2013年11月21日 星期四

踩單車 (中)


我哋踩單車嘅路徑有幾條,平時我哋最鐘意就係由錦田出發, 取道錦上路往上村,右轉上大霧山,去到石崗戲院
側轉入甲農



開始進入大欖郊野公園路段。嗰段路面唔係太濶,左邊係引水道,右邊係斜坡,



加上路面有好多碎石,不時上山落斜,喺度飛車,你話係咪好剌激呢!沿途風景優美
尤其係喺水塘區,好似白潭,清潭,河背水塘同埋大欖涌水塘等等。風景百看不厭,令人目不暇給,所以我哋一有時間就嚟呢條路兜番個圈,講得粗俗啲,我哋喺呢條路真係留低唔少腳毛。


唔信你可以睇吓我同個
FRIEND當年飛車嘅雄姿。


沿途見到啲居加兵,佢哋三兩成群,到水塘釣魚。佢哋釣魚好有特色,唔係用魚絲同埋魚鈎,而係用一個拔蘭地樽,如果大家有留意,會發覺拔蘭地酒樽底,有一個深
入去嘅位置,佢哋將嗰個位置鑿穿,喺樽裡面放啲麵包碎,用條繩綁住條樽頸,再用水松塞番個樽口,跟住擺番落水裡面。啲魚聞到麵包香味,喺亂衝亂撞之下,透過峽窄樽底通道游咗入個樽裡面,食飽之後,就唔係咁易游返出嚟,結果唔駛一陣間,個樽就塞滿晒魚。雖然啲魚唔係好大條,但佢哋主要係享受知己相聚同埋釣魚之樂,所以就算釣到魚毛都咁開心


而喺咁多個水塘之中,以大欖涌水塘嘅風景最靚,其中有一笪近住湖邊嘅平地,長滿幾十棵千層樹。當水塘滿溢嘅時候,水位會升高一到兩呎,淹浸晒整塊草地。驟眼一睇,會以為啲樹木係喺水裡面生長出嚟,慰為奇觀。有好多齣武打片同埋劇集都喺嗰度取景,可想而知啲景色幾咁迷人




我哋繼續行程,環繞住大欖涌水塘向前一路進發,沿途樹木槮天,就算夏天陽光充沛嘅時候,都唔會覺得好熱。加上尾段路程全係落斜,我哋任由架單車一路跣落山,非常過癮,之不過危機處處,因為路面多碎石,而一啲彎位睇起上嚟完全唔起眼,好多唔熟呢段路嘅朋友會愈越衝越快,到想殺車嘅時候已經太遲,意外就係咁發生喇。我喺嗰段路面都見過唔少人《炒》車,有啲傷得都唔輕,所以踩單車一定要小心。
眨吓眼,我哋已經離開水塘堤壩,
跟住向大欖女子監獄進發

然後轉落青山公路大欖段,過咗容龍別墅,


開始接近位於青山嘅老鼠洲,嗰段路比較危險,當時屯門公路重未起好,如果入屯門或者元朗,青山公路係唯一嘅選擇,所以交通非常繁忙。而該段路面異常狹窄,近老鼠洲嗰段一邊靠山,另一邊臨海,由於路面太窄,整唔到欄杆,剩係沿住海傍,棟咗幾條大約三呎高嘅鐵柱。
如果俾啲大車廹埋嚟或者嚇一嚇,分分鐘椿落海。我嗰FRIEND叫我哋唔好踩太過埋海邊,要出啲,唔好俾啲大車夾硬過,如果唔係,分分鐘俾佢哋廹落個海度。佢講得好有道理,我哋於是霸住一邊馬路嚟踩,啲揸車佬梗係好唔滿意喇,喺我哋後面唔只不停咁《砵》,重鬼殺咁嘈 。不過我哋啋佢哋都儍。而事實上我哋踩得都好快架,加上嗰度交通非常繁忙,啲車唔開得快,我哋根本冇乜阻到佢哋,班揸車佬明《恰》我哋啫!
話咁快我哋就踩過呢段最危險嘅路段,由屯門返元朗嘅路就安全得多喇,兩邊雙線行車,加上有單車路,就算係新仔都冇有怕!我哋一路踩,經過藍地,鍾屋村,洪水橋,屏山,話咁快就見到《新花園酒家》,呢間亭台樓閣式嘅酒樓,喺嗰陣時係好出名架,除咗有嘢食,重有表演睇添!裡面有一個蛇園,好受小朋友歡迎

