2013年11月4日 星期一

給王先生的一封信

王先生:
關於閣下申請免費電視牌照不獲批准一事,我跟大部份市民的反應一樣,替你感到不值!因為你在過去三年,準備積極,投放大量的資金,以及人力和物力,務求達到政府的要求。反觀其餘兩個競爭對手,懶懶閒閒,抱著可有可無的態度去入紙。不過,最後政府竟然否決你的申請,公眾有目共睹,對於政府此舉,感到非常意外,大惑不解,覺得政府處理閣下的申請欠缺公允,所以要求政府解釋。
政府起初支吾其詞,予人有黑箱作業之嫌。我昨天聽完鄭耀棠先生及林煥光先生所作出的解釋後,才恍然大悟!原來廣大市民怪錯政府,因為據兩位先生所講,顧問報告指出,香港的廣告收益,頂多夠支持多發兩間電視台,所以為了保障投資者的利益,政府最終決定只發出二個牌照。而三位申請者,以王先生的財力最薄弱,故此為了王先生的利益,政府拒絕發牌給他,實非得矣!
鄭先生更預測,假如發了牌給王先生,當他的公司倒閉時,會導致很多員工同一時間失業,對社會造成一定衝擊。到時員工會埋怨政府沒有遠見,而作為行局成員,他有見及此,所以支持只發兩個牌照。我對於香港有鄭先生這種,能夠預知未來,處處為人民利益著想的父母官,感到十分自豪!假如鄭先生能當上國家主席的話,真是13億人民之福!
但我覺政府太過偏心,只維護王先生的利益,對先前的投資者不公道。假如先前有類似投資失敗的商人,可咨詢法律意見,考慮向政府提出訴訟,研究一下政府在發出牌照時有沒有疏忽!
我相信你聽完兩位官員的解釋之後,應該感到高興才是!請你不要再在這件事糾纏上法庭,萬一政府輸了,你會負上忘恩負義的不義罪名。
祝工作愉快!

20 則留言:

  1. 「顧問報告指出,香港的廣告收益,頂多夠支持多發兩間電視台,所以為了保障投資者的利益,政府最終決定只發出二個牌照。」...又幾有理據喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辜勿論有沒有理據,但肯定無SENSE!香港係自由經濟社會,無人能夠保証你的生意或者投資一定會有錢贃. 香港好多專家,但有幾多個預測準確呢?就算準確,我喜歡做生意過吓老闆癮,贃蝕對我嚟講無問題,乜咁都唔可以咩?為咗維護投資者利益唔發牌,呢啲說話竟然出自港府高官口中! 試問香港重點會有運行?

      刪除
  2. 有時要睇好嘅一面,咁會舒服d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲境界,要修練番咁上下先至可以達到! ^-^

      刪除
  3. 佢點解唔買起亞視? 之前搞IDD call back已經係先斬後奏, 而家又用呢招?

    回覆刪除
  4. 哈哈,政府又黎講多錯多喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個狼英政府唔知搞邊科,無一樣野搞得妥當!

      刪除
  5. 王生不上訴都好,即使法庭判他勝訴,都只係「發還」同一班人 (or同一個人?)考慮一籃子因素才決定...情況未必有變。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱!整件事件,公道自在人心,無論結果如何,政府已經成為大輸家!

      刪除
  6. 我就只想睇到亞視執笠, 呢個台真係累死人. 睇下亞視以前一班女藝人, 捱左十幾年先跳糟無記, 一把年紀都仲要博命露肉爭上位, 快D執唔駛害更多人浪費時間啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞視依家同執笠無分別!都係播番6,70年代的劇集!

      刪除
    2. 執左會唔會冇晒以前D經典節目架?

      刪除
    3. 有可能! 不過唔知有無擺上網?如果有嘅話,執咗都可以重溫!

      刪除
  7. 佢講得好啱架,容乜易到時啲廣告收益唔夠分俾TVB就死得人多,起碼呢班大官手上手下都與嗰班TVB高層有千絲萬縷的關係!

    回覆刪除
  8. 昨晚好多人集會呀!今日未睇新聞報導,唔知點樣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次事件,可以看清楚建制派盲目支持政府嗰種令人反胃嘅咀臉,我從未見過一個政府,要動員一些不知從什麼地方來的人來支持自己!.我從來未曾遊行過,但如果有團體發起大遊行,我會參與!

      刪除
  9. 昨晚 (19/11) 我都 "熄機" 作 "無聲、無影: 的沈默抗議,不發牌給 "港視" ,讓一台獨大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我甚少睇無線,我見到嗰個阿叻個樣已經反胃!熄機都嚟唔切!

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...