2013年11月8日 星期五

招聘啟事

本公司名黑白不分,宗旨是支持衙門的決策,業務是協助衙門有效推行施政,介入任何衝擊衙門的遊行,現正進行全國大招聘,誠聘以下人手:
組長100名:學歷無拘,有動員能力,身體粗壯,臉皮夠厚,黑白不分,有示威遊行經驗及團體背景者優先考慮。
工作人員,名額沒有上限:無拘學歷,男女不分,需厚顏無恥,有地方口音不重要,但要絕對服從組長的安排。
待遇:所聘人員,均有基本工資,另加每次出場費及年終獎金。
請注意,工作地區為香城凸別痕症區,工作地點集中在中上環,維園以及衙門總部.還有任何安排凸首做騷的偏遠山區.一旦獲取聘用,本公司會代辦入境簽証。每次均有專車接送往返工作地點,員工需穿著制服及嗌口號。每次工作前,本公司會預先採排及派發當日遊行支持衙門的標語板。當有記者訪問時,必須以特定答案回應:本人是自願到來支持衙門施政的!
如果對上述招聘有任何問題,請致電00852 9X139X13,直接向本人查詢。
執行董事,無恥人啟。

23 則留言:

  1. 待遇咁好肯定會有好多人過境揾食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前幾日响衙門總部已經有人開咗工喇!

      刪除
  2. 係唔係長做長有架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有狼英政府一日,你都唔駛憂無得撈,皆因有好多遊行會繼續來,要撐政府嘅遊行多的是!

      刪除
  3. 黑白不分仲慘過色盲!應該係心都盲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秦檜可以做漢奸,因為喺佢嗰個年代缺乏呢類人!俾著佢生喺呢個年代,排隊都未輪到佢喇!你睇吓幾多當權者為咗一己之利,顛倒黑白,是非不分!

      刪除
  4. 呢份咁筍嘅工、睇怕一般人都冇乜機會爭到來做架喇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 筍唔筍就見仁見智,唔係個個可以為咗錢,就揞住良心講野!

      刪除
  5. 幾筍喎~咁我班埋我屋企隻狗,披個人皮面具可唔可以拎多份人工架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信狼英政府唔介意嘅!起碼連貓狗都支持,你話幾咁榮幸!

      刪除
  6. 垃圾局既議員, 最齊心係要求加人工果陣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對睇電視一般般,但呢次事件等於個照妖鏡,邊啲係小人一眼晒!

      刪除
  7. 厚顏無恥,顛倒黑白...肯定需要喇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最憎就係嗰啲騎牆派,今次睇清晒佢哋嘅真面目!

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. PHILIP~我是maggie,在美國生那個呀,還記得我嗎?最近攪些~網上.....事,以閒情心態去處理一些我們至愛~師奶住家餸~ 到有穩定資料,到時再和您分享,希望到時您來奉場,我們一班師奶可以~樂在其中~有看您個BLOG很精彩,只是來去匆匆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我點會唔記得呢? 我去過你網址,但進入唔到,下次麻煩你要SEND 條 LINK 俾我,就會可以入到你的網誌! Keep in touch !

      刪除
  10. 我擒日跑步時,有個亞伯對住天空隻鷹講「良震鷹,你喺度做緊乜嘢啊!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 我曾經支持過個狼英,但隨住時間過去,發覺佢真係無能,無恥,加上剛愎自用,會累死香港!

      刪除
  11. 好似話是250一更,最麻煩的事:出糧地址,要係的唔見得光的地點!

    回覆刪除
  12. 很多時响政總門口見到嗰啲 "工作人員" 都喺唔知道嚟做乜嘅長者,佢哋都比人搵咗笨,都唔有冇 "糧出" ,有都喺幾十蚊 "出場費" ,邊有 $250 咁盞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會錢少無人肯出嚟撐場,所以要調整一下呢?

      刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...