過咗無幾耐,我哋見到一個大嘅迴旋處,知道己經到咗元朗,



嗰陣時元朗嘅特色就係喺一頭一尾都有一個大嘅迴旋處。我哋沿住大馬路,踩經同樂戲院,好相逢酒樓,冠元酒家,榮華酒樓,恆香老餅家,



跟住去到元朗東面嘅迴旋處,嗰度叫《雞地》,以前逢三六九墟期,有好多商販喺度賣雞同埋賣鴨,而《雞地》個名都係咁得番嚟嘅。


《雞地》過啲有兩間木廠,以前新界有好多寮屋,全部都係用木搭建,加上喺一啲偏遠圍村,啲村民重係用柴嚟煲水煮飯,因為有市場,所以嗰陣時喺新界開咗唔少木廠。


我哋過埋坳頭迴旋處,踩多十幾分鐘,就返番錦田。至於踩咗幾多時間?真係無計到喎,不過就真係由朝早踩到夜晚。汲取過以前嘅教訓,我哋踩親單車都會帶備糧水。

(待續)

23 則留言:

  1. 踩咁遠,對脚有冇投數呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 嗰個年代邊有得投訴架!唔似得依家啲人郁吓就話投訴!

      刪除
  2. 而家《雞地》好多美食!
    張單車相影得好正呀!喂喂喂!你係唔係無著鞋架???
    我6歲那年暑假到過我姑媽(東成里)住過,入村口前有間士多,仲有個大大個綠寶汽水招牌,有時我姑媽帶到元朗大街買雞料,元朗大街都好熱鬧,睇番你元朗大街張相好有親切感

    回覆刪除
    回覆
    1. 我著住對拖鞋,驟眼睇好似無著鞋啫! 我出嚟工作,分配到宿舍,就係喺東成里前一個路口.以前的元朗同依家比較有好大分別,依家我都唔鐘意喺假日落元朗,因為太多人!

      刪除
  3. 嗰時D人踩單子冇話又要戴頭盎同護膝,踩咁多唔同地形,會唔會受傷架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家啲人有咗錢,條命自不然會京貴啲!我哋以前如果浸唔死,咁就學會游水;無俾車撞死或者撞傷,咁就會學識踩單車! 我哋都有意外架,不過夠運,大步躝過,我上一篇咪講我放開雙手踩單車,俾個阿伯推咗出馬路嘅,如果唔夠運,可能已經斷手斷腳或者死咗!

      刪除
  4. A great bicycle trip over the West NT!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cycling was part of the entertainments in my age. I indulged in cycling and bicylce tour around was indeed very interesting!

      刪除
  5. 吾講踩單車住喇,你聽日去廣州跑馬拉松,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑完了,成績一般,但見識一下內地的長跑,還是值得一去!

      刪除
  6. Uncle ,你以前係唔係飛仔嚟架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不算是飛仔,飛仔係指有社團背景的年青壞份子!

      刪除
    2. 潔潔,Uncle是很有活力,由年青時愛踏單車到現在經常跑馬拉松就知道,佢講駕駛的網誌也令我看到一把汗!

      刪除
    3. 以前真係唔識個死字點寫!

      刪除
  7. 咦!聽日23号囉喎!你去廣州跑馬拉松,有冇信心?加油!
    btw...唔知松兄有冇参加呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵!呢啲地方賽事,松兄沒有興趣的!

      刪除
  8. 基哥有參加廣馬?跑幾K?渣油啊!

    你架單車當年來說,已唔少野,貴野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的長力只夠勉強完成半馬!故此報了半馬。我那部單車台灣製,價錢五佰多元,當年最出名係捷克單車,要千多元一部。

      刪除
  9. thx. for taking me back to good old days!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄,我相信你當年的娛樂也差不多吧!

      刪除
  10. 跑馬拉虫,祝過程一切順利啦!

    回覆刪除

意外有感

  受傷後的右手康復進度緩慢,已經接近九十天了,仍然未能舉起。物理治療的效果並不顯注,仍是靠自己勤些練習。   日常用開右手的工作,現被廹改用左手。受傷後發覺,左右手各司其職,不是所有的動作都能夠互相取代。而須雙手互相配合才能完成的動作,倍加難度。   簡單如端碗...