰落講:「唔好意思,我個躉坐慣啲幾十萬一張嘅大班椅,唔慣坐你呢張咁硬嘅疏化,如果貴國連一張似樣嘅椅都無嘅話,我哋今日會面就到此為止!」你話咁講幾有吉屎同自豪感呢!亦唔駛俾傳媒之後猛咁唱,話凸首去到菲律賓俾人矮化喇!

所以我對於用成百萬公帑買椅表示支持,計我話,凸首張椅嘅筆蓆,最低限度唔可以低過五十萬,咁先至唔會俾人睇死,你哋話我講得啱唔啱喇!

19 則留言:

  1. 邊佔便宜邊罵人乃是大話眾生相。如果買平凳被人賴坐到生痔瘡點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎!不過平凳都有好處,如果中途被廹落台的話,都有個藉口,歸究張凳坐到生痔瘡,奉醫生勸諭,為咗健康著想不能再為人民服務!

      刪除
  2. 凸首做埋咁多好事,唔買張實淨D嘅凳保住個'八月十五’点得!我同情佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!好好笑呀!

      刪除
    2. 咁咪係! 睇嚟思歪都唔坐得幾耐,啲議員咁都唔抵得,少器啲啩!

      刪除
  3. 乜佢係咁ge人嚟ge咩?
    如果潔潔無記錯,佢初初獲選後出外,坐經濟客位,仲自己攞行李tim,幾時豪起上嚟呀?嘿!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲叫政治SHOW, 係刻意安排出嚟嘅效果! 有句俗語形容得好好:政客靠得住,豬乸會爬樹!

      刪除
    2. 邊睇邊幻想隻豬媽媽爬上樹個樣呀!哈哈!笑死我喇!

      刪除
    3. 呢句俗語講得有道理架!

      刪除
  4. 凸首身為特區之首,日理萬機...坐萬零蚊一張椅....都唔過份ge!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,張椅好重要,如果唔好的話,坐咗上去只會諗埋啲屎簥! 睇吓發牌事件,已經清楚話俾大家知,坐萬零蚊嘅椅確實有問題,影响判斷力!!如果凸首坐嘅係百幾萬嘅椅,分分鐘發晒所有電視牌照,邊會好似今日咁,搞到咁多巿民上街示威遊行呀!

      刪除
  5. 萬零銀一張椅唔算貴丫. 廿幾年前, 公司全批辦公椅換過, 用開既就平價賣畀我地員工, 好似係二百幾蚊. 我地坐開知道張野好坐, 老虎都買啦. 一個同事買到返去, 老豆坐完就鬧佢, 做乜買一張咁少. 我買左返去, 阿媽要鵝我, 就坐響上邊舒舒服服咁鵝個不停, 半粒鐘都臉不紅氣不喘.

    果張椅係好坐, 不過唔名貴, 好平實, 廿年前二手自己友價都二百, 咁如今一張架勢又好坐既椅, 冇廿萬都唔好咁大聲講出來添呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一分錢一分貨,呢個世界無死錯人嘅!有啲平價貨會好易爛,唔夠半年已經玩完,再買過張新嘅,條數咪喺番度!

      刪除
    2. 我十幾年前個老細, 張椅近萬蚊.
      而家會議室既椅就差唔多$3000一張.

      刪除
    3. 我寫字樓會議室都用咗祖國貨,確實平好多,但啲用料有無害就唔知喇!

      刪除
  6. 亞特首唔係話一枝筆一本簿加一張摺凳 都可以為民服務嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直頭講到發緊夢都係為人民服務! 你.相.信.嗎?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...